Miten reagoisit jos saisit mieheltä lahjaksi koruja ja merkkivaatteita 10 000 eurolla?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Koruja, meikkejä, laukkuja ja vaatteita. Laadukkaita tuotteita eikä mitään H&M:n rääsyjä. Vastaanottaisitko lahjan vai sanoisitko suoraan tyypilliseen suomalaiseen tapaan en kai minä nyt tällaisia..
 
vierailija
Muotipelle? Miten sitten pukeudut vai kuljetko alasti kaikkialla?
Muotipelle=sellainen joka pukeutuu merkkivaateisiin ja vain juuri sillä hetkellä muodissa oleviin. Pakko saada luis viddua ja muita merkkivaatteita. Muut kuteet ei käy.

Mä en kulje alasti vaan pukeudun itselleni sopiviin vaatteisiin. Enkä pukeudu rähjäisesti verkkareihin. Ja jos alennusmyynnistä löytyy vaatteita halvalla niin se on erittäin hyvä.
 
vierailija
Muotipelle=sellainen joka pukeutuu merkkivaateisiin ja vain juuri sillä hetkellä muodissa oleviin. Pakko saada luis viddua ja muita merkkivaatteita. Muut kuteet ei käy.

Mä en kulje alasti vaan pukeudun itselleni sopiviin vaatteisiin. Enkä pukeudu rähjäisesti verkkareihin. Ja jos alennusmyynnistä löytyy vaatteita halvalla niin se on erittäin hyvä.
En ole muotipelle mies enkä pidä kiroilemisesta. Muodikkuudella tarkoitin lähinnä klassisuutta ja eleganttisuutta eli ymmärsit minut väärin.

Hyvä jos olet löytänyt edullisen tyylisi, mutta kuulostat siltä ettet ymmärrä hyvän laadun päälle.
 
vierailija
Olisin hyvin yllättynyt jos meidän yhteisistä rahoista yhtäkkiä olisi varaa moiseen. Toki olisin kaiken tuon ansainnut. Ajatuksena okei. Mutta mielummin ottaisin jonkun kivan auton.
 
Aqela
Muotipelle=sellainen joka pukeutuu merkkivaateisiin ja vain juuri sillä hetkellä muodissa oleviin. Pakko saada luis viddua ja muita merkkivaatteita. Muut kuteet ei käy.

Mä en kulje alasti vaan pukeudun itselleni sopiviin vaatteisiin. Enkä pukeudu rähjäisesti verkkareihin. Ja jos alennusmyynnistä löytyy vaatteita halvalla niin se on erittäin hyvä.
On paljon eri merkkejä. Multa löytyy pari merkkivaatetta. Ovat tavallisia vaatteita. Ostin ne koska tykkäsin niistä. En seuraa muotia. Ostan sellaisia mikä sopii mulle ja tykkään niistä.
 
vierailija
Olisin hyvin yllättynyt jos meidän yhteisistä rahoista yhtäkkiä olisi varaa moiseen. Toki olisin kaiken tuon ansainnut. Ajatuksena okei. Mutta mielummin ottaisin jonkun kivan auton.
Kyllä olet ansainnut sen, mutta eikö olisi kaunis ajatus saada hemmottelua mieheltä? Auto voi olla kätevä, mutta kaikki, erityisesti naiset tarvitsevat kauniita koruja ja vaatteita.
 
Miettisin miten tuollaset määrät vois ikinä korvata toiselle..
Mulla pyöris sama ajatus päässä...

Ja kyllä mä olisin moisesta tosi hämmentynyt:oops:... Mun päällä ei näe koruja eikä merkkivaatteita, joten mulle jo ihan ajatuksena olisi jotenkin outo:notworthy:.. Mieluummin niin että tuo summa menisi yhteiseen hyvään ja hemmotteluun, josta kummatkin tykkäisivät ja nauttisivat:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mulla pyöris sama ajatus päässä...

Ja kyllä mä olisin moisesta tosi hämmentynyt:oops:... Mun päällä ei näe koruja eikä merkkivaatteita, joten mulle jo ihan ajatuksena olisi jotenkin outo:notworthy:.. Mieluummin niin että tuo summa menisi yhteiseen hyvään ja hemmotteluun, josta kummatkin tykkäisivät ja nauttisivat:)
Eli ostaisit sellaisen kaksipäisen timanttisen dild. on jolla voitte jynkyttää yhdessä.
 

Yhteistyössä