Miten saa Seppälän tekokynnet irti !!!!

  • Viestiketjun aloittaja kissanainen
  • Ensimmäinen viesti
JeaaaAuttakaaaaa
Joo mä oon pureskellu melkeeen mun koko iän kynsiä nii onko jtn tapaa lopettaa se? :/ Oon kokeillu semmosta pahan makusta juttuu laittaa kynsiin et en pureskelis niitä mut pureskelen silti ;/ Ja mistä saa hyvii teko kynsii ku vaa seppälästö? :)
 
"Emulia"
Joo mä oon pureskellu melkeeen mun koko iän kynsiä nii onko jtn tapaa lopettaa se? :/ Oon kokeillu semmosta pahan makusta juttuu laittaa kynsiin et en pureskelis niitä mut pureskelen silti ;/ Ja mistä saa hyvii teko kynsii ku vaa seppälästö? :)

mä en pureskele vaan nypin noita mun kynsiä :(( mut nii ku mun pikkusiskoki puree noita kynsiä niin sekin kokeili sitä pahanmakusta ainetta mut ei se mun pikkusiskoo estäny.... :DD mut aateltiin just äidin kaa et ei siihen kai sitte oo mitää muuta tapaa ku et pistää tekokynnet ettei pääse omiin kynsiin käsiks:D ja mäki ajattelin hankkia tekokynnet just seppälästä tai jostai et loppuis toi nyppiminen mut kai ne siis sit lähteeki pois ja kauan niitä voi sitte pitää? :)
 
Sara?
Itse taistelin seppälän tekokynsien kanssa monta päivää!! Ei millään lähtenyt liotin tunnin sormia siellä mutta mitään ei tapahtunut! Sitte otin sellasen tikun mikä tulee mukana jolla työnnetää kynsinauhoja sisäänpäin siis sellainen puutikku! Työnsin sen vain kynnen virestä sisään ja sillä sitten sain sen irti!! Oli kyllä niin kivuliasta että tuli ihan kyynel silmään! Kauheita nuo tekokynnet! Toista kertaa en varmasti osta!!!
 
noppanoora
[QUOTE="vieras";22060584]lopettakaa kynsienne pureminen niin ei tarvi olla naurettavan feikin näkösiä tekokynsiä[/QUOTE]

WTF? ei kaikki laita sen takia kynsiä vaan koska ne on hienot..:D
 
kynsien repiä
mul meni hermot heti kahden sekunnin jälkee ku revin niit irti :LOL: päätin sit liottaa niit kuumas vedes ja revin sit siel vedest lähti kyl irti mut sattu iha helvetisti
 
vierailija
ite jut Haluun että teko kyneet psyis niin kauan ku vaan mahdollista!! iteki oon nyt käyttänyttekokynsä kohta puol vuotta. eilen taas vaihdoin ne ja multa on lähtenyt kolme! mut oon liimannut ne takas sii nää kynnet on ihan huonot! tai siis toi liima on huonoa! ja nää maksoi 9.60 en enää ikinä osta näitä!!1!!
 
vierailija
ite just haluun että tekokynnet pysyy mahdollisimman pitkään! oon ite käyttänyt tekokynsiä nyt puolvuotta ja eilen osti nää mitkä mulla nyt on ENKÄ ENÄÄ OSTA IKINÄ NÄITÄ!! siis mulla on lähtenyt jo 3 tekokynttä yhen vuorokauden aikana eikä nää kestä YHTÄÄN vettä!! mä en kestääää!! ja nää maksoi 9.60! huonot!
 
vierailija
mä єn purє kчnѕíäní vααn nє kαtkєαα ítѕєѕtään.☹ hαluαíѕín tєkσkчnnєt muttα äítí єí αnnα. ѕαnσσ єttä σlєn lííαn píєní ѕєllαíѕєєn. σlєn ѕííѕ 11-vuσtíαѕ tчttö
 

Yhteistyössä