Monta lasta haluisitte?

blondi
Kolme lasta on ja voisin joskus ottaa neljännenkin =) mutta mies halusi kaksi ja minä neljä eli kompromissi ;) eli varmaan jää toi neljäs tekemättä ja en ainakaan tällä hetkellä jaksais edes 4pientä kun vanhin 5 ja nuorin 5kk ja välillä odotan jo kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa.. :heart: Itse olen ainut lapsi ja olen aina halunnut paljon lapsii mutta vähintään kaksi kun mielestäni yksi lapsi pitäisi olla laissa kielletty! mutta täytyy oman ja miehen jaksamisen takia pitää että 3 lasta on paljon =) vaikka välillä on jo haikea olo kun ajattelee että lapset kasvaa isoiks ja lähtee maailmalle :'( mutta kai sitten niitä lapsenlapsia =) no olen vähän aikaisessa kun olen itsekin vasta 25v. ;)
 
Kanelimuori
Kaksi on jo ja kolme vielä tahdottais lisää. Ikää on 26v. Nyt tuo nuorempi on 6vko. Saa pitää muutaman vuoden taukoa ennenkuin alkaa kolmatta tekemään, tämä kakkonen kun tuli niin vauhdilla. Syntyi kotiin ja synnytys kesti 53min. Siitä pitäää nyt toipua ensin kunnolla :D
 
ANU23
1 on (tyttö kohta 4kk),toisen haluaisin!
ehkä voisi kokeilla siihen saumaan kun ensimmäinen täyttää 2,niin uusi olisi jo kovasti kohta tuloillaan! :heart:
elikäs tasan vuoden päästä uusi aluilleen..
ai niin,olen 23 täytän 24

 
Neljä on, viides tulossa. Kuudennen haluaisin mutta pelkään etten jaksa olla tarpeeksi "äiti"
Siis pelkään ettei aikaa riitä kaikkien lasten huomioimiseen... Äh, en osaa selittää.
No 6 haluaisin yhteensä. Juu ja oman hevosen ;)
 
Aikoinaan sanoin, että 2 on hyvä ja kolme on liikaa, mutta kuinkas tässä näyttää käyvän... tiesin nimittäin jo tätä toista odottaessani, että jos tulee toinen tyttö, niin ehkä vielä kerran haluan kokeilla, että tulisko se poikakin sieltä vielä. Eli nyt haaveena on kolme ja kaksi siis on. Ikää tulee 27 vuotta täyteen loppukuusta. Mies on sitä mieltä, että ei yhtään lasta enää lisää ja itsekin haluan pitää taukoa kun nämä on lyhyellä väliajalla tehtyjä. Kropan ja pääkopan pitää saada nyt levätä, että ehkäpä sitten joskus tulevaisuudessa meille siunaantuu sellainen pienoinen iltatähti (toivottavasti sitten se poika!)...
 

Yhteistyössä