Moniko käyttää pikkuhousunsuojia päivittäin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on suoja aina pikkareissa kun liikun kodin ulkopuolella koska en tykkää siitä tunteesta kun valkovuoto kastelee pikkarit ja jos paljon valuu kastuu myös päällihousut.
Ei oo kivaa housut märkänä kuljeksia.
Onneks nykyisin on niin hyviä pikkuhousunsuojia että ne ei tunnu ollenkaan pikkareissa.
 
vierailija
Mulla on suoja aina pikkareissa kun liikun kodin ulkopuolella koska en tykkää siitä tunteesta kun valkovuoto kastelee pikkarit ja jos paljon valuu kastuu myös päällihousut.
Ei oo kivaa housut märkänä kuljeksia.
Onneks nykyisin on niin hyviä pikkuhousunsuojia että ne ei tunnu ollenkaan pikkareissa.
Kannattaa käydä lääkärissä jos noin paljon tulee v.vuotoa. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Käytän joka päivä, ja pikkarit ovat aina puhtaat - tilanteessa, kuin tilanteessa.
Niii..i, pikkarit on puhtaat vain haaraosasta, minne pimppi osuu. Mites pepun puoli, ei yhtään vako hikoa tai muuten likaa pöksyjä :whistle:
Kyllä itse suosin pikkareiden vaihtoa ja pesua, vain erityisenerityisessä tapauksessa turvaudutaan muovitukseen. Ilman pitää kiertää ja kosteuden poistua, käy muuten kuin tämän päivän hometaloissa :p
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Niii..i, pikkarit on puhtaat vain haaraosasta, minne pimppi osuu. Mites pepun puoli, ei yhtään vako hikoa tai muuten likaa pöksyjä :whistle:
Kyllä itse suosin pikkareiden vaihtoa ja pesua, vain erityisenerityisessä tapauksessa turvaudutaan muovitukseen. Ilman pitää kiertää ja kosteuden poistua, käy muuten kuin tämän päivän hometaloissa :p
No en nyt tarkoittanut sitä, että pikkareita pidetään päivätolkulla. Yhden päivän aikana on hyvä vaihtaa pikkuhousunsuoja edes yhden kerran. Uusi aamulla ja toinen uusi iltapäivästä.
 
vierailija
No kannattais todellakin käydä lääkärissä.
Mullekin väitettiin että on ihan normaalia reilumpikin valkovuoto.

Kunnes eräs (ainut varmaan kymmenestä), totes että mulla on krooninen pitkittynyt hiivatulehdus. Sain pitkän antibioottikuurin voiteineen. Eipä ole sen jälkeen valkovuoto vaivannut.
 
vierailija
No en nyt tarkoittanut sitä, että pikkareita pidetään päivätolkulla. Yhden päivän aikana on hyvä vaihtaa pikkuhousunsuoja edes yhden kerran. Uusi aamulla ja toinen uusi iltapäivästä.
:ROFLMAO: :LOL:
Niii..i, kyllä minäkin pidän pikkareita päivätolkulla, mutta vaihdan ne vähintään kerran päivässä ja vesipesuja alakertaan sopivasti.

Jos turvaudun muovitukseen, vaihdan kyllä tukkatiheään. 1-2 vaihdolla saisin aromipesän leiman :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No se on kuule ihan normaalia, jos ei kerran ole tulehduksiakaan. Valkovuodon määrä on yksilöllistä ja voi riippua myös tilanteista. Se, että olemassa on kuivapill*ja, ei tarkoita että kaikki ovat sellaisia.
Mulla on sopivan kostea p*llu, sieltä ei valumalla valu valkovuotoa. Yleensä kovin runsas vuoto kielii jostain tulehduksesta tai sitten sulla on joku vibraattori housussa surisemassa ja kiihoittamassa koko aika..
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Niii..i, pikkarit on puhtaat vain haaraosasta, minne pimppi osuu. Mites pepun puoli, ei yhtään vako hikoa tai muuten likaa pöksyjä :whistle:
Kyllä itse suosin pikkareiden vaihtoa ja pesua, vain erityisenerityisessä tapauksessa turvaudutaan muovitukseen. Ilman pitää kiertää ja kosteuden poistua, käy muuten kuin tämän päivän hometaloissa :p
Niin, saattaa myös tulla sellainen märkäpieru.. :poop:
Siihen ei side vaossa auta.
 
No se on kuule ihan normaalia, jos ei kerran ole tulehduksiakaan. Valkovuodon määrä on yksilöllistä ja voi riippua myös tilanteista. Se, että olemassa on kuivapill*ja, ei tarkoita että kaikki ovat sellaisia.
Mä en ole ikinä mitenkään kuiva alapäästä, mutta ei sieltä lorisemalla myöskään mitään valu, siis sillon kun ei oo menkat...mutta kuivap***ua ei oo koskaan ollut ja toivottavasti ei koskaan sellaseks tule...silti pöksyt riittää, eikä tuu mitään vuotoja läpi. Eiks noi suojat haudo muka yhtään?
 
vierailija
Mä en ole ikinä mitenkään kuiva alapäästä, mutta ei sieltä lorisemalla myöskään mitään valu, siis sillon kun ei oo menkat...mutta kuivap***ua ei oo koskaan ollut ja toivottavasti ei koskaan sellaseks tule...silti pöksyt riittää, eikä tuu mitään vuotoja läpi. Eiks noi suojat haudo muka yhtään?
Kuukautisten aikana saa ihan tarpeeksi pitää hautovaa sidettä pöksyissä niin en mä muulloin pidä enkä onneksi edes tarvitse, annan alapään hengittää ja valmistautua seuraaviin kuukautisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä