Monikulttuuriset perheet!

Olisiko täällä monikulttuuristen perheiden äitejä,vailla kaveria?
Minulla kohta vuoden ikäinen lapsi ja olisi kiva tuntea muita äitejä ja lapsia joilla perheen isi on ulkomaalainen...
Jos teitä on,ilmoitelkaa itsestänne!
 
meijän perhe asuu vantaalla, enkä ole pahemmin monikulttuurisiin perheisiin täällä törmännyt :/ kun olisi kiva tuntea muita samanlaisia perheitä kuin me. Lisäksi me olemme aika nuoria, itse -86, mies -83. Laittakaa mailiosoitteita....? Tutustutaan!
 
Marimiriam
Täällä myös yksi monikulttuurinen perhe :wave:
Kolmekymppisiä olemme molemmat, niin minä kuin mieskin, ja kolmas lapsi on tulossa.
Pääkaupunkiseudulla asume mekin.
Olisi oikein mukavaa tutustua muihin perheisiin, joissa toinen vanhemmista ulkomaalainen.
Mistäs päin maailmaa teidän muiden "monikulttuurius" on peräisin? Meillä isäntä on Lähi-Idästä.

marimiriam@suomi24.fi


 
Kri
Moi !
Täältä tulee tuplasti monikulttuuria, kun olen itse ulkomaalainen myöskin mieheni on (ei samaa kansalaisuutta kanssani). Asutaan Suomessa 15 vuotta molemmat. Meillä on 1,9v. poika ja toinen lapsi tulossa varmaankin jo ens viikolla:) Asumme Vantaalla, tutustutaan ja tavataan!
Evharisto@hotmail.com
 
SAMIRA81
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
täällä myös. KUOPIOSTA!! meiän perheeseen kuuluu isi 26v marokosta, minä 23v ja poika 3v11kk. meilillä saa viskata tanja_ayach@hotmail.com


:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:
 
outipouti
Heimoi.
Olis kyllä mukava tavata pääkaupunkiseudulla asuvia monikulttuuriperheitä. Ite oon suurinpiirtein suomalainen 27 v, mies samaa ikää länsi-Afrikasta. Esikoisen laskettu aika toukokuun lopulla. Asumme pohjois-Espoossa. outipouti77@hotmail.com
 

Yhteistyössä