Miten suhtaudutte suomalaismiesten thaimaalaisiin vaimoihin?

  • Viestiketjun aloittaja pohdiskelija
  • Ensimmäinen viesti
"Joku"
oon just töissä tutustunu tosi mukavaan thaimaalaiseen naiseen,ja hänellä kyllä vanha mies=)Mutta heiän parisuhteen tilastaan en tiedä=)Mutta on ne suomalaisetkin naiset naimisissa niin hirveitten miesten kanssa,etten lähtis ketään tuon takia paheksumaan=)
 
-.-
3 tunnen. Kaksi komeaa miestä ja yhden vähemmän komean. Kaikki mukavia paljon työn takia matkustavia miehiä. Suhtaudun heidän puolisoihinsa ihan samalla tavalla kun jos olisivat suomalaisia naisia. Kaikki ovat aika mukavia ja heillä on lapsia.
Yksi on Thai ,yksi on Kiinalainen ja yksi on Israelilainen.
 
"Heli"
Rehellisesti: voi sinua raukkaa, kun olet tuollaisen hylkiön kanssa yksiin joutunut. Harmi, ettei sinulla ole ollut samoja mahdollisuuksia, kuin suomalaiseksi syntyneellä naisella.
Vähän tähän suuntaan. Sääliksi käy niitä naisia, jotka ovat joutuneet jonkun peräkylän juntin vaimoksi. Taitaa suurin osa thaimaasta vaimon hakevista miehistä olla jollakin tavalla tasa-arvoisille suomalaisnaisille kelpaamattomia, joten ei näille thai-naisille ainakaan kateellinen voi olla.

Voisin kyllä ystävystyä heidän kanssaan. Lapsen hoitokaven äiti on thaimaalainen ja isä suomalainen. Ehkäpä tutustumme joskus paremmin.
 
Tunnen
2 pariskuntaa.

Toinen pariskunta on ihana, ovat melkein samanikäisiä, nuoria. Vaikuttavat hyvin tavalliselta perheeltä, kumpikin käy töissä ja päättävät perheen asioista yhdessä. Ovat ehkä jopa "läheisempiä" keskenään kuin normaali suomipari.

Toinen pariskunta taas... Ukko on lihava ja haisee pahalle. Ei vaivaudu juttelemaan naisille juurikaan mitään, mutta vaimolleen (huh huh) puhuu niin kuin koiralle, kuten joku yllä jo kuvailikin.
Vaimo ei puhu suomea, enkä kyllä ihmettelekään sitä yhtään. Ukko karjaisee englanniksi yhden sanan ja näyttää töykeästi eleillään mitä eukon tulee tehdä. Nainen on kyllä todella herttainen ja kestää kaiken ihailtavasti.
 
[QUOTE="vieras";27596379]En tunne yhtäkään, mutta näin etäältä katsottuna käy sääliksi kun nuoret kauniit naiset menevät yksiin suomalaisten läskien vanhojen miesten kanssa. Ja ehkä miehet ovat vielä alkoholisteja.

Kiva jos suhde toimii, mutta thaimaalaiselle naiselle se on yleensä vain pakotie huonommasta taloudellisesta elämästä. Silloin siinä vähän niinkuin myy sielunsa.[/QUOTE]

Mun veljellä on Thaimaalainen vaimo.
Veljeni ei ole läski vaan urheilullinen. Juoksee maratoneja ja kiipeileel vuorikiipeilyä,seinäkiipeilyä. Harrastaa sukellusta ja on siitä tekemässä itselleen toista ammattia.Myös laskuvarjohyppyä hän harrastaa...
On normaalisti töissä ja yhden tytön isä. Tyttö asuu äitinsä ja viiden sisaruksensa kanssa.
 
Ja jos millään voisitte vastata rehellisesti aikuisten tavoin ilman turhia provoiluja.
Tunnen/tiedän kaksi.
Mukavia naisia ovat, kovin ahkeria ja topakoita - ehkä vähän "Pirttihirmuja" suomalaiseen tasa-arvoon tottuneelle. AIkaansaavuuttaan kuitenkin ihailen.

Toisenkinlaisia tarinoita olen kuullut, alistetuista ja hyväksikäytetyistä naisista.
Sellaiseen suhtautuisin varmasti toisin - ja etenkin hyväkiskäyttäjäänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
Mun veljellä on Thaimaalainen vaimo.
Veljeni ei ole läski vaan urheilullinen. Juoksee maratoneja ja kiipeileel vuorikiipeilyä,seinäkiipeilyä. Harrastaa sukellusta ja on siitä tekemässä itselleen toista ammattia.Myös laskuvarjohyppyä hän harrastaa...
On normaalisti töissä ja yhden tytön isä. Tyttö asuu äitinsä ja viiden sisaruksensa kanssa.
Veljesi on pakko olla pahimman luokan luuseti koska kukaan suomalainen nainen ei ole kelpuuttanut häntä vaimokseen, vaan hän on joutunut tyytymään ulkomaalaiseen naiseen, joista kukaan ei ole lähellekään niin hyvä vaimo kuin suomalainen vaimo voi olla.:)
 
opetarrr
Mun veljen vaimo on thaimaalainen. Veljeni löysi hänet vuosia sitten Englannista, jossa veljeni oli opiskelijavaihdossa ja tämä nainen opiskeli siellä ihan täysipäiväisesti. Nyt he asuvat onnellisesti avioliitossa, vaimo tienaa miestänsä paremmin, kotityöt jaetaan sukupuolineutraalisti ja molemmat puhuvat sujuvasti puolisonsa äidinkieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Ihana nainen!!!
Mukava ja lämmin.

Jokainen hommatkoon sellaisen vaimon tai miehen josta itse tykkää. Mitäpä kellään on siihen sanomista.
 
Viimeksi muokattu:
....
Tuttavapiirissä on kahdellakin miehellä tahaimaalainen vaimo. Toinen mies on kanssani saman ikäinen (37) ja vaimonsa on myös saman ikäinen. Tämä pariskunta on tavannut miehen ollessa työn takia thaimaassa. Pariskunnalla on kaksi lasta, ovat olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta. Kiva ja onnellisen tuntuinen perhe. Toisella tuttavalla on tuoreempi suhde, tyttö käy suomessa vain lomillaan, ja tämä mies sitten siellä. Mies on ihan kivan näköinen ja mukava,kuten tämä tyttötstävänsäkin. Miehellä on täällä oma yritys, jossa tämä tyttöystäväkin häntä auttelee täällä käydessään. Ja tämä tuttava on vasta 30v, tyttö on samaa luokkaa. Että enpä millään lailla ainakaan näitä pariskuntia sääli, en siis ajattele mitenkään negatiivisesti, en kyllä tunnekkaan yhtään sellaista paria, jossa olisi suuri ikäero. Enkä ketään sellaista, jonka vaimo olisi jostain treffisivulta löytynyt.
 
[QUOTE="nuuh";27596466]Mua suututtaa yhden thaivaimon puolesta ihan suunnattomasti. Se surkimus suomiaviomies kohtelee häntä kirjaimellisesti kuin koiraa, napsuttelee sormia ja osoittaa paikkaa missä seistä!!! Oikeesti antaa vihellysmerkkejä ja odottaa palvelua, siis aivan uskomaton äijä![/QUOTE]

Hyi helvata mikä äijä!:x Eikö joku voisi vinkata tuolle vaimolle, miten suomessa pärjää kyllä ilmankin tuollaisia sikoja.;)

Mä tunnen myös yhden thaikku-vaimon ja kliseisesti oli sellaisen äijän kanssa naimisissa joka ryyppäsi, hakkasi, ja halusi että puolisolla ei ole mitään oikeuksia parisuhteessa.
Seksikin meni miehen halujen mukaan, ei siinä paljon kuulemma kyselty halusiko rouva munan suuhun, tai haluaisiko pikku-rouva nyt seksiä. Se oli sellaista 24/7 helvettiä seksiorja, kotiorja, herran mielihalujen tyydyttäjä.:( Kunnes joku meidän "ystävä" piiristä vinkkasi vaimolle ihmisoikeuksista, naisen asemasta suomessa, tasa-arvosta jne.... niin jäi porsas mies rannalle ruikuttamaan ja vaimo sai ihan uuden elämän. Ei kuulu tämä mies minun kaveripiiriini enään kuultuani totuuden.:mad:
 
"vieras"
Meidän naapurustossa on kahdella miehellä thaivaimot. Toinen miehistä on varmaan kohta kuusikymppinen, vaimo lienee parikymmentä vuotta nuorempi. Heillä on tosi mukava kymmenvuotias lapsi. Nainen on ihan tavallisen näköinen, hymyilee ja tervehtii, kun nähdään.

Toinen mies on kolmekymppinen ja hänen tyttöystävänsä lienee samaa ikäluokkaa. Nainen on todella kaunis, mutta kyllä tämä suomalainen raskas ruokavalio on saanut hänetkin pulskistumaan samalla lailla kuin monet suomalaiset naisetkin.

Kumpikin pariskunta ainakin vaikuttaa onnelliselta yhdessä.
 
meemit
Itse en oikeastaan tiedä miten suhtautua kun lähipiiriissäni on paljon näitä aasialaisia. Siis ihan suomen kansalaisuuden saavuttaineita osa ja näin. Olen monesti ollut sivussa kuulemassa, kuinka joku kotimaassaan käydessään on ottanut selkoa miehiä etsivistä naisista. Näitä kuvia sitten porukalla vertaillaan, ja vaimoa etsivä mies valitsee mieleisensä kuvan perusteella.

Nainen haetaan kotiin Suomeen, naisen perheelle tietysti maksetaan tästä korvaus. Saadaan kotouttamistukia ym, mutta yksikään näistä naisista ei ole vielä tähän päivään mennessä työllistynyt. Ehei, he ovat lasten kanssa kotona samalla kun miehet viettävät ronskisti vapaa-aikaansa keskenään.

Kyllä näin suomalaisen naisen näkökulmasta vaikuttaa aika karjamarkkina meiningiltä.

Paljon näissä piireissä myös tekoavioliittoja. Tarkemmin miettimättä tiedän ainakin kolme paria, jotka naimisissa vain kansalaisuuden saavuttamisen takia.
 
surettaa
Yhden tunnen. Tämän Thai naisen hyvin, töitä kun yhdessä teemme, miestä en niinkään. Sen mitä miestä tunnen niin vähän yksinkertaiselta nahjukselta vaikuttaa. Nainen monesti kihisee kiukkua miehensä takia. Sanoo miehen olevan tyhmä, yksinkertainen nahjus. Mutta aina loppuun muistaa sanoa, ettei mies kuitenkaan paha tai huono ihminen ole. Ei vaikuta rouva olevan mitenkään nyrkin ja hellan välissä tai muutenkaan huonolla pidolla. On vain tullut hiukan kaiketi huijatuksi koska suomalainen mies voi Thaimaassa vaikuttaa varakkaalta vaikka tosiasiassa olisi jopa työtän vuokralla asuja.. :(
 
Miten suhtaudun thai-vaimoihin...

Tervehdin tekemalla wain ja kysymalla thaiksi, mita kuuluu ja mika hanen nimensa on. Ei kai siina sen kummempaa. Tutustuisin ihmiseen ennen kuin alkaisin "suhtautua" mitenkaan sen enempaa.
 
"vieras"
En tunne thaimaalaisvaimoja, mutta kiinalaisia kyllä. Kun molemmat ovat sinkkuja kyseessä on mielestäni win-win-tilanne. Kiinalaisnaiset puhuvat itse siitä miten se on melkeinpä parasta mitä naiselle voi tapahtua. Kyse on heidän puoleltaan paljolti rahasta, mutta ei vaan siitä, he puhuvat, että länsimaalainen mies myös arvostaa naista paremmin kuin kiinalainen. Tunnen valitettavasti myös niitä tapauksia, missä suomalainen perhe on lähtenyt miehen perässä Kiinaan töihin ja jättää vaimonsa kun löytää nuoren kiinalaisen naisen. Yhdessä tapauksessa vaimo lähti lasten kanssa lomamatkalle ja tullessaan takaisin kotiin miehen kiinalainen tyttöystävä olikin muuttanut taloon.
 

Yhteistyössä