Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

  • Viestiketjun aloittaja Miten tulla kipeäksi?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Pistä ensin hammastahnaa kielen päälle ja alle ja pidä sitä siell 10 min. sitten sylkäise pois... ja se jälkeen ota kuumemittari ja laita se kiinni lamppuun joka on ollut kauan päällä :)
 
"apuva"
[QUOTE="vieras";28039999]Pistä ensin hammastahnaa kielen päälle ja alle ja pidä sitä siell 10 min. sitten sylkäise pois... ja se jälkeen ota kuumemittari ja laita se kiinni lamppuun joka on ollut kauan päällä :)[/QUOTE]

Mihin nää temput auttaa? Meet terveyskeskukseen ja teet noin ja saat pari päivää vapaata? Voi hyvää Yötä!!
 
Täti-kurkku
Aina kun olen ekana syönyt (TYÖNNÄN) sormeni kurkkuun ja oksennan. Kerran ykkösellä tein tuon vahingossa ja oksensin :D kannattaa kokeilla ja muuten näytin kavereilleni tekooksennuksen aina joka päivä toinen tuli sanoo "Näytä se tekooksennus!" Alko vähä ärsyttää
 
entinen ammattilintsari
Mä kerron keinon jolla NÄYTTÄÄ siltä, että sullon kuumetta.
Jos siis terkkari mittää sulta kuumeen siellä vast.otolla. Just ennenkuin menet sinne terkalle, laitat kainaloon melkoisesti Trombosol- nimistä voidetta. Se on tarkoitettu mustelmien, ruhjeitten ym. hoitoon ja nostaa hetkellisesti pintaverenkierron melkoisiin lukemiin.
Jos et löyhyttele kainaloasi, ja katsot että vaatteet on väljät kainaloista, niin että voit pitää kainaloa silleen supussa, niin siellä on taatusti kuumuutta ainakin sen 37,5 verran ehkä enempikin.
 
vieras x
Kymmenen vuotta sitten yläasteella minä ja kaveri ei haluttu mennä uimaan luokan kanssa, ja seuraavana päivänä oli uintia. Me laitettiin tosi vähän päälle ja kierittiin lumihangessa ja juostiin pakkasessa. Sit juotiin jääkylmää vettä jääpaloilla. Ei tultu silti kipeeks! Ei varmaan ollut bakteeria josta se tauti ois tullu.
Luin että jotain banaaninkuoren sisusta pitäisi kaapia ja syödä niin tulis kuume,kokeile :)
 
"kkk"
Edellisenä iltana lähtee baariin, kiskoo kaksinkäsin viinaa ja on tappiin asti ja kotimatkalla viellä olutta niin paljon kuin menee niin eiköhän se ökä sieltä tuu.. ja on pää kipeä.
 
"isipappa"
Tupakantuhkaa kahviin. Tuo kuumeen ja vetää naaman harmaaksi.

Vankilalääkärit tunnistavat oireet, mutta työterveys- tai terveyskeskuslääkärit eivät.

En silti suosittele.
 
lolololololol
AHAHHAHAHAHAHAHHA mä niin nauran teille pelleille jotka oikeesti meette kokeilemaan noita. Hei tiäkkö saat kuumeen ku lyöt ittees pullolla päähän niin että pullo menee rikki ja syöt puol kiloa koiranpaskaa päälle, kun ootte niin aivottomia että teette mitä vaan teille sanotaan niin kokeilkaa nyt tätäkin neuvoa!!!!
 
"Jep"
Glaubersuolaa!!
Vetäset sen aamusella ja sit sinne terkkarille.. ????
Luulen että et pääse kovin pitkälle, kun suoli tyhjenee.. Siis tätä samaa on paastopaketeissa????????
 
Toimii :D
Juu siis tuota varmasti toimii jos olet jollekkin allerginen melkein mille tahansa testaappas sitä ite en ole millekkään allerginen mutta minulla on ystävä mikä nyt melkein joka ruualle on allerginen ja hän testasi ja hyvin toimi
 

Yhteistyössä