Mitkä värit sopivat yhteen

  • Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
"juupajuu"
Violetti ja harmaa sopivat yhteen. Aika vaikea itseasiassa keksiä violetin kanssa sopimattomia värejä, jos violetti ja VAIN yksi muu väri yhdessä... en ehkä käyttäis kirkkanpunaisen tai ruskean kanssa...
 
Riippuu vähän materiaaleista,sävyistä ja kuinka paljon kumpaakin väriä on..jne..
Apua,violetti on tosi vaikee väri vaatteissa,melkein ainoita on jotkut tummat värit mitkä sopii.Myös vaalee violetti ja vaalea keltainen sopii,ainakin kesävaatteissa.
 
Viimeksi muokattu:
Miusta violetti ja tumman harmaa käy hyvin yhteen,samoin musta ja sininen,moni väri sopii.
Pinkkiä ja punaista ja ruskeeta en käyttäisi violetin kanssa.
 
Riippuu vaatteista, värien suhteista, värien lämpimyydestä, sävystä, kylläisyydestä, tekstiilien materiaaleista, kuosista.... Huh huh. Ei voi yksinkertaistaa noin. Melkein mitkä tahansa värit saa sovitettua yhteen tyylikkäästi, jos on silmää. Ja minkä tahansa yhdistelmän saa sössittyä myös.
 
Äh,muokkasin tota mun edellistä viestiä,kun olin luetellut värejä mitä en käyttäis violetin kanssa ,mutta kun kävin tarkemmin miettimään niin se tosiaankin riippuu niin sävyistä ja materiaaleista.
 
Riippuu vähän materiaaleista,sävyistä ja kuinka paljon kumpaakin väriä on..jne..
Sävythän ne ratkaisevat. En minä voi pitää kahta väärän "eri" punaista yhdessä. Se olisi ihan mautonta.

Mulla on aika laajalla skaalalla värejä käytössä. Itselläni yhdistelmissä on violetin kanssa ruskea, musta, valkoinen, pinkki, vaalea violetti, punainen (syvä, ei kirkas), purppura, tumma sininenkin. Yhdessä limen vihreässä/valkoraitaisessa paidassa taitaa olla myös violettia ja sen kanssa käytän tummaa violettia. Keltainenkin sopii, itsellä on yksi lämmin keltainen. En käytä sähkönsiniseen taittuvaa violettia vaan vähän pehmennettyä tummaa.

Vaalensininen voisi olla ehkä sellainen, mihin itse en yhdistä.
 

Yhteistyössä