Monennella viikolla tunsit liikkeet?

Olihan minulla jonkinlaista vuotoa n.kaksi viikkoa sitten, mutta sekin oli niin niukkaa ja menkkojen pitää alkaa vasta 20.päivä suurin piirtein.. Mutta mikä se "kuplinta" mahassani olisi? Ei ainakaan menkat.. :D tai sit se on jotain muuta..
 
Olihan minulla jonkinlaista vuotoa n.kaksi viikkoa sitten, mutta sekin oli niin niukkaa ja menkkojen pitää alkaa vasta 20.päivä suurin piirtein.. Mutta mikä se "kuplinta" mahassani olisi? Ei ainakaan menkat.. :D tai sit se on jotain muuta..
sun pitää vaa testata uudestaan :D voi kyllä olla että ilma vaan myllää sun mahassa. Itelläki on ollut tommosta joskus.
 
Ei ne vauvan liikkeet ainakaan kumpinnan tunnetta aiheuta siinä vaiheessa, kun testikään ei vielä plussaa näytä. Se alkio on vielä solumöykky. Odota nyt ihan rauhassa sinne asti, kun menkkojen pitäisi alkaa. Testaat sitten uudestaan, jos vuoto ei ala. Jos sulla on oletettuun menkkojen alkuunkin vielä viikko, niin ei sulla vielä oireita voi olla. Lueskelepa täältä perusasioita: Perhesuunnittelun kotisivut Tuo metku-sivusto kokonaisuudessaan on hyvä tietopankki. :)
 
Totta. Olenpa sairas ku kroppakin tekee jo kaikennäköstä.. Paitsi eihä sitä tiiä vaikka olis jo.pidemmän aikaan ollu raskaana ja jos se ei vaan näy. Onha sellasiakin tapauksia. Mutta no, selviää piakkoin kyllä mikä oikein on. Alan jo pelkää etten saakkaan lapsia. Helllllvetti. Kun omalla tädillä on ettei hän saanut kuin yhden. Jotenki ny oon itteni sotkenu et jos minä en saa ainuttakaa? D: mikä stressipoikanen mulla taas onkaan....
 
Täällä rupes tuntuu liikkeet rv 14 asti, mut tosi harvoin niitä sillon tunsi, ehkä kerran viikkoon :D Jostain rv 16 lähtien rupes tuntuu päivittäin, mutta sillonkin vaan tosi vähän. Ja esikoista odotan :)
 
Itse tunsin jonkinlaisen elohiirimäisen hipaisun jo viikon 14 alussa silloin en vain ollut varma oliko se vauva. Viime viikon alusta lähtien niitä elohiirimäisiä hipaisuja on ollut ainakin joka toinen päivä ja samalta ne tuntuvat kuin silloin 14 viikolla tapahtunut hipaisu. Nyt siis olen rv 18+1 ja hipaisut ovat jatkuneet ja nyt olenkin aivan varma siitä, että pikkunenhan se siellä pyristelee. Esikoista siis odotan ja en malta odottaa, että liikkeet alkavat enemmän tuntua, voimistua ja muuttuvat sellaisiks enemmänkin muljahteluiksi, vaikka tuntuuhan tuo sisäinen hipsutus ihan super kivalta :rolleyes:
 
Mä tunsin ekat liikkeet joskus rv 14, eli aika varhain :D Mut vauvasta se oli varmasti peräisin, koska liikkeet jatku samanlaisina pitkään. Masun päältä tunsin itse ekan kerran rv 17-18 ja vauvan isä joskus rv 20-21.
 
Se on hyvin mahdollista olla raskaana vaikka olisikin vuotoa. Se on sitä ns. kiinnittymisvuotoa. Itsellä tuli niukasti vuotoa vielä silloinkin, kun olin raskaana kahdennella kuulla ja aikaisemmin tekemäni testi näytti ensin negaa, mutta myöhemmin oli tullut haamuviiva. Itse tunsin ihan selkeät liikkeet jo raskausviikolla 17 :)
 

Yhteistyössä