Miten yli 50-vuotiaat näkee kahvikutsun:

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Joku voi kuvitella. Minä en kuvittele.
No joo. On myös niitä, jotka kuvitelevat ystävällisyyden, hymyilyn tai silmiinkatsomisen johtavan seksuaaliseen kanssakäymiseen, mutta ovat onneksi melko marginaalisia tapauksia ja näitä tulee harvoin vastaan.

Muistan toki itsekkin kohdanneeni tällaisen tapauksen, joka koki minun johdattaneen häntä harhaan, koska olin hänelle ystävällisesti hymyillyt. En silti lakannut hymyilemästä ihmisille.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
vierailija
Ihmeen hyytävät välit teillä työpaikoillanne. Kun viimeksi piipahdin tuonaikaisessa työpaikassani, muistaakseni 4 naista kuudesta paikalla olleesta halasi minua, kun kävin heitä työhuoneissaan tervehtimässä.

Ja kuinka teiltä sujuisi esim. Ranskassa työskentely? Siellä ollessani tervehdin aamuisin jokaista naispuolista työtoveria poskisuudelmilla - oli työpaikan etiketin mukaista. Sen teki toki mielellään, ranskalaisnaisissa on sitä jotakin...
ai, croissantia tietysti pöydässä:geek:
 
vierailija
Pakkohalaajat saavat patongista päähänsä...:sneaky:
kuulitko tuosta:
"viittä suomalaismiestä epäillään lukuisista lapsiin kohdistuneista rikoksista. Suomessa kuvattua nettilähetystä on krp:n mukaan seurattu suorana 17 maasta.

Näitä rikoksia on vaikea tutkia, koska suorat lähetykset eivät jätä jälkiä, joita poliisi voisi seurata.

– Mitä enemmän näitä Suomessa tutkitaan, sitä enemmän niitä nousee esiin. Suomalaiset ovat tässä rikollisuuden lajissa yhtä vahvasti edustettuina kuin muualla missä näitä rikoksia esiintyy,"
 
Nooo... itse en halaa ketään muuta kuin edellä mainittuja henkilöitä. Muut saavat lämpimän kättelyn. En pidä lähikontaktista vieraiden ihmisten kanssa.
Mutta oman näkemykseni mukaan on hieman liioiteltua kuvitella halaamisen johtavan seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Mä en sellasta kuvittelis, mutta joku voi kuvitella...varsinkin jos halaamista on edeltänyt tilanteita mitkä voi kuvitella kiinnostukseksi (pitkät katseet jne... mitä m1es edellä kuvaili).
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
kuulitko tuosta:
"viittä suomalaismiestä epäillään lukuisista lapsiin kohdistuneista rikoksista. Suomessa kuvattua nettilähetystä on krp:n mukaan seurattu suorana 17 maasta.

Näitä rikoksia on vaikea tutkia, koska suorat lähetykset eivät jätä jälkiä, joita poliisi voisi seurata.

– Mitä enemmän näitä Suomessa tutkitaan, sitä enemmän niitä nousee esiin. Suomalaiset ovat tässä rikollisuuden lajissa yhtä vahvasti edustettuina kuin muualla missä näitä rikoksia esiintyy,"
En kuullut, mutta toivottavasti saavat kaikki lapsiinsekaantujat kiinni ja muuttaisivat tuomioita pikapikaa kovemmiksi.
 
No joo. On myös niitä, jotka kuvitelevat ystävällisyyden, hymyilyn tai silmiinkatsomisen johtavan seksuaaliseen kanssakäymiseen, mutta ovat onneksi melko marginaalisia tapauksia ja näitä tulee harvoin vastaan.

Muistan toki itsekkin kohdanneeni tällaisen tapauksen, joka koki minun johdattaneen häntä harhaan, koska olin hänelle ystävällisesti hymyillyt. En silti lakannut hymyilemästä ihmisille.
No joo, eivätkä nuo nyt mitään ihan älyttömän harvinaisia edes ole. Jotkut miehet tuntuvat kuvittelevan, että kun normaalin ystävällisesti kohtelet heitä, hymyilet ja olet kiinnostunut samoista asioista, niin haluat heistä jotain muutakin. Sitten ovat ihan ällistyneitä ja/tai suuttuneita, kun kerrot, että ei tässä nyt todellakaan mitään kummempaa ole syntymässä.
 
Nooo... itse en halaa ketään muuta kuin edellä mainittuja henkilöitä. Muut saavat lämpimän kättelyn. En pidä lähikontaktista vieraiden ihmisten kanssa.
Mutta oman näkemykseni mukaan on hieman liioiteltua kuvitella halaamisen johtavan seksuaaliseen kanssakäymiseen.
Joku voi kuvitella. Minä en kuvittele.
No joo. On myös niitä, jotka kuvitelevat ystävällisyyden, hymyilyn tai silmiinkatsomisen johtavan seksuaaliseen kanssakäymiseen, mutta ovat onneksi melko marginaalisia tapauksia ja näitä tulee harvoin vastaan.

Muistan toki itsekkin kohdanneeni tällaisen tapauksen, joka koki minun johdattaneen häntä harhaan, koska olin hänelle ystävällisesti hymyillyt. En silti lakannut hymyilemästä ihmisille.
Mä en sellasta kuvittelis, mutta joku voi kuvitella...varsinkin jos halaamista on edeltänyt tilanteita mitkä voi kuvitella kiinnostukseksi (pitkät katseet jne... mitä m1es edellä kuvaili).
No joo, eivätkä nuo nyt mitään ihan älyttömän harvinaisia edes ole. Jotkut miehet tuntuvat kuvittelevan, että kun normaalin ystävällisesti kohtelet heitä, hymyilet ja olet kiinnostunut samoista asioista, niin haluat heistä jotain muutakin. Sitten ovat ihan ällistyneitä ja/tai suuttuneita, kun kerrot, että ei tässä nyt todellakaan mitään kummempaa ole syntymässä.
Tästä voi siis päätellä, että tuo minulle loukkaantunut nainen käyttäytyi/ajatteli kuin mies o_O
Oliko hän siis tasa-arvoa tavoitteleva feministi ;)
 
vierailija
No, minä, joka olen oikeasti yli 50, saattaisin vastata, että tulen tai että tulen mieheni kanssa mielelläni, riippuu kutsujasta. Jos on tarpeeksi mielenkiintoinen omien intressieni kannalta, saatan ehdottaa, että mitäpä jos hän tulisi meille. Siinähän sitä tutustuu aika nopsaan.
 
vierailija
No joo, eivätkä nuo nyt mitään ihan älyttömän harvinaisia edes ole. Jotkut miehet tuntuvat kuvittelevan, että kun normaalin ystävällisesti kohtelet heitä, hymyilet ja olet kiinnostunut samoista asioista, niin haluat heistä jotain muutakin. Sitten ovat ihan ällistyneitä ja/tai suuttuneita, kun kerrot, että ei tässä nyt todellakaan mitään kummempaa ole syntymässä.
Näinpä, ja useimmiten ne miehet on kauniisti sanottuna vähemmän komeita ja/tai epäsiistejä. Ehkä heille naisen hymy ja ystävällisyys on niin harvinaista, (omasta syystään) että pitää kuvitella siitä muutakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Mitä jos hän oli mies? Tänäpäivänä kun ei voi tietää???? :whistle:
Niin tai shemale, sekin on mahdollista...m1es olis saanut samaan aikaan sekä Pertsaa että Pirjoo:ninja:
Siinä tapauksessa täytyy onnitella korjausleikkaukset tehnyttä kirurgia. (y) Tuo nainen oli "priimaluokkaa" eikä kieltäytymiseni siis todellakaan johtunut hänen olemuksestaan.
 
Siinä tapauksessa täytyy onnitella korjausleikkaukset tehnyttä kirurgia. (y) Tuo nainen oli "priimaluokkaa" eikä kieltäytymiseni siis todellakaan johtunut hänen olemuksestaan.
Olen muuten kiinnittänyt huomiota siihen, miten heikosti miehet erottavat shemailin originaalista naisesta. Jostain syystä miehillä on vaikeuksia tämän asian kanssa. Minä näen sen jo parin sadan metrin päästä, että nyt ei ole kyseessä "nainen".
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä