Miten tehdään tyttöjä?

  • Viestiketjun aloittaja kiinnostunut
  • Ensimmäinen viesti
onhan niitä kaikenmaailman vinkkejä/uskomuksia maailma pullollaan... yksi oikein vanhan kansan uskomus on, että virkkuukoukku sängyn alle (tosin jo hääyönä). Sanotaan että jos on puuhastellessa sukat jalassa niin poika tulee... no ei me poikaa "yritettykään" mutta tyttö meille kuitenkin syntyi sukista huolimatta :D

Raskautuminen on kummiskin silkkaa fysiikkaa, eikä millään virkkuukoukuilla tai muillakaan tollasilla konsteilla siihen sukupuolikromosomiin pysty vaikuttamaan...

ainahan on tietty hauska kuulla noita vanhan kansan vinkkejä =) tulee vähän jännitystä elämään...
 
Lauantaina tuli tv:stä dokumentti raskautumisen vaikeudesta ja siitä voiko mitenkään itse asiaan vaikuttaa elintavoilla ym..
Siinä tuli selkeästi esille, ettei millään asennolla tai syömisellä tms ole merkitystä. Ainut tapa on antaa tytölle mahdollisuus, niin rakastelee muutaman kerran pari päivää ennen ovulaatiota ja sit luukut kiinni. Tämä siksi koska tyttösiittiöt selviävät pidempään munajohtimissa ja kohdussa. Jos taas haluaa pojan, tulisi rakastelu ajoittaa just ovulaatioon tai hetki sen jälkeen eli se kaikkein hedelmällisin aika, koska pojat uivat nopeiten!

Siinä oli myös kerrottu naisesta joka kertoi löytäneensä netistä tietoa että tyttö viihtyy happamassa ja poika emäksisessä ympäristössä, mutta tästä ei ole näyttöä että olisi apua!
 
Joku tutkimus on siittä tehty että isän tupakointi vaikuttaa lapsen sukupuoleen,eli jos mies polttaa niin todennäköisempää on saada tyttö kuin poika.Vasta oli keskustelua tuolla mitäs nyt puolella jos kiinnostaa.
 
ripsu
Mä olen kans kuullut vannottavan sen nimeen, että tyttöä tehdessä pitää pupuilla päiviä ennen ovista. Poika tehdään oviksen aikaan. Tyttösiittiöt sitkeitä ja hitaita. Poikasellaiset on nopeita uimareita, mutta eivät kestä pitkään.
 
tuurilla
Meillä saatu 2 toivottua tyttöä ovistikun näyttäminä päivinä, että se siitä poika siittiöiden nopeudesta ainakin meidän kohdalla...
Toisaalta itse hartaasti toivoin molemmilla kerroilla tyttöä! :)
 
niin no
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 14:09 tuurilla kirjoitti:
Meillä saatu 2 toivottua tyttöä ovistikun näyttäminä päivinä, että se siitä poika siittiöiden nopeudesta ainakin meidän kohdalla...
Toisaalta itse hartaasti toivoin molemmilla kerroilla tyttöä! :)
Juu, mutta jos ovistikku näyttää plussaa vaikka tänään niin ovis on siitä 24-48 tunnin kuluessa joten... :whistle: .

Kyllä nuo lekuritkin siitä on puhunut, että ennen ovista siittöt matkaan ja sitten ei enää ovis päivänä mitään touhuja. Tuo siittöiden noupeus juttu on ihan tutkittua asiaa.
 
tyttötehdas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 14:09 tuurilla kirjoitti:
Meillä saatu 2 toivottua tyttöä ovistikun näyttäminä päivinä, että se siitä poika siittiöiden nopeudesta ainakin meidän kohdalla...
Toisaalta itse hartaasti toivoin molemmilla kerroilla tyttöä! :)
Joku jo kirjoitti, ett tuo siittiöiden nopeus on ihan tutkittua faktaa. Toiset miehet saavat pelkkiä tyttöjä ja joidenkin miesten siittöillä ei tule tyttöa koskaan.
 
leeta
meillä 2 tyttöä, ja rakasteltu on harvakseltaan. ovista en tunnista enkä ole tikuttanut tms. seuraillut, joten ei harmainta hajuakaan, missä vaiheessa kiertoa ovat tytöt aaneet alkunsa. Minulla on pitkä kierto myös.

Poikaa mies toivoisi, mutta miten niitä "tehdään"? ;) minä luulen, ettei tuohon sukupuoleen oikein voi vaikuttaa, taitaa olla ihan "tuurista" kiinni.
 
utelias myös
tyttö toiveissa myös täällä, eli vinkit/linkit kelpaavat tännekkin =) Oletteko itse yrittäneet jossain vaiheessa tyttöä/poikaa, onko toiminut? Onko mitään varmaa keinoa varmistaa lapsen sukupuoli jo etukäteen?
 
harmaana
No mä olen kuullut ja lukenut että niin tyttöjä "tehdään" harrastelemalla ENNEN ovista. Ja poikia taas "tehdään" ovispäivänä.

Meillä on poika ja siinä kierrossa harrastettiin vain ja ainoastaan ovispäivänä ja tärppäs niin sanotusti kertalaakista :)
 
Nämä ovat mielenkiintoisia juttuja kyllä. Joskus kun juuri puhutaan, että jotkut miehet tekevät VAIN tyttöjä ja toiset vain poikia niin on myös paljon naisesta kiinni. Miettikääpä vaikka Jari Kurria. Edellisestä liitosta on poikia ja nykyisestä tyttöjä. Myös yhdellä isäni ystävällä on ekasta avioliitosta 3 poikaa ja toisesta 3 tyttöä! Että onko tässä kysymys vain seksi ajoituksesta vai pariskunnan kemioista tms? No, oli miten oli niin aina voi yrittää ajoituksella vaikuttaa haluttuun lopputulokseen, mikäli mahdollista, mutta loppujen lopuksi se haluttu lopputulos on varmaankin aivan sama kun vauva on niin ihana, oli tyttö tai poika! :heart:
 
Moi!
Mulla 2 tyttöä (4v ja 2v). Eli niinkuin täällä on jo mainittu yhtenä teoriana on että jos toivoo tyttöä, tulee rakastella 2 tai 3 päivää ennen ovulaatioita, koska x-siittiöt elävät kauan. Rakastelu myös melko tiheästi koska tyttösiittiöiden osuus siemennesteessä lisääntyy. Poikaa yrittäessä harvoin ja ovulaatiopäivänä. Meillä molempia tyttöjä tehdessä rakasteltiin usein ja jopa 4pv ennen ovulaatiota viimeisen kerran ja siitä tytöt tärpännyt. eli ne tyttösiittiöt elivät tosi pitkään. Kävin gynekologilla juuri kun mulla oli ovulaatio eli siitä tiedän tarkan 4pv siittiön eliniän.
 
Eli kantsii viikon-puolentoista aikana ennen ovulaatiota rakastella noin joka toinen päivä. Mies kerkee tuottaa "tuoreita" siittiöitä mutta silti laimenee niin että nopeiden siittiöiden määrä vähenee eli tyttö siittiöitä enemmän. jos joka päivä niin saattaa laimentuu liikaa. Sit ei enää rakastelua 2-3pv ennen ovulaatiota.
 
leeta
ai niin, tuosta meidän ekaasta tytöstä; meillä oli seksiä yhden ainoan kerran siinä kierrossa, olisko ollut kp 15. (muistan, kun oli joulun aika) mulla siis kierto jotain 30-32pvää... Eli aika lailla on kai ovikseen sattunut, ja tyttö tuli...

KUka tuolla ihmetteli , että miki sukupuoli on niin tärkeä. niin ei olekaan, minua vain kiinnostaa, voi(si)ko sukupuoleen vaikuttaa. Minä luulen, että luonnonvalinta on tässä niin suuri, ettei sukupuoleen paljon pysty vaikuttamaan.

Ilmeisesti myös joillekin vain tulee todellakin toita sukupuolta herkemmin; tiedän paljon monilapsisia perheitä (esim. 10 lasta) joissa on pitkä sarja samaa sukupuolta peräkkäin...

Tällöin on helppo ajatella niin, että ko. pariskunnalla on suurempi mahdollisuus saada tiettyä sukupuolta.

tiedä sitten, paljonhan tätä on tutkittu.

 

Yhteistyössä