Miten puolustaudutte? Meillä on teleskooppipamppu ja kyynelkaasu (luvat on)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meinaan naapurissa asuu narkkiksia. Jokaisella on oikeus puolustautua, maallakin voi tulla ties mitä ovesta sisään.
Missään et voi kuvitella olevas turvassa!
Millä perusteella saitte luvat, jos ei ole työliitännäisiä noi teidän kyynelkaasut ja telepamput?
Mies taitaa työskennellä vartijana ja luvat on työkäyttöön myönnettyjä... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meinaan naapurissa asuu narkkiksia. Jokaisella on oikeus puolustautua, maallakin voi tulla ties mitä ovesta sisään.
Missään et voi kuvitella olevas turvassa!
Millä perusteella saitte luvat, jos ei ole työliitännäisiä noi teidän kyynelkaasut ja telepamput?
Mies taitaa työskennellä vartijana ja luvat on työkäyttöön myönnettyjä... :whistle:
Vartiotoimistoon joojoo, viikon kurssi ja valmis oot? :xmas:

Sitä mää niinkö tarkoitinkin tolla kysymykselläni, että ei taida ihan millä tahansa perusteilla lupia noihin irrota, jos ei ole "alan hommissa".

Sellainen muistikuva menneiltä vuosilta minulle ainakin on jäänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meinaan naapurissa asuu narkkiksia. Jokaisella on oikeus puolustautua, maallakin voi tulla ties mitä ovesta sisään.
Missään et voi kuvitella olevas turvassa!
Millä perusteella saitte luvat, jos ei ole työliitännäisiä noi teidän kyynelkaasut ja telepamput?
Mies taitaa työskennellä vartijana ja luvat on työkäyttöön myönnettyjä... :whistle:
Vartiotoimistoon joojoo, viikon kurssi ja valmis oot? :xmas:

Sitä mää niinkö tarkoitinkin tolla kysymykselläni, että ei taida ihan millä tahansa perusteilla lupia noihin irrota, jos ei ole "alan hommissa".
Niinpä...
Usein vartiointiliikkeet haluavat, että luvanvaraiset työvälineet säilytetään työnantajan tiloissa, sillä vapaa-ajalla niiden käyttöön ei ole lainmukaista perustetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Nato
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Niinpä...
Usein vartiointiliikkeet haluavat, että luvanvaraiset työvälineet säilytetään työnantajan tiloissa, sillä vapaa-ajalla niiden käyttöön ei ole lainmukaista perustetta.
Juurikin näin. Ja jos kotona niillä työnantajan releillä jotain vahinkoa teet - vaikka sitten tunkeutujallekin - niin vähintään fudut taitaa tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Nato
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mulla on paistinpannu
Niin mullakin. Ja koira. Eikä meille niin vaan tulla ovesta sisään.
Peesaan tätä. Kirveen kanssa pitää tulla jos meinaa tulla. Ovessa on turvalukko. Ja koira on iso. Ja(ja tosi pelokas, mutta sitä ei moni tiedä) Sitten mulla on puhelin jolla saa poliisisetät paikalle.
 
Meillä vain keittiön "turvavälineet"
Tämä menee nyt vähän aiheen vierestä, mutta kerran meillä kävi näin: Asutaan kerrostalossa 1 kerroksessa. Parvekkeen ovi niin vanha ja turvonnu, ettei mee enää kunnolla kiinni niin, että sais lukkoon. Yks lauantai (ite olin ulkona) mies oli yksin kotona ja valot oli pois. Oli kuiteski vielä hereillä. Niin vaan oli partsille kiivenny joku hörhö ja astui ovesta olohuoneeseen. Onneksi oli vähän säikympi, kun lähti äkkiä takas samaa reittiä kun ukkeli oliki kotona ja huus mitä ****ua!!!? :eek:

Joskus oon miettiny: mitä jos kotona yksin oiski ollu minä itse..... :|
 
wh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Oottekste nyt ihan tosissaan, et ois todennäköistä, et naapurit hyökkäis teille?
No en mä sitä pelkää mutta olen itse käynyt sellaisissa asunnoissa missä ollaan menty kirveellä ovesta läpi mm. Mä ihmettelen miksi ihmiset narkkeja niin paljon pelkää, ne ei yleensä tule päälle ilman hyvää syytä. Eli jos ei ole velkaa tai vasikoinut niin tuskin on tulossa kimppuun.
 
joopa
meillä on pesismaila ja ase, tosin luvaton, mutta ase kuitenkin :p Ja kyllä ne narkit voi tulla ovesta sisää ihan ilman syytäkin, kun ei ne kamapäissää tajua että voi olla esim väärällä ovella jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meinaan naapurissa asuu narkkiksia. Jokaisella on oikeus puolustautua, maallakin voi tulla ties mitä ovesta sisään.
Missään et voi kuvitella olevas turvassa!
Millä perusteella saitte luvat, jos ei ole työliitännäisiä noi teidän kyynelkaasut ja telepamput?
Ja niitä työkaasuja ja pamppuja kun ei saa muualla käyttää kun siellä töissä!
 
essi
olen lapsi ja ajattelin vaan kun se tuli ovesta sisään eikä edes soittanu OVIKELLOA! ajattelin tosi paljon sitä juopoksi mutta se oli tuomassa mummolle lääkkeitä. nyt pistin kaikki ovet lukkoon ja olen yksin kotona ihan peloissani ja olen valmiina taisteluun !!!!!!!!!!!!!! olisin menny kaverin luo mutta se ei vastaa ja nyt meen soittaa äidille!!! :(
 
essi
mulla on keittössä tosi paljo teräs aseita ja vielä kun ois kummasakin kädessä puukot.en ihan haluais lapsi vankilaan mutta sillä vois viillon kätee vetää! voisin minä kaulimellakin sen hakata ...............tosin kyllä yheksän vuotiaalla likalla voimaa on! :c
 
..
Ampuma-ase, pamppu, suihke ja kolme koiraa jotka ovat oikeasti valmiita tappamaan perheensä puolesta. Miehellä vartiointi-alan yritys, kaikki sähköiset alaan liittyvät vimpaimet kotoa löytyy ja lisäksi vielä nuo edellä mainitut. Paniikkinappulaa painaessa on todella nopeasti paikalla joku, perheen ollessa kotona on meidän talo todella korkealla prioriteetijärjestyksessä.
 

Yhteistyössä