Miten saada vatsa kiinteäksi ja littanaksi sekä kapeampi vyötäro?

  • Viestiketjun aloittaja lylly
  • Ensimmäinen viesti
lylly
Laihtunut olen, mutta vaikeaa saada tuota mahaa pois. On se hiukan pienentynyt, mutta yhä pyöree ja taikinamainen. Oon kuvannukkin sitä toisissa kuvissa näyttää oikeelta unelmamahalta (kauempaa) lähikuvissa hirvee... Apua kaivataan.
 
vieras
Vatsalihaksia ja selkälihaksia, aloita vaikka 30 liikettä päivässä, seuraavana 35, sitten 40 ja niin edelleen. Näitten lisäksi hula-hula-vanteen pyöritystä pari kertaa päivässä, mä aloitin 5min kerrallaan, nyt hulahulatan salkkareitten ajan, mainostauoilla pidän breikin!
 
=)
Mä oon käyny pilateksessa ja muokkausjumpissa ja on vaikuttanu kyllä positiivisesti tohon vatsanseutuun. Lisäks oon huomannu että jos en puputa jotain leipää tai pullaa niin on heti parempi olo eikä oo maha niin turvoksissa. Pilatesta oon käyny harrastamassa ryhmässä mutta moni tuttu on tehny kotona ja on kuulemma ihan hyviä ne DVD:t.
 
reeta
joo ehdottomasti tuo pilates! se kiinteyttää sisemmät lihakset kuntoon ja opit tunnistamaan lihaksesi ja sen jälkeen osaat tehdä jopa vatsalihas liikkeen oikein, niin että 1kpl sellaisia vastaa sataa hätäiseen ja huonosti tehtyä vatsalihasliikettä.

Ja sitten se fakta että paino on oltava tosi alhainen että synnyttänyt nainen saa sen pömppiksen pois, tasaiseksi navanseuduksi. Eli alipanon rajoille pitäisi laihduttaa. Paljonko sun painoindeksi on nyt? Mulla pömppis on poissa vasta kun painoindeksi on 17,9 ja alle.
 
reeta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vatsalihaksia ja selkälihaksia, aloita vaikka 30 liikettä päivässä, seuraavana 35, sitten 40 ja niin edelleen. Näitten lisäksi hula-hula-vanteen pyöritystä pari kertaa päivässä, mä aloitin 5min kerrallaan, nyt hulahulatan salkkareitten ajan, mainostauoilla pidän breikin!
Oi, hieno idea tuo hulahulavanne. Samalla voi tosiaan kattoo rauhassa telkkariakin:) Ja se on lähes ilmainen ja äänetön "laite" , joten sitä voi käyttää myös kun lapset jo nukkuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Pilatesta.
Miten se asiaan vaikuttaa? Voiko harrastaa kotona vai pitääkö mennä johonkin ryhmään?
Voi harrastaa kotonakin. Hommaa esim. joku hyvä dvd. Kiinteyttää ja on tehokasta. :)
Onko suositella jotain tiettyä dvd:tä?
Kun olet vasta aloittelemassa, niin pilates for dummies. Yksinkertaisia, mutta tehokkaita liikkeitä, selkein ohjein ja sopivassa tahdissa.
 
ap
Niin ja se indeksi on luultavasti 20 paikeilla varma en ole ja tarkoitus vielä laihtua, mutta toisaalta ei haluaisi olla paljoa laihempi, mutta ei tuo maha taida muuten lähteä.
 
http://www.boostep.fi/advanced_search_result.php?categories_id=577&inc_subcat=1&search_in_description=1&keywords=Pilates&quicksearch_icon_x=21&quicksearch_icon_y=16&sort=2d&gclid=CM-ZuOX8xpwCFZCD3godQWQdLA

 

Yhteistyössä