Miten suhtautua puolison kauneus"leikkauksiin"?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tyttöystäväni on ripsipidennykset, niistä minä pidän ja silmiin itseasiassa huomioni alunperin tavatessamme kiinnittyikin. Toki ilmankin niitä pärjäisin mutta ne on ookoo. Mutta hän puhuu välillä myös huulten täytöstä sekä "silikoni"rinnoista. Hänellä on jo minusta erittäin kauniit ja täyteläiset huulet. Kaikki täytehuulet näyttää minusta ihan hirveiltä, luonnottomilta ja kumisilta jo hyvin pienilläkin määrillä. Olen myös enemmän persemies. Rinnoille ei ole niinkään väliä minkälaiset ne on kunhan eivät ole liian isot. Hänen rinnoissaan ei ole yhtään mitään vikaa vaan ovat mielestäni juuri hyvät hänen vartalolleen. Ymmärtäisin rintojen "laittelun" jos ne olisi olemattomat tai olisi jotain muuta vikaa, syövän aiheuttamaa tjs.

Olen erittäin vahvasti vastaan hänen huuli- ja rintasuunnitelmiaan. Todennäköisesti hänen persoona ei muutosten myötä muuttuisi mutta ulkonäkö kyllä ja minun mielestä todella paljon väärään huonompaan. Jos hän tekisi ne niin todennäköisesti joutuisin vakavasti miettimään eroamista. Olenko minä liian kapeakatseinen ja ahdasmielinen vai onko vika hänen ajatusmaailmassa. Hän ei tunnu ymmärtävän ettei hänessä ole ulkonäöllisesti mitään vikaa vaan hän on MINUSTA juuri täydellinen tuollaisena kuin hän nyt on. Eikö se riitä, että se tärkein eli puoliso pitää hänestä tuollaisena. Vai onko vika hänen itsetunnossa ja miten sen saisi parantumaan ja hänet hoksaamaan että hän on hyvä juuri nyt.
 
vierailija
Samaa mieltä silikonitissit kumihuulet sms ''kauneus korjaukset'' pitäisi ehdottomasti kieltää ellei todellista syytä kuten rintasyövän takia tulleet muutokset,huulihalkiot tms oikeasti esteettisyyden pilaavat viat.
-N21
 
vierailija
Samaa mieltä silikonitissit kumihuulet sms ''kauneus korjaukset'' pitäisi ehdottomasti kieltää ellei todellista syytä kuten rintasyövän takia tulleet muutokset,huulihalkiot tms oikeasti esteettisyyden pilaavat viat.
-N21
Mielestäni myös mommy fixit on ihan hyväksyttäviä kauneuskirurgisia toimenpiteitä. Periaatteella: korjataan se mikä on "rikki". Kaikki muu kauneuskirurgia on turhamaisuuden ilmentymää.
 
vierailija
Olen samaa mieltä kanssasi; nuo kaikki mainitsemasi operaatiot vie ihmisen ulkonäköä huonompaan suuntaa. Toisaalta, tyttöystäväsi kroppa on tasan hänen omansa etkä sinä häntä voi ruveta määräilemään. Mielipiteen voit toki kertoa. Jos olette liian erilaisia arvoiltanne, eiköhän se ole parempi erota. Niitä eroja todennäköisesti löytyy vaan lisää ja lisää.
 
r0s
Mun mielestä olisi reilua kertoa ettet pidä ajatuksesta. Ja samalla kehut että on sun mieleen just tuollaisenaan.

Mutta jos sukset ton vuoksi kokonaan ristiin sotkeutuvat niin maailmasta kyllä löytyy naisia joille ei tulisi mieleenkään laittaa fyllinkiä minnekään.
 
vierailija
Vaikea kysymys. Itse haluaisin korjauttaa raskauksien "tuohoaman" vatsanahan, mutta mies ei halua sitä. Kallista kuulemma ja ei pidä itsensä muuttelusta. En tekisi sitä kenenkään muun kuin itseni takia. En toisten enkä edes miehen. Ehkä tätä ei voi verrata silikonirintoihin ja huulitäytteisiin mutta jos se vaivaa tyttöystävääsi niin valitettavasti sinun ehkä tulisi sopeutua ajatukseen. Aina huulitäyte ja silikonirinnat ei tarkoita övereitä. Sano tyttökaverillesi suoraan että pidät hänestä sellaisenaan ja keskustelkaa asia useista eri näkökulmistan
 
vierailija
Anna tyttöystäväsi mennä omia polkujaan.
Rintojen silikonit ja huulitäytteet viittaavat määrätynlaiseen persoonallisuuteen, joka hakee elämäänsä sisältöä miesten huomiosta.
Some on täynnä näitä huomiohuoria, joiden ainoa elämäntehtävä näyttää olevan antaa ymmärtää että ymmärtää antaa ja kannattaisi sinunkin miettiä kuinka kestät elämää naisen kanssa, jonka fokus on näyttää miesten silmissä mahdollisimman houkuttelevalta panopuulta.
 
vierailija
Tyttöystävän ikä vaikuttaa varmasti kykyyn harkita kauneuden parantelun tarpeellisuutta, syitä ja seurauksia.

Nuori menee virran mukana, kilpailee somen vääristyneiden ihanteiden kanssa ja unohtaa tulevaisuuden sekä ikääntymisen.

Vanhemmalla on jo faktat tiedossa, perustelut ja oma minäkuva jotenkin kasassa. Tyytymättömyys usein itsestä lähtöisin, ei muiden mielipiteistä koostunut.

Joka tapauksessa sinun kannattaa ilmaista mielipiteesi ja keskustella syistä, minkä vuoksi hän lähtee muokkaamaan itseään.

Selvitä onko tyttöystäväsi tietoinen huulitäytteiden riskeistä sekä niiden kestosta (eivät ole ikuisia).
Rintaimplanttien aiheuttamat riskit sekä niidenkin kestävyys voi olla vähäteltyä ja joillekin tulee yllätyksenä, että nekin vanhenee.

Puhumalla asiat selviää ja saattaa saada yllättäviä käänteitä aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
vierailija
Sellaista helmeä naisten joukosta, joka oikeasti olisi tyytyväinen ulkonäköönsä ja sen suoraan kertoisi, on lähes mahdoton löytää.]

Totta nyt olen 53w mies enkä muista kuin 1 naisen joka oli oikeasti tyytyväinen kroppaansa ja siihen miltä näytti,ei ehostanut itseään eikä kainostellut esim.saunassa vaan kulki pystypäin ja ryhdikkäästi jopa alastomana,eikä kumminkaan ollut mikään missikään nätti hoikka ja tavallinen vain.
Nykynaiset varsinkin nuoret hirvittää kun pitää olla kaikenmaailman kosmetiikat sms koko ajan päällä ja saunassa hävetään kun silloin ei voi olla ehostukset päällä tms.
 
r0s
"Totta nyt olen 53w mies enkä muista kuin 1 naisen joka oli oikeasti tyytyväinen kroppaansa ja siihen miltä näytti,ei ehostanut itseään eikä kainostellut esim.saunassa vaan kulki pystypäin ja ryhdikkäästi jopa alastomana,eikä kumminkaan ollut mikään missikään nätti hoikka ja tavallinen vain.
Nykynaiset varsinkin nuoret hirvittää kun pitää olla kaikenmaailman kosmetiikat sms koko ajan päällä ja saunassa hävetään kun silloin ei voi olla ehostukset päällä tms."



Ootkohan sä ollut mun kanssa saunassa? o_O

Mutta siis. Mä olen aina sanonut, että näytän hyvältä ilman vaatteita. Ja jos kaikki muutkin olisivat ilman vaatteita, näyttäisin suhteessa vielä paremmalta. Kun ei ois niillä push-upeja eikä maskeja eikä muotoilevia eikä muita.

Mutta mä en näe sitä tavallisuutta "vain"a.

Kun miksi muka meikki ja kohotus tekisi paremmaksi? Olen aina tykännyt naturellista niin itsessäni kuin muissa naisissa. Uskaltaa koskettaa, puristaa ja pussata. Ei tarvitse pelätä että meikki leviää tai täyte tursuaa omille teilleen.
 
vierailija
''Ootkohan sä ollut mun kanssa saunassa? o_O''


Vähän riippuu kyseinen nainen asui kanssani kesän 2005 vietettiin loistoaikaa mökilläni Hämeessä,moottoripyöräiltiin,saunottiin,naitiin,rokattiin,syötiin ja juotiin hyvin siis nautimme elämässä kuin päivä olisi viimeinen :)

Jos kuulostaa vieläkin tutulta niin olisi kyllä hemmetin kiva vetää se kesä uusiksi :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
r0s
''Ootkohan sä ollut mun kanssa saunassa? o_O''


Vähän riippuu kyseinen nainen asui kanssani kesän 2005 vietettiin loistoaikaa mökilläni Hämeessä,moottoripyöräiltiin,saunottiin,naitiin,rokattiin,syötiin ja juotiin hyvin siis nautimme elämässä kuin päivä olisi viimeinen :)

Jos kuulostaa vieläkin tutulta niin olisi kyllä hemmetin kiva vetää se kesä uusiksi :whistle:

No ei, en se sit ollut minä.

(harmi, sillä kuuloisti kivalta kesältä)
 

Yhteistyössä