Miten tyydytät itseäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Bondbönan
Mä saan ihan hirveet kiksit kun ensin ihan vaan sormin hoitelen ja sitten ujutan sisään vaikka silkkisen nenäliinan tai vastaavaa. Sitten hitaasti kun vetää kulmasta ulos, niin voi kauheeta miten pistää ihan hulluksi. On siellä käynyt pehmeäkankainen huivikin.
 
himot
Otan klitoriksen hupun pinsettiotteeseen ja pyörittelen kevyesti. Tai sitten runkkaan sitä kuin miehet (no koko on pienempi, mutta sellaista edestakaisin vatkaamista kuitenkin)
 
[QUOTE="vieras";28127215]Oikeestikko? Mutta kuka sua panee? Tai ketkä? Vai ajatteletko jotain ihan toisia henkilöitä?[/QUOTE]

Kyllä siellä on naisia sidottuna sellaisiin pukkeihin ja niitä pannaan joka rööriin =)
 
[QUOTE="vieras";28127246]Siis oon vähän naiivi ja en tiedä, että viedäänkö mua kuin litran mittaa... mutta ihan oikeastikko? Siis ei kai se nyt niin ihmeellistä ole, että on semmosia fantasioita, mutta silti...[/QUOTE]

En myönnä enkä kiellä mitään :)
 
vierailija
Kun puhelin on tulikuuma tungen sen alapäähän ja vedän edestakaisin sivuttain pimpan päällä. Klitoriksen päällä annan poikaystäväni nuolla sitä että pääsen alkuun ja sitten seksiä seksiä
 
hieman kai hävytön
Makaan sängyllä alasti ja katselen läppäristä jotain parinvaihtovideota. Kuvittelen, että olen mukana ja mies myös. Samalla kutittelen sellaisella Tiimarin sulkakynällä hitaasti vedellen pyllyn seudulta ylös kohti pimppiä. Sillaä sulalla siis.Väliliha on minulle ihan mahtavan arka ja kiihottava alue. Samalla räpläilen toiselle kädellä klittaa ja sujautan sormea vilillä sisään. Kuvitelmissa nain jotain vierasta miestä ja siinä seassa miehenikin touhuaa vieraan naisen kanssa. Tuommoista perliä minulla on.
 

Yhteistyössä