Mua huijattiin deittipalvelussa!

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vieras nainen, 05.08.2011.

1. vieras nainen

vieras nainen Vieras

Ilmoituksessa oli mm. "...lottovoittaja etsii..." Vastasin siihen ja sovittiin treffit. Ei ollut yhtään rikkaan näköinen mies, mutta ajattelin että ehkä elää vaan vaatimattomasti. Alettiin sitten jutella. Hän kertoi olevansa työtön. Ajattelin että ehkä on ottanut lopputilin kun voitti lotossa. Syötiin ja mies sanoi että unohti lompakon kotiin. Maksoin laskun ja mentiin miehen asunnolle. Se oli kamala läävä! Ajattelin että tää on sitä vaatimatonta elämää. Juteltiin ja sanoin miehelle että "Sä elät tämmöstä vaatimatonta elämää". Mies siihen että "Joo ei oo työttömällä varaa ylellisyyksiin". Kysyin että "Etkös sä voittanu lotossa?", mies siihen että "Voitin mää joskus muutama vuos sitte muutaman satasen". Kihisin kiukusta ja lähdin pois miehen luota. Raivostuttaa tommonen valehtelu!

2. päätön

päätön Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2009
    Saadut tykkäykset:
    3 872
    eihän tuo mitään valehdellu. ite vaan olit rahan perässä. :D

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  3. "tööt"

"tööt" Vieras

4. nuorikko

nuorikko Jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    0
    Ahneella on paskanen loppu :D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  5. .....

..... Vieras

6. hahahahahaha

hahahahahaha Vieras

hahahahahaha ihan oikein sulle tyhmä ämmä

7. Nipaa

Nipaa Vieras

Ihan paras läppä, mitä olen vähän aikaan kuullut. Tämä juttu pitää laittaa eteenpäin :LOL:

8. vieras nainen

vieras nainen Vieras

Varmaan miehet siellä huutelee jos teidän mielestä on hyväksyttävää valehdella tolla tavalla!

9. pikkumy

pikkumy Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.11.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
    No ite oon ihan nainen ja kyl sä ihan ite sen rahan peräs juoksit. Ei oikeat lottovoittajat huutele missään deittipalstoilla (jos oot niit miljoonia voittanu) et heil on rahaa. Et nolo moka SULTA. Ja eikö elämäs oo muitakin tärkeitä asioita kuin se raha...

Ei voi ku :LOL:

10. "mää"

"mää" Vieras

Juu, mää kans. Mistä löysit vai keksitkö itse?

11. spude

spude Vieras

12. vieras nainen

vieras nainen Vieras

Huomaa taas että miehet kommentoi! Ei ole mikään vitsi! Mitä hauskaa on tommosessa valehtelussa? Ootko sinä se Janne?

13. Nipaa

Nipaa Vieras

:LOL:

14. Nipaa

Nipaa Vieras

Ootko sinä se Janne, ei vittu mä en kestä enää :LOL:

15. vieras nainen

vieras nainen Vieras

Vai sinä? Vai onko teistä muuten hauskaa tommonen valehtelu?! Mua niin suututtaa!!

16. Memeli

Memeli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.04.2010
    Saadut tykkäykset:
    0
  17. Kepsis

Kepsis Vieras

Nää trollit on täällä palstalla alkanut panostaa vähän enemmän juttuihinsa kuin reilu puol vuotta sitten.

18. "Eee"

"Eee" Vieras

19. salunisti

salunisti Vieras

Taitaa aloittaja olla itse mies ja yrittää väittää naisten juoksevan rahan perässä noin halpamaisesti...

20. Kerpele

Kerpele Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.09.2010
    Saadut tykkäykset:
    2
  21. ezzoo

ezzoo Vieras

ei ihminen valehtele jos sanoo olevansa lottovoittaja ilmoituksessaan. Se on toisen tyhmyyttä jos luulee kyse olevan miljoonista..joten TÄYSIN oikein naiselle joka on rahan perässä ja vielä sietää mieheltä likasta kämppää jne vaan sen takia että sais palan kakusta:D..hävettää:D

22. "Jaani"

"Jaani" Vieras

Mitä luulet oletko historian ainut onnenonkija ansaitsemallaan paskasella lopulla? Et varmasti.

23. "Dostojevski"

"Dostojevski" Vieras

Haha mikä tyhmä akka :D Ehkä sinunkin pitäisi avata Dostojevskin kirjoja niin sinustakin tulisi edes jotain.

24. "just"

"just" Vieras

Kyllä muaki tollanen suututtaisi. Törkeetä huijata tolleen. Kusipää mies! Olisit saanu potkia munille!

25. törsääjä

törsääjä Vieras

mitä vitt. älä lottoajaa ota vaan NAI rahaa niin minäkin tein. Siis nain yhen hyvin tienaavan tyypin. Elämä on ollut helppoa sitten...

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri