Miten saada orgasmi, vinkkejä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Toivon asiallisia vastauksia samassa tilanteessa olleilta naisilta.

Olen yli 30 v ja luulen etten ole koskaan saanut orgasmia. Hyvältä kyllä tuntuu mutta huipennus jää saamatta. Tai sitten orgasmi on ylimainostettu juttu... Eli yleensä olen todella kiihottunut ja hyvältä tuntuu ja fiilis kohoaa ja kohoaa mutta sitten jotenkin latistuu ja loppuu ennen huippua.

Onko muilla ollut samaa ja sitten onnistuneetkin saamaan? Vinkkejä otan mielelläni vastaan.

Onko vinkkejä hyviin vibraattoreihin joilla voisi testailla itsekseen ja harjoitella.
 
htrhrh
Mä en lähtis kokeilemaan vibran kanssa, ennemminkin niin, että siinä kohtaa kun alkaa tuntua tosi hyvältä, niin koske itseäsi hellemmin. Jos kosketus on liian "suora" tai "kova", niin ei orkku tuu, se pitää ottaa vähän hitaammin ja hellemmin siinä kohtaa. Monikin aattelee, että kun tuntuu hyvältä, niin sitte vaan kovempaa, mutta ei se aina mee niin.
Ja siinä olet oikeassa, että ittekseen sitä kannattaa ensin opetella, ja joillekin on helpompi saada kun on vatsallaan makaamassa, toisilla selällään, joillakin jalat levällään ja joillakin jalat yhdessä.
Suihkun kanssakin voi onnistua helpommin kuin vibralla, jos et usko, että omat kädet riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"aloittaja"
Mä en lähtis kokeilemaan vibran kanssa, ennemminkin niin, että siinä kohtaa kun alkaa tuntua tosi hyvältä, niin koske itseäsi hellemmin. Jos kosketus on liian "suora" tai "kova", niin ei orkku tuu, se pitää ottaa vähän hitaammin ja hellemmin siinä kohtaa. Monikin aattelee, että kun tuntuu hyvältä, niin sitte vaan kovempaa, mutta ei se aina mee niin.
Ja siinä olet oikeassa, että ittekseen sitä kannattaa ensin opetella, ja joillekin on helpompi saada kun on vatsallaan makaamassa, toisilla selällään, joillakin jalat levällään ja joillakin jalat yhdessä.
Suihkun kanssakin voi onnistua helpommin kuin vibralla, jos et usko, että omat kädet riittää.
Kiitos vastauksesta. Ihan hyvä pointti.
 
"vieras"
Apua, yli 30-vuotias eikä koskaan saanut orgasmia?! :O Tuleekohan sitä sitten koskaan saamaankaan...? Itse ainakin huomasin joskus ala-asteiässä miten sen orgasmin saa käsillä aikaan... Vaikka en mitenkään herkästi sitä miehen kanssa saakaan.

Jos ei ollut provo niin tsemppiä ap:lle kadonneen orgasmin metsästykseen, kyllä saattaa seksin salat aueta ihan uudella tavalla jos ensimmäisen orgasmisi onnistut saamaan! ;)
 
htrhrh
"Vibra" ja "hellästi" ei oikein sovi samaan lauseeseen :D Jos on yhtään herkkä, niin vibra on ihan väärä väline. Ja sitten on sellaisia naisia, joilla ei tunnu mikään miltään, vibrasta pitää ottaa kaikki tehot irti ennen kuin tuntuu yhtään miltään.
Tossa vaikuttaa paljon fyysinen rakenne, joillakin klitoris on enemmän piilossam ja silloin sitä pitää koskettaa kovempaa, ja joillakin sitten taas ihan tosi herkkä, jolloin kevyt kosketus on paras, yhtään kovempi sattuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";26204629]Apua, yli 30-vuotias eikä koskaan saanut orgasmia?! :O Tuleekohan sitä sitten koskaan saamaankaan...? Itse ainakin huomasin joskus ala-asteiässä miten sen orgasmin saa käsillä aikaan... Vaikka en mitenkään herkästi sitä miehen kanssa saakaan.

Jos ei ollut provo niin tsemppiä ap:lle kadonneen orgasmin metsästykseen, kyllä saattaa seksin salat aueta ihan uudella tavalla jos ensimmäisen orgasmisi onnistut saamaan! ;)[/QUOTE]

Ei ollut provo. Eikä tilanteeni ole ollenkaan harvinainen. On paljon naisia jotka eivät ole koskaan saaneet orgasmia. Sitäpaitsi ikä auttaa tässä asiassa niin että vaikka teininä ei ole saanut niin aikuisena homma jo toimii paremmin. Asia ei ole minua yhtään aikaisemmin haitannut ja olen nauttinut siitä että saan miehet nauttimaan mutta nyt olen tullut itsekkäämmäksi vuosien varrella :)
 
htrhrh
Kyllä mä tiedän monia naisia, jotka ei ole koskaan saanut orgasmia. Ja mä suosittelisin etsimään sitä itse, ja liukkari on hyvä apu siinä asiassa, ihan erilainen tuntuma kun on liukuvoide välissä. Tärkeintä on kumminkin se, että aivot on mukana touhussa, eli on riittävän kiihottavia mielikuvia, niistä ei tartte kelleen toiselle kertoa mitä ne on, mutta jos ajatus harhailee kauppalaskussa ja siinä, että pitäis ostaa uudet hammasharjat, ei orkkua tule.
 
sama vika rahikaisella
Täällä myös nainen joka ei koskaan ole saanut. Asiasta on tullut jopa jo riesa, koska tunnen olevani "viallinen" koska en saa ja huomaan että mies yrittää tosissaan, että saisi minut tulemaan. Tiedän että siinä kohtaa ei passaisi itse vaan miettiä, että siinä se yrittää... mutta kun ne eroottiset ajatuksetkaan ei napsahda nuin vaan päälle. Asia koettelee kovasti itsetuntoani, koska minusta tuntuu, että siellä se jossain on, mutta minä en vain osaa, olen joku maanantai painos. Tiedän myös, että ressaan asiaa liikaa ja sehän takuuvarmasti karkottaa orkut hevon kuuseen. Niin, en vain osaa. Olen muuten 30+ ikäinen.
 
"vieras"
parhaiten saa kun mies nuolee. jotain aivan järisyttävää, jalat tärisi jopa. tuli mahdottoman raukee olo. muullalailla pääsee vain melkein huipulle, hyvältä se sekin tuntuu.
Ja mulla ei ole kuin yksi mies ollut joka on ollut maailman paras nuolemaan. muut sinne suuntaan.
 
"..."
Itse ostin viime vuonna vibran jossa on semmoinen perhonen ja sitten dildo samassa, se on aikas kiva ;) Miehen kanssa saan oikeastaan vain kun olen itse päällä tai hän tekee sen käsin. Kiva yhdistelmä on kans miehen kädet hommissa ja takaapäin samaan aikaan
 
"vieras"
Mä olen 40 v. enkä varmaan ole saanut orgasmia kuin kaksi kertaa elämässäni. Eikä nekään mitään maailmaa järisyttäviä ole olleet, joten olen alkanut epäillä olenkohan oikeasti koskaan saanut. Toisaalta ei haittaa, toisaalta olisi kiva tietää miltä se tuntuu. Siksi varmaan seksi ei ole mulle niin tärkeää, koska en siitä mitään irti saa. Tuntuu vähän turhalta koko homma.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27600764]Peesaan tätä. Mä olen niitä, joiden alakerta ei ole kovin tuntoherkkä. Useampaa vibraa olen kokeillut, kaikissa on lupauksista huolimatta liian pienet tehot. Sähköhammasharja on se, joka takaa orgasmin.[/QUOTE]

Mullakaan ei tunnu missään sellaiset pienet klitorisvibraattorit joissa ei ole tehoa tarpeeksi. Itsellä toimii parhaiten suihku tai sitten sellainen hieromalaite johon saa erilaisia päitä. Tämä on

Ja itsekin sain ekan orgasmini vasta yli 30-vuotiaana, oikeastaan vahingossa ensimmäisen kerran ja nyt saan jo tosi helposti. Miehen kanssa en edelleenkään mutta yksin kyllä. Mulla tähän on vaikuttanut varmasti se että jouduin lapsena kokemaan hyväksikäyttöä eikä mulle seksi edelleenkään ole mitenkään ykkösasia elämässä mutta ihan tyytyväinen olen kuitenkin nykytilanteeseen.
 
"Vieras"
Luulisin, että ihmisten pitäisi ajatella rakastelevansa itseään kun masturboi. Siinä se idea. Tuottaa itselle hyvää oloa, ei seksi ole vain miestä lapsien tekoa varten. Naiselle on jalkojen välissä pillu jolla saada orkkuja. :)

[QUOTE="vieras";27600776]Mä olen 40 v. enkä varmaan ole saanut orgasmia kuin kaksi kertaa elämässäni. Eikä nekään mitään maailmaa järisyttäviä ole olleet, joten olen alkanut epäillä olenkohan oikeasti koskaan saanut. Toisaalta ei haittaa, toisaalta olisi kiva tietää miltä se tuntuu. Siksi varmaan seksi ei ole mulle niin tärkeää, koska en siitä mitään irti saa. Tuntuu vähän turhalta koko homma.[/QUOTE]
 
Minulla oli tuo ongelma enemmän miehen kuin naisen kanssa. Miesten kanssa esileikki on ollut mukavaa, mutta itse yhdyntä viilentää tunnelman. Olen saanut miesten kanssa orgasmin vain olemalla itse päällä, muuten en muista koskaan saaneeni. Yhdynnän jälkeen tyydytin sitten itseni käsipelillä. En muuten saanut miehen kanssa orgasmia edes siten, että mies yritti auttaa kädellä. Ehkä vika siis sinullakin on väärässä asennossa tai jollain henkisellä tasolla?

Naisten kanssa olen saanut orgasmin paljon helpommin kuin miesten kanssa, ja seksi on muutenkin rennompaa ja vähemmän pakonomaista. Erityisesti nykyisen avopuolisoni kanssa saamme niin paljon nautintoa pelkästään hyväilystä, että orgasmi itsessään on vain se 'mukava jälkiruoka mahtavan aterian päälle'.
 

Yhteistyössä