Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

  • Viestiketjun aloittaja Miten tulla kipeäksi?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos haluu koulusta vapaata ja pitää keksii vanhemmille joku syy jäädä kotii nii kerro vaikka vaan et sul on hirvee ripuli nii ei mun vanhemmat siitä ainakaa enempää ala kyselee.. Sit jos vanhemmat on koton päivän nii sit vaa tietokone mukaan vessaan ja siel sit vietät aikaa
 
vierailija
Juokaa tämä:

Täytä kylmällä vedellä 75% lasista
Laita 2tl leivinjauhetta ja 1tl ruokasoodaa
Laita sitruunaa jonkinverran
Sitten kaada tee pussista puolet (jos laitat kokonaisen saat korkeamman kuumeen)
Sitten vielä hammaatahnaa vähän enemmän mitä laitat kun peset hampaasi. Katso että hammastahna liukenee.
Sitten juo ja suosittelen ottamaan mehua mukaan OKSENNUSVAROITUS! mutta toimii...
 
vierailija
hahahah myöhäs mutta kuume ON VAIN SIVUOIRE ESIM JONKUN TAUDIN MUKANA, sul pitää olla joku tauti, ja sit kylmä altistaa sen että kuume nousee. eli nuole vaikka ovenkahvoja jos haluut jonkun taudin tai sit vaa mee töihin!! niinku varmaa menitki jo ku on 5 vuotta vanha keskustelu mut uusille lukijoille vinkiks!
 
Apua olen terve
Aamulla laitat kuumemittarin kuumaan veteen 10-20 min ja sen jälkeen mittaamaan. Toimii myös mittarin ollessa päällä ja juoksevan veden alla 1-6 sec. Tätä tein joskus pikkuskidinä:LOL:
 
vierailija
Hei! Minä hoidan kyselyn, kiitos.
Elikkäs, huomenna on aika pitkä päivä ja olen valvonut aika monta yötä peräkkäin, ja olen nyt aika väsynyt. Joten haluaisin vapautua työstä huomiseksi. Elikkäs, kertokaa tehokas tapa tulla kipeäksi kuumeen kanssa.
Ps. Älyttömät jutut, kuten hammastahnan syöminen ja kahvinpurujen syöminen, ja ihme sekotusten tekeminen on parasta olla toimivaa, nimittäin se on aika perseestä oksentaa ilman kuumetta.
O op Koo
 
vierailija123445566
Yleensä mulla kestää kuume tosi pitkään mutta tällä kertaa ei. Haluan silti jäädä vielä töistä pois parilsi päiväksi joten testailin näitä juttuja. Testasin tota juomaa ja tuli aika outo olo vatsaan EN SUOSITTELE toivottavasti nytte sitte tulee kuumetta sillä sitä en halua juoda enää ikinä!
Tee pussin imeskely ei ole auttanut enemmänkin laski lämpöä että joo viikonloppuna mulla oli 38.5 astetta kuumetta se laski ja nyt haluisin sen takas. EI NÄÄ TEIJÄN JUTUT AUTA AINAKAAN MUA
 
vierailija
No itellähä o nytki märät sukat jalas aijon lukee koko yn näit ”kuinka saada kuume”-palstoja ja aamulla oon niin kipee ja väsyny ettei tarvii mennä kouluun tai yhen rasittavan frendin luo!
 

Yhteistyössä