Molo kids toppahanskat?

  • Viestiketjun aloittaja pika apua
  • Ensimmäinen viesti
Deleted member 70007
Huonot. Surkeat. Eivät kestä vettä, ja kuluvat puhki nopsasti.
Reimatec+ olisi huomattavasti kannattavampi, jos haluat kestävät ja vettäpitävät hanskat. Kuivankelinhanskoiksi ihan hyvät, mutta hinnakkaat vaan.
 
"pettynyt"
Meillä ne kuluivat hetkessä puhki. Sikäli outoa kun taas takit, haalarit ja housut ovat kestäneet hyvin kahden lapsen käytön ja päätyneet vielä senkin jälkeen huutikseen myytäväksi.
 
"pettynyt"
Reimatec+ on taas niin kapeaa mitoitusta ranteen kohdalta että ei mahdu mun lasten käsiin. :O Ja mun (ja muidenkaan) mielestä noilla lapsilla ei ole mitenkään isommat kädet kuin kellään muullakaan.

Hakusessa meilläkin hyvät toppahanskat lapsille. Eila Pitkäsen hanskatkin on tosi huonot kun ei pysy käsissä. Rukkasten varsi valuu alas ja pian onkin varret täynnä lunta ja ranteet paljaana.
*hanskaviidakossa eksyksissä*
 
Deleted member 70007
[QUOTE="pettynyt";26980358]Reimatec+ on taas niin kapeaa mitoitusta ranteen kohdalta että ei mahdu mun lasten käsiin. :O Ja mun (ja muidenkaan) mielestä noilla lapsilla ei ole mitenkään isommat kädet kuin kellään muullakaan.

Hakusessa meilläkin hyvät toppahanskat lapsille. Eila Pitkäsen hanskatkin on tosi huonot kun ei pysy käsissä. Rukkasten varsi valuu alas ja pian onkin varret täynnä lunta ja ranteet paljaana.
*hanskaviidakossa eksyksissä*[/QUOTE]

Lassietec? T2H? Racoon?
 
"tiina"
Meillä oli toissa talvena pojalla noi Molokidsin topparukkaset ja heti ekaa kertaa ulkona pakkaslumessa leikkiessä hanskat kastuivat läpi, lisäksi kaikki langat rispaantivat rukkasista heti. Viime vuonna kuulemma rukkasian "paranneltu" ja niiden pitäis kestää vettä, mutta ei kyllä meille niitä enää tule.
Talvihaalarit, toppahousut ja toppatakki meillä sensijaan on ko. merkistä ja niissä en ole huomannut samaa ongelmaa, eli ei kastu läpi millään, vaikka leikkii kuinka märässä lumessa. Viime talvena ostin sit Pop:n rukkaset ja niissä sama juttu, kastuivat heti läpi. Toisina rúkkasina sit ReimaTecin ja ne kestävät vaikka vesilätäkköleikkejä, eli ei tähän huusholliin enää muita hanskoja kuin Reimateckiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennan unelma
"pö"
Outoa, meillä on samaiset Molo kidsin rukkaset ja ovat olleet loistavia, paremmin ovat pitäneet vettä kuin kurarukkaset ja tarpeeksi lämpöiset ovat olleet normipakkasella.
 
"vieras"
En osaa noihin moloihin sanoa, mut reimatecit oli ihan surkeet, tosi vaikee saada lapselle käteen ja aina kylmät kädet, vaikka kyllä ne vettä piti, et siinä ei ongelmaa.
 
"tsip"
Outoa, must nä on hyvät ei tosin oo ollut vielä kauaa käytössä mutta pitää ihan hyvin vettä ja kädet paremmin lämpiminä kuin muut. reimateck pitää vettä tooosi hyvin, mutta kädet on silti kylmät ja ne on todella vaikea pukea ja on muuten tönköt
 

Yhteistyössä