Moi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ystäväni... Jos sinulla tekee mieli kouluttautua ja saada sitä kautta erilaisia työtehtäviä, niin käy erikoisalasivulla katselemassa eri vaihtoehtoja ja pohtimassa mikä kiinnostaisi. Ota selvää miten haluamaasi koulutukseen pääsee, milloin sitä järjestetään ja missä. Eikö niin? (y)
 
vierailija
Ei ole kyllä hirveästi mitään haisua ja olet "maininnut" asiasta jo useasti.. Alkaa ahdistamaan (n)
Kyllä sinulla on jotain haisua, vaikka sitten pientä... Sellaista, että "tuo voisi kiinnostaa ja sopia minulle, ehkä myös tuo toinen ja tuo yksi taas ei ollenkaan". :rolleyes:

Enkä ole maininnut kertaakaan aikaisemmin! :LOL: Muistan kyllä mitä olen sanonut.

Mutta jätetään asia hautumaan. (y) Voisit tehdä tänä syksynä jo vaikka mitä asian eteen: miettiä mikä sinua todella kiinnostaa, selvittää miten pääset opiskelemaan, miten voit valmistautua opiskeluun etukäteen... Voit mm. ostaa jotain uusia kirjoja ja lukea niitä. Minulla voi olla ilmainen pääsy joihinkin tietokantoihin, joista saa mm. artikkeleita. Voisin selvittää ensi viikolla, jos haluat. :geek:
 

Yhteistyössä