Miten saada vatsa kiinteäksi ja littanaksi sekä kapeampi vyötäro?

  • Viestiketjun aloittaja lylly
  • Ensimmäinen viesti
miä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
offtopic mut voiko hulahulailun oppia uudelleen? lapsena osasin, mutta nykyään ei vaan pyöri.
Luulisi että sen oppii, kunhan vaan löydät ne kadonneet vatsa ja selkä lihakset uudelleen. Siitähän se on kiiinni. Ja kai hiukan kordinaatiotaidosta, mutta se sulla ei ole varmaan huonontunut:)
 
Mixuu
Kannattaa hankkia sellainen dvd kuin -"kiinteyttävä pilates" se on ihan oikeasti tosi hyvä, ja kun on sen ohjelman tehny kerran, niiin on jo heti semmonen tosi rauhallinen ja venyvä olo ;)
 
vieras
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=557791&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=19654&compartmentId=20174&categoryId=28686

Mitenhän ois tuo
 
AcR
Itse teen päivittäin noin 200 vatsalihasta ja sen jälkeen vatsan venytys niin ei jää lihakset kipeäksi vatsalihakset paistaa olen tehnyt nyt noin ½ vuotta niitä ja ½ vuotta sitten olin ylipainoinen.
t:13v kakara
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:
Niin mutta tuosta mahastasi - onko sulla raskaudesta tms. jäänyttä vai onko turvotusta, mitä joku toinen jo kyseli?

Joidenkin ruoka-aineiden vähentäminen voisi olla myös ihan hyvä apu.
Ai tätä on nosteltu. Maha on raskaudesta jäänyttä ei siis turvotusta ja ruokavalio on myös sellanen ettei juuri turvota. Massu on sellanen aika pehmeä ja se on aina ollut malliltaan vähän pömppö vaikka miten hoikka olen ollut. Nytkään ei huvittais kuihtua ihan kokonaan, mutta auttaako muukaan...
 
"Tane"
ajattelet samaa kuin minä jotta maha on kauhee ja vaikee saada äkkiä litteeksi kuten oli viime kesänä...
harrastan seksiä 4 kertaa viikossa monipuolisesti jotta kehossa muutkin lihakset saa toimintaa,liikun koirani kanssa reipasta kävelyä 3 päivää 5-20km,kotona nostelen painoja 2 kertaa viikossa ja nytten koulussa saa liikuntaa kun autoihin saa vaihella osia joka asennossa ja siinäkin jos selkälihakset o heikot niin hullusti käy,vatsa ja selkälihas jumppaa/venytttelyä joka päivä,terveellinen ruokavalio niin kyllä pitäs polttaa ylimääränen...
mulla on yhtä kamppailua silti koska kuukautisten aikaa maha paisuu nesteen takia ja koska allergia lihottaa niin saan tehdä tuplaten töitä...
otan asian niin jotta minä mahun niihin samoihin farkkuihin enskesänä yhtä hoikkana ja virkeenä kun teen talven töitä sen etee....
aina ei voi luvata jotta sama tehoo muihin koska meillä on eri geenit ja elimistö toimii eri tavalla ...
toiset vetää nappeja ja laihtuu mutta toiset liikkuu senkin eestä....
 

Yhteistyössä