Miten saada toinen suostumaan uusiin leikkeihin

Hei.

Elän muuten onnellisessa parisuhteessa puolisoni kanssa, mutta haluaisin saada hänet kokeilemaan uusiakin asioita makuuhuoneessa, kuten sitomista ja piiskausleikkejä. Olen yrittänyt saada häntä monin tavoin ja avoimesti sanomallakin kokeilemaan uutta. Onko teillä antaa vinkkejä, miten saisin hänet innostumaan? En haluisi lähteä muualta etsimään tyydytystä ja seuraa...
 
Saman ongelman kanssa painin täällä . Haluaisin myös tulla sidotuksi mutta ukko kokee sen alistavaksi eikä näin ollen suostu siihen . Mä en ymmärrä ton ajatus maailmaa kun muuten saattaa kyllä olla rajukin ihan omasta halustaan muttei suostu sitomaan. Puhuttu on ettei sen tarkoitus ole tuottaa kipua vaan nautintoa jossa aistit ovat mukana .
 
Saman ongelman kanssa painin täällä . Haluaisin myös tulla sidotuksi mutta ukko kokee sen alistavaksi eikä näin ollen suostu siihen . Mä en ymmärrä ton ajatus maailmaa kun muuten saattaa kyllä olla rajukin ihan omasta halustaan muttei suostu sitomaan. Puhuttu on ettei sen tarkoitus ole tuottaa kipua vaan nautintoa jossa aistit ovat mukana .
Siinä tapauksessa kun kumppani ei halua nyt samaa kuin sinä. Kannattaa edetä pienin askelin, niin minäkin tein oman kumppanin kanssa.

Ehdota, että sinä sidot aluksi kumppanisi silmät seksin aikana. Ja joku toinen kerta sidot kevyesti hänen kädet liinalla jonka saa helposti auki.

Sen tarkoituksena on saada kumppanisi tuntemaan miltä se tuntuu. Seksi on vastavuoroisuutta ja yhteinen kokemus. Sinä olet voinut miettiä asiaa jo pidemmän aikaa, kumppanille pitää antaa aikaa.

Parasta on yhteinen nautinto, jos se jää yksipuoliseksi niin rakastelut kerrat harvenevat.
 

Yhteistyössä