Miten silmistä "näkee"raskauden?

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa ny
  • Ensimmäinen viesti
kertokaa ny
Mummo tapas nähdä raskauden silmistä. Jotain taikauskoa vai faktaa? Millaseksi ne simät sitten muuttuu, kun olen useamman ihmisen kuullut sanovan, et silmistä sen kanssa huomas.
 
samaa mäkin oon miettiny..meillä oli töissä aikoinaan yks nainen joka ties aina kaikkien raskaudet silmistä..kysyin tota siltä kun paljasti tietävänsä mun tarkkaan varjellun salaisuuden. Mutta ei se osannu sanoa,virnuili vaan ja sano että näin sun silmistä vaan..onko niissä sitten jotenkin sellanen pehmeempi haaveileva ilme vai miten???
 
Mä olen monen naisen silmistä nähnyt, kerran jo kymmenenvuotiaana sanoin kaupan kassalla, että toi täti on raskaana ja kuinka ollakkaan jäi 8kk päästä äitiyslomalle se täti. Joidenkin ihmisten silmistä sen näkee helpommin, mutta myös joidenkin tulevien isien silmistä loistaa, että jälkikasvua on tulossa. Kai sen huomaa sellaiset ihmiset helposti, jotka on tosi sensitiivisiä ja lukee muutenkin ihmisiä helposti. Silmiin tulee sellanen haaveileva ja utuinen katse.
 
viera
Mietin että laajeneeko mustuainen, vai? Koska jotenkin sen täytyy sen silmän reagoida. Vai haalistuuko vai tummuuko silmän väri? Tosin joku mainitsi sen lehmämäisen katseen. Ainakin sisko kun ei edes tiennyt vielä odottavansa, niin mummo jo huomasi siskon silmistä et tämä odottaa.
 
Jaa, mulle tuli noista jutuista ensimmäisenä mieleen se, kun kävin homeopaatilla ja hän katsoi silmän iiristä ja sanoi että iirikseen jää jälkiä elimistön suurista muutoksista. Mutta raskaus ei nyt kyllä ole mikään sairaus :ashamed:
 
lady of the lake
Minäki näen silmistä raskauden.Sinisistä ja vihreistä silmistä erotan yleensä, jos on raskaana.Silmät ovat jotenkin vetisemmät ja väri on utuisempi ja sen myötä katse jotenkin pehmeämpi.
 
hmmmm
Alkuperäinen kirjoittaja lady of the lake:
Minäki näen silmistä raskauden.Sinisistä ja vihreistä silmistä erotan yleensä, jos on raskaana.Silmät ovat jotenkin vetisemmät ja väri on utuisempi ja sen myötä katse jotenkin pehmeämpi.


Eli silmän väri sitten haalistuu ja muuttuu se katse utuisemmaksi.Eli iiriksen ja mustuaisen koko ei sitten vaikuta. Tosin jos mustuainen kutistuu. niin värikin pääsee enempi näkyviin, tai päåinvastoin niin silmä näyttäisi tummalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
en ymmärrä, lie huuhaata...
No eihän ole. Kyllähän ihmisen kehonkielestä voi lukea paljon pienempiäkin asioita, miksei sitten niin valtavaa asiaa kuin raskaus? Mä en usko, että se silmä siitä mihinkään muuttuu tai mitään, mutta kun raskaus nyt vaan on iso asia kannettavaksi. Vaikka vain epäilisi raskautta. Kyllähän sen tarkka ihminen lukee kehosta, ilmeistä ja eleistä. Samalla tavalla kuin esim. tosi monesta lapsesta pystyn sanomaan, jos sitä tukistetaan, siis tunnistan yleensä kuritetut lapset. Ja ihan pienistä eleistä. Satun nyt vaan lukemaan ihmisiä pääsääntöisesti hyvin.
 

Yhteistyössä