mua ahdistaa ja pelottaa täällä talossa yksin

  • Viestiketjun aloittaja masentaa
  • Ensimmäinen viesti
masentaa
ukko on kuten aina ryyppäämässä,mä olen raskaana ja aamulla pitäs jaksaa herätä lapsen kanssa.mua ahdistaa täällä aina yksin,nyt mä en pysty kuin itkemään kun mua vaan pelottaa että tänne tulee joku.mä en pysty nukkumaan tms.saatanan paska ukko soitti kun sille tekstasin ja uhitteli vaan ettei tuu ollenkaan kotia ,ihan kännissä se paska oli ja laitto puhelimensa kiinni.mua niin pelottaa täällä talossa.
 
masentaa
ei ole ketään jota pyytäisin tänne.ahdistaa ja pelottaa vaan ihan kamalasti.anteeksi että puhun noin rumasti miehestä,mutta alkanut tulla vihaa sitäkin kohtaan enemmän kun ei ajattele kuin itseään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
ei ole ketään jota pyytäisin tänne.ahdistaa ja pelottaa vaan ihan kamalasti.anteeksi että puhun noin rumasti miehestä,mutta alkanut tulla vihaa sitäkin kohtaan enemmän kun ei ajattele kuin itseään.
Onko paikkaa johon voisitte mennä? Anoppilaan? Omien vanhempiesi luokse?

 
:hug: voimia! tiedän tunteen, mä oon siinä mieles samanlainen et jos jään yksin (vaikka olis koirat ja poika) kotona mut jos mies puuttuu noin niinku yömyöhällä niin mua pelottaa et joku tulee, etenkin ku pitää ruveta sammuttaa valoja ja käydä nukkuu. en pysty kunnol nukkuu ennen ku tulee kotio, ahdistaa ja itkettää ja mahaan koskeen. ihana kuulla etten ole ainut!
 
masentaa
tuo kuten aina tarkoittaa sitten viikkonloppuja/vapaita..viikot töissä,joskin sen jälkeen aina menoillaa.Arjaana:en tiedä,en uskalla lähteä...pelottaa kamalasti vaan täällä talossa olla..eikä voi tota toista ovea lukita kun jos se tulee kotiin ei se pääse sisään tänne kun siihen ei ole sama avain.
 
masentaa
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
ei ole ketään jota pyytäisin tänne.ahdistaa ja pelottaa vaan ihan kamalasti.anteeksi että puhun noin rumasti miehestä,mutta alkanut tulla vihaa sitäkin kohtaan enemmän kun ei ajattele kuin itseään.
Onko paikkaa johon voisitte mennä? Anoppilaan? Omien vanhempiesi luokse?


ei mun vanhemmat asuu kaukana ja mies on parasta aikaa itse anoppilassa ryyppäämässä,kuten yleensäkkin.
 
Myö
No kylläpäs oli reilu mies, huh huh. Taitaa itsestään välittää kaikkein eniten. :0

Jos sulla on joku syy miksi ahdistaa, vaikka huono parisuhde ja kun jäät yksin, sinulla on aikaa miettiä sitä ja siksi tulee kamala olo. Varmaan heijastuu tällaisena.

Älä pelkää, ei sinne taloon ketään tule. Televisio vaan syytää kaikkea peetä nykyään ja saa ihmiset pelkäämään. Suomessa on turvallista.
 
masentaa
Tuntuu ihan lapselliselle itkeä täällä,mutta kun ei uskalla mennä nukkumaan vaikka väsyttää..ilman valoja etenkään,siltikin sitten heräilen n.20min välein ennenkuin mies kotona,sitten kun tulee niin en taas saa nukuttua kun haisee pahalle ja kun ehkä itseäni myös kiukuttaa silloin..ja sitten taas väsyttää huomenna,vaikken ikinä saakkaan aamulla jäädä nukkumaan mutta pahempi jos ei ole yhtään yöllä nukkunut.Ahdistaa aivan henkeä..
 
Hilkka
Minulla oli tuollainen vaihe kerran, sillon nuorempana. En yksinkertaisesti uskaltanut nukkua, pelkäsin niin paljon. Mutta se meni ohi itsestään, minä vahvistuin. Edellinen asuntomme oli metsän keskellä oleva omakotitalo ja mies oli työmatkoilla ulkomailla joskus kaksikin viikkoa putkeen ja minä vaan nukuin talossa lapseni kanssa enkä pelännyt yhtään.. en olisi uskonut näin käyvän kolme-neljä vuotta sitten.

Mutta ymmärrän sinua hyvin. Minäkin olen aika herkkä ihminen. Yleensä tuollainen pelkääminen liittyy silti johonkin stressiin. Sinulla on varmaan vähän stressiä. Mutta älä nuku jos pelottaa. Kyllä sä huomenna sen väsymyksen kestät, nuku vaikka päiväunia sitten.
 
masentaa
Itseasiassa mulla on paljonkin stressiä,mies aina poissa ja menoillaan ,kun kotona käskee vain olla hiljaa jne...sitten kun aina on yksin täällä lapsen kanssa,reipas vuosi ikää eikä nuku kuin yhdet lyhyet päiväunet ja kokoajan jossakin päällänsä..sitten tämä raskaus kun pelottaa synnytys+tai oikeammin se et jos jotain yllättävää tässä käy olen kokoajan yksin mitä sitten teen,miestä en saa työaikaan kiinni(muille kyllä vastailee) enkä yleensä silloinkaan kun vapaalla ja muualla..sitten se että olen kodinhoidontuella,miehellä on hyvä palkka eikä huolta olisi mutta hän aina jauhaa kuinka hän maksaa kaiken ja minä vain olen täällä kotona,sitten itse saan stressata kuinka saan noi mun rahat riittämään..itse en koskaan pääse minnekkään ilman lasta-muutenkaan minnekkään,mies aina menoillaan..tuntuu että sisällä on todella suuri ahdistuksen klöntti,välillä olen meinannut miehelle purkaa pahaaoloa ja alkanut itkeä yms.mutta mies käskee mennä pois silmistä.hänellä kuulemma niin stressaavaa,nytkin sillon kohta tunti sitten kun peräti soitti alkoi jauhaa vaan et nyt sitten aletaan valittamaan jne.kun itkin että olen kokopäivän taas ollut yksin ja mua ahdistaa eikä siitä ole mitään kuulunut..kaikenlisäks valehteli,muka oli vasta kaksi kaljaa juonut,puhe sammalsi ja meni sanat sekasin,sillä ryyppäämään tottuneena se ei kahdesta kaljasta menis tollaseks,edes minä en menisi vaikken ole vuosiin juonut..
 
Hilkka
Siinä on sulla stressin syy. Miehesi!! Sehän on ihan kauhea, ei tunnu arvostavan sinua. Anteeksi mutta pakko olla rehellinen, jotta ymmärrät että olet kaltoin kohdeltu.

Jos haluat jatkaa liittoa, sun pitää ottaa kova linja. Sulla on myös raskasta ja se on nyt kuule niin, et jos herra on lapsia hankkinu, on hänen ne elätettävä. Ei taida olla oikeen kypsä siihen touhuun.

Mutta älä stressaa siitä synnytyksestä ja vauva-ajasta, kyllä sä siitä selviät. Esikoinen voi rauhoittua siitä siihen mennessä kun toinen lapsi syntyy. Minä olen myös aika yksinäinen kahden lapsen kanssa ja nyt yritetään toista ja esikoisella ikää 1v.3kk. Meinaan pyytää apua neuvolasta jos tulee liian raskasta.

Älä syyllisty miehesi sanoista, ymmärrä se, että hän se syyllinen on jos joku.. ettäs kehtaa. Mä varmaan niittaisin tollasen ukon seinään. :)

Toivottavasti en ollut loukkaava tekstissäni, ei ollut tarkoitukseni.
 
vieras
satutko olemaan etelä-pohjanmaalta? kuulostaa vain niin tutulta....
sun ois parempi olla yksin, se on mun mielipide.
kyllä puolisoa pitää kunnioittaa, luulisi olevan onnellinen uudesta vauvasta.

halauksia sulle
 
masentaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
satutko olemaan etelä-pohjanmaalta? kuulostaa vain niin tutulta....
sun ois parempi olla yksin, se on mun mielipide.
kyllä puolisoa pitää kunnioittaa, luulisi olevan onnellinen uudesta vauvasta.

halauksia sulle


en ole,etelämmästä päin olen.
 
miesvieras
ei kannata tommosta äijää kahtoo, pärjäät varmasti paremmin yksin lasten kanssa, stressi vähenis, ei olis huolta toisesta, missä milloikin menos. itsesi ja lastesi takia suosittelen, meitä on ihan hyviäkin miehiä olemassa eikä ulkonäöllä pilattuja :)
 
Kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja miesvieras:
ei kannata tommosta äijää kahtoo, pärjäät varmasti paremmin yksin lasten kanssa, stressi vähenis, ei olis huolta toisesta, missä milloikin menos. itsesi ja lastesi takia suosittelen, meitä on ihan hyviäkin miehiä olemassa eikä ulkonäöllä pilattuja :)[/quo

Mahtava teksti, aivan mahtava. :) Samaa mieltä eli peesi.. Pärjäät yksinkin, yksin olet tähänkin asti pärjännyt ja lapsen hoitanut yksin ja rahallisesti pärjännyt yksin ym. Mieti sitä!! Mieti mitä elämä voisi sinulle antaa. Otat lapsesi mukaan ja lähdet.
 
masentaa
Onhan tässä vielä sekin sitten 'noloa'että jos joskus pystyisi lähtemään niin kuinka ihmiset nauraisivat ja puhuisivat selän takana,kukaan kun ei tietäisi totuuksia..ja että menin tekemään näin väärän valinnan.Lasta en vaihtaisi mihinkään,hienointa mitä mulla on enkä olisi saanut ilman tätä typerystä...mutta harmittaa lapsen ja tulevan lapsen puolesta miten tyhmä olin..kun ei hänkään isäänsä näe kuin max tunnin päivässä eikä isä silloinkaan ole hänen kanssaan.Pikkuinen kiikuttaa kirjaa ja lelua isällen,aina saa olla huomauttamassa että katso kun lapsi tuo ja sitten korkeintaan ottaa käteen ja antaa takaisin..vaikka lapsi olisi tulossa viereen leikkimään/katsomaan kirjaa.
 
masentaa
Alkuperäinen kirjoittaja masentaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
satutko olemaan etelä-pohjanmaalta? kuulostaa vain niin tutulta....
sun ois parempi olla yksin, se on mun mielipide.
kyllä puolisoa pitää kunnioittaa, luulisi olevan onnellinen uudesta vauvasta.

halauksia sulle


en ole,etelämmästä päin olen.


mutta ilmeisesti joku muukin siis on samanlaisessa tilanteessa...etten ole ainut.
 
miesvieras
mieti mitä haluat elämältä ja mieheltäsi. mitä haluat lapsillesi?
laita asiat tärkeys järjestykseen, ensin lapset ja sinä, sitten muut, mitä ne onkaan...
tuhannet naiset pärjäävät yksin, miksi et sinäkin, ei se toki helppoa ole, mutta parempaa kun huonon miehen kanssa. sinä teet päätöksen joka vaikuttaa loppuelämäsi ajan, pitkä aika elää masentuneena tai onnellisena. mutta sinä voit valita....
 

Yhteistyössä