Moniko on tehnyt seksitreffejä netin kautta?

  • Viestiketjun aloittaja uskaltaa vai ei ?
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
olen. olen aina jutellut useita viestejä, ja keskustelun tason tulisi olla korkeaa - puhua muustakin kuin vain heitellä pervoja kommentteja, ja mielellään äidinkielellisen tason vaadin olevan hyvää, se kun nyt vain antaa kuvan älykkäämmästä ihmisestä. pitää osata ja haluta kertoa itsestään enemmän kuin strategiset mitat. on myös etukäteen puhuttu selvästi mitä ja millaista kumpikin haluaa.
 
uskaltaa vai ei ?
[QUOTE="hmm";30374716]olen. olen aina jutellut useita viestejä, ja keskustelun tason tulisi olla korkeaa - puhua muustakin kuin vain heitellä pervoja kommentteja, ja mielellään äidinkielellisen tason vaadin olevan hyvää, se kun nyt vain antaa kuvan älykkäämmästä ihmisestä. pitää osata ja haluta kertoa itsestään enemmän kuin strategiset mitat. on myös etukäteen puhuttu selvästi mitä ja millaista kumpikin haluaa.[/QUOTE]

Mistä olette jutelleet? Entä miten kun tapaat niin miten homma etenee? Suostuukohan (kaikki) kortsua käyttämään,itse en ilman anna vieraille.
Missä olette treffanut? jos hotlassa tms niin maksetaanko puokkiin huone? Eikö se olis fiksua? Oletko tavannut varattuja,vapaita avoimessa suhteessa olevia?
 
"hmm"
Mistä olette jutelleet? Entä miten kun tapaat niin miten homma etenee? Suostuukohan (kaikki) kortsua käyttämään,itse en ilman anna vieraille.
Missä olette treffanut? jos hotlassa tms niin maksetaanko puokkiin huone? Eikö se olis fiksua? Oletko tavannut varattuja,vapaita avoimessa suhteessa olevia?
juttelemme vähän siviilielämästä, mitä teemme työksemme, mistä ruoasta pidämme tai ei seksiin liittyvistä kiinnostuksen kohteista.

kaikki eivät halua käyttää kortsua ja tästä kannattaa ehdottomasti kysyä heti alkupään viesteissä eikä suostua tapaamisiin vaikka toinen sitten pitkin hampain lupaisikin kumia käyttää - alkaa ihan varmasti paikan päällä vinkumaan etteikö nyt saisi paljaalla, ihan vähäsen ees, yhy yhy pliis.

olen tavannut toisia omassa asunnossa ja toisia hotellissa, riippuen siitä missä kaupungissa on helpointa tavata. hotellin nyt tässä tapauksessa on mies maksanut, kun olin nuori ja vähän tienaava, mies paljon varakkaampi. mutta voisin myös puoliksi maksaa jos mies ei tarjoudu. olen myös yleensä aina käynyt jälkeenpäin heidän kanssaan syömässä - siitä tulee kiva fiilis, että se "vain" seksikumppani on kuitenkin ihminen eikä joku panopuu. ja nälkähän siinä tulee :)

homma on edennyt aika suoraan heti kun suljettujen ovien taakse päästy. olen tavannut vain sinkkuja ja avoimessa suhteessa olevia (oli yhden tälläisen kanssa puhetta jos joskus törmättäisiin uudestaan ja otettaisiin hänen tyttöystävänsäkin mukaan). varattujen kanssa en alkaisi pelaamaan.
 
uskaltaa vai ei ?
[QUOTE="hmm";30374808]juttelemme vähän siviilielämästä, mitä teemme työksemme, mistä ruoasta pidämme tai ei seksiin liittyvistä kiinnostuksen kohteista.

kaikki eivät halua käyttää kortsua ja tästä kannattaa ehdottomasti kysyä heti alkupään viesteissä eikä suostua tapaamisiin vaikka toinen sitten pitkin hampain lupaisikin kumia käyttää - alkaa ihan varmasti paikan päällä vinkumaan etteikö nyt saisi paljaalla, ihan vähäsen ees, yhy yhy pliis.

olen tavannut toisia omassa asunnossa ja toisia hotellissa, riippuen siitä missä kaupungissa on helpointa tavata. hotellin nyt tässä tapauksessa on mies maksanut, kun olin nuori ja vähän tienaava, mies paljon varakkaampi. mutta voisin myös puoliksi maksaa jos mies ei tarjoudu. olen myös yleensä aina käynyt jälkeenpäin heidän kanssaan syömässä - siitä tulee kiva fiilis, että se "vain" seksikumppani on kuitenkin ihminen eikä joku panopuu. ja nälkähän siinä tulee :)

homma on edennyt aika suoraan heti kun suljettujen ovien taakse päästy. olen tavannut vain sinkkuja ja avoimessa suhteessa olevia (oli yhden tälläisen kanssa puhetta jos joskus törmättäisiin uudestaan ja otettaisiin hänen tyttöystävänsäkin mukaan). varattujen kanssa en alkaisi pelaamaan.[/QUOTE]

Kiitos vastauksista:)
En ole läheskään varma tulenko tälläistä tekemään mutta nyt olisi kuitenkin mahdollisuus.Kondomista en luovu joten jos se katuu siihen niin sitten kaatuu.Tyhmä en sentään ole.

Ai niin, silloin kun tätä teit niin tapasitko näitä miehiä vain kerran vai useamminkin?
 
"hmm"
Kiitos vastauksista:)
En ole läheskään varma tulenko tälläistä tekemään mutta nyt olisi kuitenkin mahdollisuus.Kondomista en luovu joten jos se katuu siihen niin sitten kaatuu.Tyhmä en sentään ole.

Ai niin, silloin kun tätä teit niin tapasitko näitä miehiä vain kerran vai useamminkin?
yhtä tapailin useampia kertoja, joitain vain kerran jos ei lasketa että saatettiin fetissitapahtumissa törmätä.
 
uskaltaa vai ei ?
[QUOTE="hmm";30374856]yhtä tapailin useampia kertoja, joitain vain kerran jos ei lasketa että saatettiin fetissitapahtumissa törmätä.[/QUOTE]

Okei,Mut hei kiitos vastauksista:) Pitää jäädä miettimään uskallanko tälläiseen ryhtyä kun tuli mahdollisuus.
 

Yhteistyössä