miten yh tyydyttää seksin tarpeensa?

  • Viestiketjun aloittaja yksin huoltaja
  • Ensimmäinen viesti
yksin huoltaja
olen kolmekymppinen yh-äiti ja seksihaluja olisi vaikka kuinka, mutta ei miestä. En haluaisi yhden illan juttuja enkä pelkkää seksisuhdetta miehen kanssa, joten ainoa keino purkaa paineita on oma käsi. Toine vaihtoehto voisi olla toinen nainen, se on alaknut kiinnostamaan, sillä onkohan se niin että vain toinen nainen tietää mitä nainen haluaa.

Onko täällä ketään naisia joilla on suhde toiseen naiseen esim. kaksi yh-äitiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Pazapaza
Sama ongelma oli täälläkin, kun elin yksin lähes 3v. Yhdenillanjutut ei enää kiinnosta, eikä muutenkaan oikein ollut tilaisuutta tapailla miehiä vain seksin merkeissä. Pitkä aikahan se oli elää kosketuksen ja hellyyden puutteessa... Onneksi löysin sitten ihanan uuden kumppanin, jonka kanssa ollaankin harrasteltu ahkerasti ja olen ottanut menetettyä aikaa kiinni... :p Minua eivät toiset naiset ole koskaan kiinnostaneet, mutta mikäpä siinä, jos molemmilla osapuolilla on kokeilunhalua. :)
 
sama vika,haluja on,mutta ei miestä.Ei ole aikaa,eikä kiinnostusta pelkkään seksijuttuun.Tulee jotenkin niin käytetty olo...siinä pitää olla muutakin.Oma käsi on ollu numero ykkönen.On ollu päiviä,jolloin sitä tuntee ittesä TOSI yksinäiseksi...surku.Naisista olen myös minä haaveillu ja olen yhtä jopa kokeillu,tosin ei siitä jäänyt kovin hyvä fiilis.Tosin onhan naisia erilaisia.Toivon,että joskus löytyy joku minullekkin,vaikka toisaaltaan jollain tavalla sitä on jo toivosta luopunu.
 
juuliska
no mulla ei ole koskaan pahemmin seksi kiinnostanu joten ei oo ongelmaa,tosin yh:na ollut vasta syksystä ja on tuo ex mies käyny kyläs ;) yhdenillan juttuja en harrasta.
 
Mie podin kauheen kauan syyllisyyttä haluistani. En uskaltanut mitään seurustelua aloittaa, että kuinka se sitten lapseenkin vaikuttaa kun jos menee poikki ja lapsi on kerennyt jo kiintyä tähän ihmiseen.. Ja aika vaikeaa se on yh:na tapailla ja tutustua niin ettei siinä jo aika aikasessa vaiheessa otettaisi niitä lapsia mukaan, minulla ainakin aika vaikeaa saada ketään hoitamaan lasta kovinkaan usein.. Enkä sitä edes välttämättä haluaisi :)

Noo.. Kaikenlaista sitten ehti tapahtua tämän mamman päässä.. Ja tulin siihen tulokseen etten voi näinkään elää, itse onnettomana. Kun kova halu oli se oma kulta löytää. Useiden vuosien kieltämisen jälkeen kävi myös selväksi että nimenomaan naisesta se kulta pitäisi löytää.. Tytär on 2,5v. ja siinä mielessä oikein hyvässä iässä, että eipä tuo vielä varmaan asiaa ole paljon ihmetellyt, saa sitten kasvaa siihen että se on ihan normaalia että naisetkin voi tykätä naisista ja miehet miehistä jne. Joten siitä ei sen kummempaa kriisiä meidän perheessä tullut kun tulin ulos kaapista, lapsen isäkin oli vaan iloinen puolestani!

Ennen sitä kauheasti ajattelin että kuinka sitä sitten menisi oudoksi kaikki kun ei enää olisi millään tapaa tavallinen ja ympäristöstä sais varmaan vaan lokaa niskaan.. Mutta jotenkin sitä on nyt niin joutunu luopumaan siitä toivosta että ois millään asteella normaali perhe, omituinen joukku me tullaan varmaan aina olemaan :LOL: Että ei sitä enää jaksa edes ajatella.. Sama se minulle on mitä meistä joku saattaa ajatella. Lapsen kasvatuksesta tulee tosin haasteellisempaa kun pitää saada sama asenne mahtumaan neidinkin päähän jottei anna ahdasmielisten ihmisten kommenttien nujertaa itseään, mutta se haaste ollaan otettu rohkeasti vastaan. :)

No, tästä nyt tuli joku enemmänkin vuodatus, kuin kannanotto ap:n kirjoitukseen, eikä taida muutenkaan liittyä asiaan, mutta ajattelin että saattaisi jotakin samassa tilanteessa olevaa kiinnostaa.. Sen verran sanon että seksuaalisuus on todella tärkeä osa elämää, olen ite sen huomannut siitä kuinka omani löytämisen myötä on arki ja koko elämä alkanut tuntumaan helpommalta, olen onnellinen, eikä pipo kiristä enää niin tiukalla ;) Että älkää naiset unohtako itseänne! Vaikka kuinka yritätte olla täydellisiä äitejä.. Niinkuin me kaikki.. Lapselle on eniten iloa onnellisesta äidistä. Siitä että unohtaa omat tarpeensa ja sen että on äidin lisäksi myös nainen- siitä ei ole kenellekään mitään hyötyä! Tsemppiä kaikille yksinhuoltajille! Peace&Respect! :wave:
 
Minä jo "toistamiseen" yh ja mulle kyllä on sopinut yhden illan jututkin. Joskus oli muutama sellanen sitten jääny "käyttöön" että saattoi soittaa jos oli hyvä tilaisuus nähdä nopsaan.. Ja tietenkin itse sitten tyydyttää itsensä, mutta sitä läheisyyttä ja toisen kosketustahan ei saa kuin toiselta aikuiselta. Sama sitten, mies tai nainen. Kaksplussan toisella palstalla, seksi, oli ainakin jokin aika sitten kovat keskustelut nimenomaan naisten keskisistä seksikokeiluista. Aika moni näköjään haluaisi kokeilla tai muuten etsiä sillä tavalla seksiseuraa. Katsopa mitä siellä nyt keskustellaan. Ja kyllähän seksiä harrastetaan "normaaleissa" isi-äiti parisuhteissakin varmasti lasten läsnäollessa, että kun pienet saa nukkumaan tai vaikka hetkeksi kaverille hoitoon, ihan rauhassa voi ajatel
la itseäänkin. Seksi on tärkeä osa kenen tahansa hyvinvointia, älkää hyvät yh:t sitä unohtako!!
 
Hetero
Oli kiva lukea taikatalvi03 sinun juttusi!
Aina mukava kuulla juttu ihmisistä jotka uskaltavat elää omana itsenään.

Meillä lasteni isä seurustelee toisen miehen kanssa ja se ei ole ollut lapsillemme tai ympäristölle ongelma, vaikka aluksi jännitin.
Saa nähdä kuinka käy sitten kun lasten koulut alkaa ja nämä "homottelu"jutut. Toisaalta olen miettinyt niinkin että homo isistä voi lapsille olla myös hyötyä (sen lisäksi että saavat itse hyvän pohjan suvaitsevaisuudelle)voi olla jo koululaisia joiden mielestä homoisät ja äidit on tosi coool.
 
tätä kysymystä olen itsekin pohtinut. mä olen niin kranttu, etten kelpuuta ketä tahansa tarpeiden tyydyttäjää, ei vaan sovi mun tyyliin. no sitten olen aika äreä nykyään kun ei seksistä tietoakaan. miehiä on tossa alkanut jo vähän pyörimään ympärillä, mutta kun ei kiinnosta niin ei. mullakin toi naisvaihtoehto alkanut mietityttää, toisaalta taidan kuitenkin olla hetero. eli pitää kai vaan odottaa, että tulee joku tosi kiva vastaan ja siihen asti elellä selibaatissa. ehkä tämä energia sitten tulee käytettyä johonkin muuhun?
 
yhdenillan jutuilla on pärjätty, jotku ollu vähän pitemmänki aikaa kuvioissa. 3viikkoa pisin aika ilman. eipä ne yhen illan jututkaan mitään häävejä oo mut sopii ihan hyvin elämäntilanteeseen tällä hetkellä ku ei vakituistakaan haluta =)
 
Kaksi vuotta olin eron jälkeen totaalisessa selibaatissa(oikeastaan enemmän sillä itse teko oli raskaana ollessa ainoa kerta)luottamus miehiin meni totaalisesti. Sitten tuli kymmenen vuotta nuorempi yhden illan tuttavuus joka sai tuntemaan taas naiseksi,aivan ihana ja hellä.Siitä halut lähti käyntiin niinkuin ennenkin/nuorena. Hommasin itselleni "haaremin"sinkkuja ja varattuja miehiä maximissa oli jopa 5 miestä kenelle laittaa viestiä että tuletko?Koskaan en saaanut kieltävää vastausta ja tein heti kättelyssä selväksi että en tahdo muuta kuin seksiä.Koti ongelmia en kuunnellut pätkääkään.Kaikesta muusta saatoimme jutella vapautuneesti,sitten kun kerkesimme ;) Tätä kesti parhaillaan 4 vuotta,kunnes aloin seurustella ja lopetin kaiken kertaheitolla.Rakkaus ei valitettavasti ollut huumeita voimakkaampaa.Hän kulkekoon omia polkujaan.
Nyt on uudet kuviot edessä,toistaiseksi taas selibaattia,kunnes sydän on teipattu kasaan joten kuten...(kulunut jo kaksi vuotta...) :p
 
eräs
Niin eipä näitä vaihtoehtoja taida olla kuin selibaatti. Vuosi on jo vierähtänyt ja monta varmaan edessä, kaippa tähänkin tottuu, kun on kai pakko. Vanha kun jo on ei kertakaikkiaan viitsi hakea baareista seuraa yhdeksi yöksi. Joskus nuorempana on sitäkin tullut kokeiltua, helppoahan se olis, mutku suurin osa on tarjokkaista on ukkomiehiä ja niihinhän minä en koske. Taas toisalta sekin on onnessaan mitä sieltä saa mukaansa, eli oisko aamulla vain morkkis ja pettymys. No se on vaan purtava hammasta kyllähän tämän kestaa, vai kestääkö. :headwall:
 
NO HUHHUH!!! Olenkohan jotenkin outo ja poikkeuksellinen,kun seksiasiat ei oo käyny ees mielessä??? Tuntuu siltä,että se nyt ois viimeinen asia maan päällä,mitä kaipaisin...Kaikki voimat menee tän arjen pyörittämiseen ja lapsista huolehtimiseen.Ja aikaakaan ei oo juuri muuta,kuin jos hetken istahtaa iltaisin kun saa muksut unille.Sitten onkin jo itekin unta vaille.

Se mitä kaipaan,ois aikuinen jonka kanssa jakaa näitä arkiasioita.Että saisi syödä tai käydä suihkussa rauhassa.Koko kroppa on kireenä tästä työmäärästä,että ihan ensiksi haluaisin/tartteisin:

-kunnon yöunet
-ihanan aterian ilman älämölöporukkaa ihan rauhassa
-käydä yksin saunassa ja ottaa kunnon löylyt
-siivoojan tähän huusholliin pienentämään työtaakkaani
-hartiahieronnan kipeytyneille niskoille ja hartioille

Sitten olisin saanut vasta ihmisoikeuteni takaisin :)

Jatkosta ei tietoa,mutta nuo ovat polttavimmat ja kuumimmat haaveeni tällä hetkellä!!!
 
Olen nuori, ja seksinnälkäinen, yhdenyönjuttuja on tullut harrastettua melko paljon, joskus myös naisen kanssa. Olen kuitenkin aina pyrkinyt siihen, että yhdenyönjutusta tulisi monen yön juttu, eli tavallaan seksisuhde. Olen siinä usein onnistunutkin. 2 vuotta olen vasta ollut sinkkuna ja yh:na, ja nyt viime viikkoina olen alkanut kaipaamaan parisuhdetta ja kainaloa johon käpertyä. Tällähetkellä olenkin toivottoman ihastunut erääseen mieheen jonka kanssa seksiä olen harrastanut useamman kerran. Enää ei tee mieli harrastaa yhdenyönjuttuja, mutta suosittelen niitä kovasti. Jos on haluja, niin ei ne halaamalla lähde. Pitäkää seksi seksinä ja tunteet tunteina. Joskus se oikeasti helpottaa, että menee baariin, pokaa sen miehen, harrastaa eläimellistä seksiä ilman tunteita ja aamun pikkutunteina hipsii kotiin.

ps. Oikea käsi on ystävä, mutta vaihtakaa välillä vasempaan, vaihtelu virkistää.
 

Yhteistyössä