Miten saa poista oman profiilin?

vierailija
Kopsattuna tuosta ylhäältä Säännöt keskustelupalstan käyttäjille!

Profiilin poistopyynnön voit lähettää sähköpostina:
modemamma(at)otava.fi, laita viestiin käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.

Eikö sinun pitäisi osata tuo jo ulkoa, niin monta kertaa olet täällä uhonnut lähteväsi ja poistavasi profiilin, mutta aina olet palannut kuitenkin.
 
vierailija
Sinähän olet jo aikasemminkin pyytänyt poistoa, etkö itse muista. Ja joka kerta pitää kysellä näyttävästi täällä. Eihän stalkkarit muuten tajua ottaa juttujasi ylös
 
vierailija
Syystä että :ROFLMAO:! Kai tämä on joku vitsi...Kiusajat mä hoidan eri tavalla ja kun sama kiusaja tänne kirjoittaa vuodesta toiseen olemattomia juttuja niin pian laitan kuvan sinullekin mitä sen eteen tehnyt. Toiseen keskusteluun vaan sen tulee.
Huhhuh, nyt alkoi pelottaa--- KOSKA siinä puhuu SE nainen, joka ITSE kirjoittaa olemattomia juttuja, ja sitten kun muut niitä alkaa muistella tai muistuttaa, niin kaikki muut paskat onkin keksineet ne jutut tai se YKSI . Kerro hänestä lisää: Siitä yhdestä ihminen, vain yhdestäi, joka mättää sinusta täällä paskaa. Kuka hän on? Kerro, niin sitten jatketaan leipomista :D
 
Sinähän voit poistaa itse omia kirjoituksiasi ja pyytää moderaattoria poistamaan kommentteja joissa on lainattu kirjoituksiasi, siinähän on tekemistä tulevaksi talveksi :)

Syystä että :ROFLMAO:! Kai tämä on joku vitsi...Kiusajat mä hoidan eri tavalla ja kun sama kiusaja tänne kirjoittaa vuodesta toiseen olemattomia juttuja niin pian laitan kuvan sinullekin mitä sen eteen tehnyt. Toiseen keskusteluun vaan sen tulee.
 

Yhteistyössä