Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2005 klo 16:04 Lumiina harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2005 klo 15:54 Lilli kirjoitti:
Hip hei, synnyttämässä käytiin viikko lasketun ajan yli loppuviikosta ja...

TYTTÖ tuli :heart: :heart:

"merkit" viittas poikaan joten olihan se pieni yllätys että saatiinkiin ruusunnuppu :flower:
Onneks olkoon! :flower: :heart: Ja mä olin niiiiin varma, että odotat poikaa... Elämä on täynnä yllätyksiä! ;) Kiva, kun tulit kertomaan kumpi tuli, täällä jännitettin jo kovasti sukupuolta! :D Kaikki taisi mennä hyvin? :wave:
Oikein hyvin meni ja nyt ihmetellään tyttöä kotosalla ja opetellaan vauvanhoitoa! Nimeäkin kuumeisesti mietitään kun ei ollut mitään valmiina mietittynä.

Kiva kun olette viitsineet arvuutella kanssani ja jännittää lopputulosta... ;)

:heart:
 
Mä en kyllä noihin merkkeihin kanssa usko. Raskausaikana kaikki sano, että tytön saaan, ku oli maha kuulemma sen mallinen, ja oksensin ekat kolme kuukautta aamuin illoin (kiva oli olla kolmivuorotyössä :) ). Poika kyllä sitte tuli =) . Mutta poikaa kuitenki veikkaan.
 
Poika. Mulla lähti hiuksia ohimoilta, akne paheni, ei masu viivoja, oksensin aamukahvin kahdesti ja söin suolaista enemmän kuin makeaa sekä hyvänä lisänä julmettu närästys ja tyttö tuli. Toista odotan rv 16, hiuksia lähtee, tonnikala maistuu, oksensin yhdet aamukahvit ja akne yltää pian edellisen tasolle, ei näy viivoja, närästys ei o vielä alkanut, viikon päästä viimeksi alkoi. Mikä lie tulossa... ;)

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
ONNEA TYTÖN JOHDOSTA!
...metsään mentiin ja rankasti ;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 12:11 LeLu harmaana kirjoitti:
Poika. Sillä sykkeet niin korkeet. Tytöillä on alhasemmat sykkeet ja tän sano kätilö laitoksella sekä olen kuullut myös saman jutun terveydenalan ystäviltäni..
Mulla oli napaan asti se viiva ja poika tuli. Tosin jotku sanoo et viiva ku viiva niin poika mut tuo oli uutta että jos navasta ylöspäin niin tyttö. Nytku ajattelen niin kaverilla oli tosin korkeempi viiva ku mulla ,siis navan yli ja tyttö sille synty...
Paitsi et sykkeet toisin päin! tytöllä korkeet ja pojalla alhasemmat.. :) :)
 
Poika..itsellä pahoinvointia ensimmäiset 3kk. Oksentelin pitkin päivää. Sykkeet päälle 140. Pystyviiva napaan asti ja poitsu tuli. Oli tosi kova potkimaan masussa, ja kovasti "sutkuilee" nyttenkin. Ja takaa päin katsottuna ei olisi tiennyt että olin raskaana; masu edessä! :) :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 12:11 LeLu harmaana kirjoitti:
Poika. Sillä sykkeet niin korkeet. Tytöillä on alhasemmat sykkeet ja tän sano kätilö laitoksella sekä olen kuullut myös saman jutun terveydenalan ystäviltäni..
Mulla oli napaan asti se viiva ja poika tuli. Tosin jotku sanoo et viiva ku viiva niin poika mut tuo oli uutta että jos navasta ylöspäin niin tyttö. Nytku ajattelen niin kaverilla oli tosin korkeempi viiva ku mulla ,siis navan yli ja tyttö sille synty...
Tytöillä on korkeampi syke!!! mulla ja ainakin neljällä kaverillani, joilla kaikilla kaksi lasta, tyttö ja poika, olleet tytöillä 160 paikkeilla ja pojilla 140 paikkeilla ja myös minulla oli näin. minulla tyttö ja poika. Raskaudet ja mahan malli aivan samanlaiset muuten raskausajan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 14:44 honiska kirjoitti:
mulla on kaksi lasta, poika ja tyttö, ja väitän ettei noista vanhan kansan ennusmerkeistä mikään pidä paikkaansa.
tytön sykkeet saatto juosta 154:ssä, pojalla pysy tasaisesti 130:ssä, mitä luokkaa ne oli tytölläkin sit loppuraskaudesta.
en voinut pahoin kummastakaan.
kummassakaan raskaudessa maha ei levinny kunnolla taakse, kummassakin raskaudessa maha oli kulmikas ja todella ylhäällä.
kummassakin raskaudessa mahassa oli tumma pystyviiva sekä ylös, että alaspäin.

ainahan noilla merkeillä on mahdollisuus mennä 50% oikein! ;)
oon samaa mieltä että ei noi "merkit" kerro yhtään totuutta että kumpi oisi tulossa, vaikka ekaa vasta odotan...
 
Jep, huuhaata nuo vanhan kansan ennusmerkit vaikka ihan kivoja ovatkin :)
Minulla kaksi raskautta takana päin; molemmat TÄYSIN samanlaisia sykkeitä, mahan muotoja, pahoinvointia, painonnousua ja ihon kuntoa myöten, viivoja ei näkynyt, ja lopputuloksina on ollut POIKA ja TYTTÖ!

Itsellä molemmissa raskauksissa ollut erittäin vahva tunne tulokkaan sukupuolesta ja kummallakin kerralla aavistus oli oikea :D

Nyt odotellaan kolmatta (rv 17+3) ja koko alkuaika mennyt aivan erillä tavalla kuin nuo kaksi aiempaa, kumpihan lie nyt sitten tulee????
Aavistus on jälleen kerran mutta saapipa nähdä... :whistle:
 
Krisse-80
Mulla oli fifty-fifty noi tuntemukset ja puoli rasautta luulin oottavani poikaaja puolet tiesin oottavani tyttöä. Eli tyttöhän se oli ja todellakaan en usko enää pätkääkään noihin ennusmerkkeihin! :LOL:
 
mulla molemmista hirveä pahoinvointi,oksentelin ensimmäiset 20 viikkoa.molemmista vatsassa viiva navasta ylöspäin.molemmilla sykkeet yli 140.molemmista terävä maha.ja molemmat siis tyttöjä :heart: :heart:

ja vastaus kysymykseen:tyttö =)
 
emmakannel1983
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.11.2005 klo 12:11 LeLu harmaana kirjoitti:
Poika. Sillä sykkeet niin korkeet. Tytöillä on alhasemmat sykkeet ja tän sano kätilö laitoksella sekä olen kuullut myös saman jutun terveydenalan ystäviltäni..
Mulla oli napaan asti se viiva ja poika tuli. Tosin jotku sanoo et viiva ku viiva niin poika mut tuo oli uutta että jos navasta ylöspäin niin tyttö. Nytku ajattelen niin kaverilla oli tosin korkeempi viiva ku mulla ,siis navan yli ja tyttö sille synty...
meillä sykkeet oli toisin päi,tyttöjä odottaessani olivat sykkeet 150-160,poikaa kun odotin oli sykkeet 125-145...että.....
 
Lita
Mulla oli viiva masussa napaan asti,oksensin 17 viikkoa yötä päivää ja loppuraskaudesta alkoi oksentelu uudestaan,syke oli koko ajan yli 140 jotain 150-160 ja mun neuvolan täti sanoi et hän ei usko mihinkään muuhun kuin sykkeeseen ja sen mukaan jos on alle 140 on poika jos on yli 140 on tyttö!Joo mun tissit kasvoi heti alussa kaksi kuppikokoa.Eli veikkaan et saat tytön!Onnee odotukseen!
 
mantariini
Poikaa odottaessa teki mieli kaikkee suolasta, tyttöä odottaessa makeaa.Ja masu oli leveämpi tytöstä.Viiva mahassa oli molemmista samanlainen, ihan alhaalta rintojen alle asti.

 

Yhteistyössä