Mmm, mun puunikkari mun

Soitat ja kerrot, että olet tunnin kuluttua täällä. Hyvä! Riennän suihkuun ja annan lämpimän veden valua yli alastomuuteni. Täytän kämmenkuppini suihkusaippualla ja levitän sen joka puolelle vartaloani. Vaahdotan sylini ja hyväilen itseäni niin, että on melkein mahdoton lopettaa. Jatkan vartalon pesemistä ja lopuksi huuhtelen huolelle itseni ja kääräisen suuren kylpypyyhkeen ympärilleni. Olet kohta täällä. On aika pukeutua ja tehdä vieno ehostus silmiin sekä sivellä huulikiiltoa huulille.


Näen miten autosi lähestyy pientä alamäkeä alas pihaan. Pysäköit ja kestää vaan pienen hetken kun jo soitat ovikelloa. Avaan iloisesti hymyillen oven. Huomaan miten katseesi eksyy avokaulaisen puseroni aukosta näkyvään rintavakoon. Nauran ja sinä nostat katseesi ja näen veitikkamaisen silmäyksen. Toivotan sinut tervetulleeksi ja halaan sinua ja tunnen tuoksusi. Tuoksut ihanalle ja huomaan miten kovasti haluan sinua ja syliäni kouraisee valtava halu.


Viet työkalupakkisi kylpyhuoneen ovelle ja kaivelit ja kolistelet sitä. Löydät haluamasi ja alat touhuta sen tehtäväsi kanssa miksi tänne tulitkin. Liioitellusti minä kumarrun touhusi puoleen ja annan esteettömän näkymän avarasta kaula-aukosta rintaliivien vangitsemiin rintoihin. Kyselen uteliaasti tekemisestäsi ja käännyt minuun katseesi nauliutuessa kaula-aukkooni. Hymyilen ja katseemme kohtaavat. Tartun käteesi ja painan sen toiselle rinnalleni. Kysyn sinulta, että haluatko kosketella minua? Ojentaudut ja kätesi hyväilevät kumpaakin rintaa. Näen katseesi ja se kertoo himostasi minuun. Katselen sinua, silmiäsi, kasvojasi ja suutelen niitä. Aluksi varovasti nähdäkseni reaktiosi. Otat minusta kovan otteen ja vedät vartaloani lujasti vasten omaasi vastatessasi intohimoisesti suudelmaani. Tunnen reittäni vasten miten kalusi alkaa olemaan kovaakin kovempi. Vastaan kuumiin suudelmiisi jotka maistuvat ihanalle ja käteni harhailevat vaatteillasi. Ne kaivautuvat paitasi alle ja tunnen miten ihanasti lihaksikas vartalosi värähtelee käsieni alla. Irrottaudun puristuksestasi ja kellahdan sohvalle vetäen sinut mukanani. Hyväilen housujesi kankaan päältä kovaa muhkuraa ja napitan auki timpurinvetimesi vapisevin käsin. Kalusi ponnahtaa esiin ja seisoo mahtavana ja kiiltävänuppisena silmieni edessä. Ihana näky jota en voi enää vastustaa. Melkein hotkaisen ihanan terskan kiiltävien huulieni väliin. Sen maku on taivaallinen. Leikin kielellä kalusi kanssa. Nuolen ja näykin sen vartta. Imen ja syljen. Ihana terska kiiltää, sen väri loistaa. Sinä huokaiset mielihyvästä ja minä kiihdytän hyväilyn tahtia. Sinä pyydät minua hillitsemään itseni ja pidät minut irti itsestäsi. Vahvoilla käsilläsi riisut hellävaroen minut. Pyydät minua istumaan ja itse asetut eteeni. Autan sinua riisumaan timpurinhoususi ja pujottaudut itse paidastasi. Aika on pysähtynyt ja katselen vartaloasi. Lihaksikkaat käsivartesi saavat minut nieleksimään ja alan kielelläni kutittamaan käsivartesi sisäpintaa ylös kohti kainalokuoppaa. Tunnen miehisen tuoksusi sekoittuen kevyeen deodorantin tuulahdukseen. Nautin tästä ja vinkaisen hiljaa.


Lasket minut hellävaroen mutta päättäväisesi takaisin sohvalle ja asetut polvillesi jalkojeni väliin jotka sitten levität lähes ääriasentoon. Määrätietoisesti kätesi hivelevät hitaasti reisieni sisäpintaa kohti jo pulppuavaa pilluani. Tuntuu ikuisuudelta ennen kuin tunnen kätesi päässeen perille. Sormesi liukuvat kosteiden häpyhuulieni sisäreunalla ja haluni on pohjaton. Olen kauan tästä unelmoinut. Työnnät sormiasi sisään kuumaan luolaani ja tunkeudut pääsi kanssa reisieni väliin. Tunnen miten lämmin kielesi maistelee lähdettäni samalla kun sormesi ihanasti siellä leikkii. Nostat katseesi ja näen miten himosta utuinen se on. Utuinen se on myös minulla. Halaan sinua ja suutelen. Tunnen pilluni maun suussasi. Näen miten kalusi ylväänä heilahtaa enkä voi olla pyytämättä sinulta lupaa taas sen maistelemiseen. Tulet viereeni sohvalle ja nousen heti päällesi. Istun hajareisin ja annan pilluni liukua mahtavan kalusi päällä. Minun on varottava, etten tulisi jo liian aikaisin. Varovasti ratsastan nyt, hitaasti ylös ja hitaasti alas. Katson sinua ja huomaan miten nautit tästä. Nyt en kauaa enää pysty hillitsemään orgasmia. Huomaat sen ja pyydät minua asettautumaan polvilleni kädet selkänojalla. Varmalla otteella lantiostani kiinni pitäen työnnät nyt kalusi taas minuun. Kirahdan ja huokaan, ääntelen halusta ja kiimasta. Hitaasti alat työntämään kaluasi minuun ja ihana paneminen jatkuu. Aste asteelta tahti nopeutuu. Toisella kädellä tartut lujaa hiuksistani ja pidät minua kuin pihdeissä. Kohta en tiedä miten minun käy. On niin ihanaa, että silmissä mustenee. Orgasmini tulee myrskynä ja kuin laukkaava hevoslauma. Huudan suoraa huutoa ja tunnen miten sinäkin kohta tulet. Kuulen äänistäsi miten ponnistuksesi palkitaan, ne tyydytyksen huokailut ja urahduksen spermasi täyttäessä pilluani. Vielä luja töytäisy saa minut rojahtamaan vasten selkänojaa. Lyyhistymme yhdessä yhteen kasaan ja aika ja huone on kadonnut mustaan aukkoon. En pysty sanomaan miten kauan siinä yhdessä olemme, mutta onnellisia ja väsyneitä molemmat. Himon ja lämpimien vartaloiden tuoksu täyttää huoneen.


Käännyn ja katson sinua. Huomaan miten suupieliäsi kaunistaa tyytyväinen hymy. Hymyilen myös ja anna kevyen suudelman. Hymyilet edelleen ja kysyn miksi hymy ja mitä ajattelet?

”Ajattelen vaan sitä päivää kun rakentelin ensi kerran keittiötäsi ja sinä sanoit seuraavasi mielenkiinnolla kaikkia liikkeitäni ja tekojani ja lihasten värähtelyjä ja vastasin, että saat mielelläsi sen tehdä. En olisi voinut kuitenkaan uskoa, että se johtaisi meidät tähän, mutta jotenkin minulla kuitenkin oli siihen pieni aavistus.”

”Kyllä, herätit kiinnostukseni ja sait minut unelmoimaan sinusta. Olen kaivannut sinua aina niistä hetkistä asti kun silloin juttelimme ja sinua katselin. Toivoin, että sinun vihjailevat sanasi joskus toteutuisivat eivätkä olisi olleet vaan leikkipuhetta.”


Keräilemme vaatteemme ja menemme sitten suihkuun. Seisomme kauan juoksevan veden alla. Hyväillen saippuoimme toisemme ja minä halaan sinua puristaen vartaloasi vasten omaani samalla kun kieleni etsii huuliasi. Tunnen taas miten alan kiihottua ja sylini hehkuu. Kalusi seisoo jykevänä vasten vatsaani. Käännät minut niin, että nojaan käsilläni vasten kaakeleita ja ohjaat kalusi takaa minuun. Työnnän pyllyä vastaan tunteakseni kalun mahdollisimman syvällä. Samalla kun lämmin vesi valuu ylitsemme sinä panet hitain työnnöin kunnes tulemme taas. Hitto miten ihana kulli sinulla onkaan!
 
  • Tykkää
Reactions: smoothmies

Yhteistyössä