Miten tuo ukko voi paskoa joka puolelle

mee
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Tai mitä jos ne piskot onkin mun jälkiä :eek:
Ei mutta roiskuuko teillä yleisestikin tohon kanteen paskaa?
Sis siihen renkaaseen? Mies onnistuu ruiskimaan sinne. Tai luulen ainakin, et se on miehen jäljiltä. Kun ei sieltä yksin asuessa paskaa löytyny.
Ei renkaaseen vaan siihen umpikanteen joka on auki kun siihen istumarenkaalle istuu. Ja siis kannen pohjaa tarkoitan, ei se paska sentään kierteellä lennä sille puolelle mikä on päällimmäisenä kun kansi kiinni :D

Mutta nyt mä muistin joskus ajatelleeni miten tämä vahinko tapahtuu:
Jos päästää kunnon voimalla ruikulit niin se kuravesi pöntöstä saattaa kyllä roiskua aika korealle.
Vähän sama kuin normaali "märät posket -kakka". Kun päästää kovia kokkareita niin saattaa roiskua reisille, mutta vesi ei vaan värjäydy koska kakka on kovaa.
Ja mä kun olen ihmetelly tota renkaanpohjaan paskomista...tää vei ehdottomasti voiton. Kansi meillä sentään on pysyny puhtaana. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja mee:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Tai mitä jos ne piskot onkin mun jälkiä :eek:
Ei mutta roiskuuko teillä yleisestikin tohon kanteen paskaa?
Sis siihen renkaaseen? Mies onnistuu ruiskimaan sinne. Tai luulen ainakin, et se on miehen jäljiltä. Kun ei sieltä yksin asuessa paskaa löytyny.
Ei renkaaseen vaan siihen umpikanteen joka on auki kun siihen istumarenkaalle istuu. Ja siis kannen pohjaa tarkoitan, ei se paska sentään kierteellä lennä sille puolelle mikä on päällimmäisenä kun kansi kiinni :D

Mutta nyt mä muistin joskus ajatelleeni miten tämä vahinko tapahtuu:
Jos päästää kunnon voimalla ruikulit niin se kuravesi pöntöstä saattaa kyllä roiskua aika korealle.
Vähän sama kuin normaali "märät posket -kakka". Kun päästää kovia kokkareita niin saattaa roiskua reisille, mutta vesi ei vaan värjäydy koska kakka on kovaa.
No mut sit kai sitä on selässäkin, jos sitä sinne kanteenkin pääsee roiskumaan..
Ootko huomannut kuiskuttelua ja osoittelua koskaan ruikulikäynnin jälkeen :D :LOL:
Ja ihmisten välttelyä?
 
Entä jos ne roiskuu huuhteluvaiheessa ettekä te ukkos kaa oo mitään ihme-paskojia :whistle: :saint:
Siisjos teillä on jotenkin tavallista ärhäkkäämpi pönttö ja roiskii vettä kanteen saakka kun vetää ja sitä tavaraa lentää sitten siinä vaiheessa vasta.

Muuten ootta aika pieni pyllystä porukkaa varmaan :D
 
YÄKKII
TÄYTYY OLLA,
KUN PERSREIKÄ EI SOVI PYTYN AUKOLLE VAAN TAAKSE VESSANKANNEN REUNALLE

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Entä jos ne roiskuu huuhteluvaiheessa ettekä te ukkos kaa oo mitään ihme-paskojia :whistle: :saint:
Siisjos teillä on jotenkin tavallista ärhäkkäämpi pönttö ja roiskii vettä kanteen saakka kun vetää ja sitä tavaraa lentää sitten siinä vaiheessa vasta.

Muuten ootta aika pieni pyllystä porukkaa varmaan :D
 
Tää sama ilmiö on tapahtunut jokaisessa asunnossa että ei ole pöntön muodoista kiinni.
Eikä johdu pöntön vetämisestäkään, pönttö on yleensä auki vedettäessä.
Täytyypä muuten alkaa tarkastelemaan ukon selkää tarkemmin :x

Entäs onko teillä se istuinrenkaan pohja koskaan keltaisen tahmaisen näköinen siitä etuosasta?

Meillä muuten pestään pönttö 1-2 viikon välein vaikkei kukaan sitä enää uskokaan :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja YÄKKII:
TÄYTYY OLLA,
KUN PERSREIKÄ EI SOVI PYTYN AUKOLLE VAAN TAAKSE VESSANKANNEN REUNALLE

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Entä jos ne roiskuu huuhteluvaiheessa ettekä te ukkos kaa oo mitään ihme-paskojia :whistle: :saint:
Siisjos teillä on jotenkin tavallista ärhäkkäämpi pönttö ja roiskii vettä kanteen saakka kun vetää ja sitä tavaraa lentää sitten siinä vaiheessa vasta.

Muuten ootta aika pieni pyllystä porukkaa varmaan :D
Eipäs. Iso persehän peittäis sen koko pytyn aukon, kun taas pienen pieni perse jättää raon sen kannen ja selän väliin.
Get it?

Miten ihmeessä kukaan istuu pytyn kannen reunalla sen ollessa auki, ja vieläpä paskoo siihen?? Vaikka olis kuinka iso perse? :snotty:
Miten siitä paskotaan ylöspäin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Entäs onko teillä se istuinrenkaan pohja koskaan keltaisen tahmaisen näköinen siitä etuosasta?
kyllä on. Syytin tästä asiasta miestä. Mutta kas, kun mies lähti niin keltanen tahma jäi :ashamed:
Vai oiskohan se toi poika joka on alkanut käymään myös pöntöllä jo? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Entäs onko teillä se istuinrenkaan pohja koskaan keltaisen tahmaisen näköinen siitä etuosasta?
kyllä on. Syytin tästä asiasta miestä. Mutta kas, kun mies lähti niin keltanen tahma jäi :ashamed:
Vai oiskohan se toi poika joka on alkanut käymään myös pöntöllä jo? :D
Noh, mä voin kertoa että se tahma johtuu meistä naisista :ashamed: Ja kun ajattelee, että mikä muu paikka on kusessa kuin pelkästään se renkaan pohja niin saakin pissan jälkeen pestä kaiken pyllystä polviin ettei ällötä :x
 
*
Ei meillä, mutta juur pari päivää sitten kylässä ihmettelin, miten on mahdollista kun paskaa on siinä pytyn yläreunassa ja vielä PALJON(siis siinä missä se pytyn kansikin on kiinni). Ei tehnyt mieli pissalla siinä vessassa käydä ja oli sitten sai keksiä tekosyitä miksei halua mitään tarjottavia ottaa (ei oikein maistunut enää sen näyn jälkeen. Ja oli vielä kahden aikuisen talous kyseessä, ei edes lapsia joiden jäljiltä olis paskat jääneet..
 

Yhteistyössä