miten teidän suhteet on alkanut?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
tavattiin monta kertaa milloin missäkin, ja hän rupesi jahtaamaan minua, pyytelemän khville yms yms, lopulta suostuin, sitten nähtiin usein, tekstattiin joka päivä. yms..ja minulla oli lapsi ennestään, miehellä ei..
 
hps
Ensitapaaminen oli sellainen kun sisko ja mun mies oli sopineet treffit, ni minä ja miehen kaveri mentiin esiliinoiks. Ja kävi niin että sisko kiinnostui miehen esiliinasta ja mä miehestä. Alkuun tekstailtii ja soiteltii hyvinkin tiiviisti, nähtiin aina kun mahdollista. Asuttiin eri paikkakunnalla ja itse opiskelin vielä. 5kk seurustelun jälkeen muutettiin yhteen ja nyt 5,5v oltu yhdessä. Kummallakaan ei ollut ennestään lapsia.
 
Pankkiautomaatilta... :D Siitä lähdettiin baariin ottamaan juomat, siitä yökerhossa käymään ja siitä miehen kämpille "katsomaan sen kissaa" :LOL: Sille tielle jäin. 10pvää myöhemmin siirsin osoitteeni sen luokse virallisesti, vaikkakin jo seuraavana päivänä käytiin hakemassa mun luota vaatteita ja hygieniajuttuja. Tällä polulla edelleen, jo 9v takana, enkä kadu! Ei siis edes tunnettu entuudestaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Pankkiautomaatilta... :D Siitä lähdettiin baariin ottamaan juomat, siitä yökerhossa käymään ja siitä miehen kämpille "katsomaan sen kissaa" :LOL: Sille tielle jäin. 10pvää myöhemmin siirsin osoitteeni sen luokse virallisesti, vaikkakin jo seuraavana päivänä käytiin hakemassa mun luota vaatteita ja hygieniajuttuja. Tällä polulla edelleen, jo 9v takana, enkä kadu! Ei siis edes tunnettu entuudestaan.
oho =) :heart:
 
päivittäin oltiin yhteyksissä facebookissa tai puhelimitse, tapailtiin kun lapset nukkui (tuli siis meille) ei kuitenkaan päivittäin aluksi, eikä hypätty sänkyyn ihan heti, leffoja lähinnä kateltiin ja juteltiin. aika hitaasti ollaan edetty kun ei vuoden seurustelun (1,5v tapailu yhteensä) jälkeen vieläkään asuta yhdessä enkä oo paksuna B) :xmas:
niin ja facebookissa siis törmättiin alun alkaen josta juttu sitten lähti liikkeelle...
 
v
mulla ennestään kaksi lasta ja silloin kun miehen kans oltiin tapailu vaiheessa niin se tuli töistä suoraan mun luo, joskus se saatto käydä omassa kotonaan syömässä ja vaihtamassa vaatteet, yöt se vietti mun luona. lapsia (sillo lapsilla oli ikää 1v ja toinen 3kk) ois ollu aikas hankala sijottaa nukkuun miehen luona. vuoden jälkeen muutettiin sit saman katon alle :) ....mutta siitähän on jo aikaa....
 
Oottepa olleet siveellisiä seurusteluissanne...
Veljensä kihlajaisjuhlissa tavattiin Juhannuksena vuonna....nakki ja kumppanit...ja tulipa testattua mies kaikkine höysteineen....kuka sitä nyt sikaa säkissä ostais!!

Olin vielä exän kanssa ja viikon päästä siitä kävin laittamassa eropaperit vireille. Nykysiippa kävi sen hetkisen koulunsa loppuun toisella paikkakunnalla, etsi täältä asunnon, mutta minun muksujen takia ja autottomana todettiin ettei onnistu monen huushollin välillä völjyy, joten kun tuli virallinen eropäätös kouraan, niin ukko muutti saman katon alle ja siinäpä on pysynyt yli 10 vuotta!

Ja joku vielä sanoo, ettei se vaihtamalla parane....toisilla paranee, toisilla ei.... :D
 
Puhuttiin ircissä/wowissa aina kun ei oltu yhdessä.
Tapailtiin niin että mies tuli mun luokse illalla ja viipy seuraavaan aamuun ja tuli sit illalla taas takas kunnes sit n.6kk jälkeen suhde muuttui seurusteluksi ja muutti mun luokseni virallisesti. Kummallakaan ei ollut lapsia.
 
nyt on kaikki
Tutustuttiin teini-iässä netissä ja aikamme siellä kaveerattuamme aloin houkutella miestä treffeille. Olikin pirunmoinen työ mutta ensitreffeistä lähtien ollaan seurusteltu. Ei tekstailtu, miehellä ei silloin vielä ollut kännykkää enkä minäkään paljoa omaani käyttänyt kun se oli tosi kallista.

Ei ollut lapsia. ;)
 
muinainen
Tavattiin aikana ennen kännyköiden yleistymistä, tansseissa. En kyllä enää edes muista, millä tahdilla alettiin olla yhdessä :) Pitkään oltiin kyllä jo tansseissa oltu tuttuja ennen varsinaisia oikeita ensitreffejä.
 

Yhteistyössä