Muita joiden mies EI halua peppuseksiä??

  • Viestiketjun aloittaja xXx
  • Ensimmäinen viesti
ei meilläkään
Kyllä olen aina tykännyt peppuseksistä ja exien kanssa sitä harrastettiin. Mieheni on hyvin rajoittunut muutenkin seksiasioissa, ja ei suostu edes kokeilemaan tätä. Joten se peppuilu jää jellydildoni (ja joskus syrjähyppyjen) asiaksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kadun harmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen kuullut huhuja tuollaisista miehistä :D
Tässä yksi mies voisi kyllä ilmoitautua; ei kiinnosta!

Minua naisessa kiinnostavat seikata ja paikat löytyvät aivan toisaalta.
Eikö tosiaan aivan siinä lähellä ole sinua kiinnostavaa paikkaa? ;)
 
ei meilläkään
Alkuperäinen kirjoittaja kadun harmaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen kuullut huhuja tuollaisista miehistä :D
Tässä yksi mies voisi kyllä ilmoitautua; ei kiinnosta!

Minua naisessa kiinnostavat seikata ja paikat löytyvät aivan toisaalta.
Kiva kuulla ihan miehenkin mielipide :)

Ei meilläkään kiinnostusta kummallakaan, ja ihan olen mieheltä itse kysynyt haluaako hän vai ei. Rehellisesti on kaikkeen muuhunkin haluamiseen vastannut, joten tuskimpa salaa haluaa tuotakaan.
 
Kai se haluais
Luulen, että mieheni haluaisi harrastaa p-seksiä, koska olen varmaan sieltä tiukempi kuin emättimen puolelta, mutta minä en halua ! Nuorempina kokeiltiin, sattui kamalasti !! Jäi kammo, ettei halua enää edes yrittää voiteiden avullakaan.
 
rv-37
Ei meillä ennen harrastettu, ja mies ei edes ehdottanu. Nyt kuitenkin odotusaikana emättimen vuoto ja arkuus muutti tilanteen. Kokeiltiin onnistuneesti kun halut oli kovat molemmilla pari kk sitten ja sen jälkeen se on ollutkin melkein päivittäistä.
 
löysäreikä
Alkuperäinen kirjoittaja rv-37:
Ei meillä ennen harrastettu, ja mies ei edes ehdottanu. Nyt kuitenkin odotusaikana emättimen vuoto ja arkuus muutti tilanteen. Kokeiltiin onnistuneesti kun halut oli kovat molemmilla pari kk sitten ja sen jälkeen se on ollutkin melkein päivittäistä.
Sulta tulee varmaan synnytyksessä kakka...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja löysäreikä:
Alkuperäinen kirjoittaja rv-37:
Ei meillä ennen harrastettu, ja mies ei edes ehdottanu. Nyt kuitenkin odotusaikana emättimen vuoto ja arkuus muutti tilanteen. Kokeiltiin onnistuneesti kun halut oli kovat molemmilla pari kk sitten ja sen jälkeen se on ollutkin melkein päivittäistä.
Sulta tulee varmaan synnytyksessä kakka...
:LOL:

Niin kun se on selvä merkki peppuseksin harrastamisesta.

MIKSI tästä peppuseksistä pitää aina kinata? Toinen haluaa ja toinen ei, mikä siinä on sen kummallisempaa.
 
juuu
Alkuperäinen kirjoittaja löysäreikä:
Alkuperäinen kirjoittaja rv-37:
Ei meillä ennen harrastettu, ja mies ei edes ehdottanu. Nyt kuitenkin odotusaikana emättimen vuoto ja arkuus muutti tilanteen. Kokeiltiin onnistuneesti kun halut oli kovat molemmilla pari kk sitten ja sen jälkeen se on ollutkin melkein päivittäistä.
Sulta tulee varmaan synnytyksessä kakka...
Sitä on liikkeellä...
 
Nih
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä:
Miksi ne teidän miehet haluaa sitä peppuseksiä? Mitkä on niitten perustelut?
Se on erilaista ja antaa vaihtelua.
No kyllähän vaihtelu virkistää, mut ei meiltä ole vielä 10 vuoden yhdessäolon aikana variaatiot loppuneet niin pahasti et olis tarttennu alkaa persiistä niitä ettimään!!
 
äly hoi
Alkuperäinen kirjoittaja Nih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä:
Miksi ne teidän miehet haluaa sitä peppuseksiä? Mitkä on niitten perustelut?
Se on erilaista ja antaa vaihtelua.
No kyllähän vaihtelu virkistää, mut ei meiltä ole vielä 10 vuoden yhdessäolon aikana variaatiot loppuneet niin pahasti et olis tarttennu alkaa persiistä niitä ettimään!!
Niin ja sitten? Entäs jos se on jollekulle toiselle perustelu kokeilla jotain muuta niin mitä vittua siihen liittyy sun seksielämäsi?
 
Nih
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:
Alkuperäinen kirjoittaja Nih:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietiskelijä:
Miksi ne teidän miehet haluaa sitä peppuseksiä? Mitkä on niitten perustelut?
Se on erilaista ja antaa vaihtelua.
No kyllähän vaihtelu virkistää, mut ei meiltä ole vielä 10 vuoden yhdessäolon aikana variaatiot loppuneet niin pahasti et olis tarttennu alkaa persiistä niitä ettimään!!
Niin ja sitten? Entäs jos se on jollekulle toiselle perustelu kokeilla jotain muuta niin mitä vittua siihen liittyy sun seksielämäsi?
No musta tää ketju liittyy aika kovasti jokaisen vastaajan seksielämään ja siten myös mun omaani :)

Mulle on ihan sama kuka mitäkin reikää höylää, kato jokainen tyylillään! Mut sana on vapaa :)
 
vieras
Minä haluaisin ja mies haluaisi, mutta kumpanenkin neitsyitä sillä saralla, joten ei oikein ole saatu aikaiseksi vielä kokeilla. Ainoa asia mikä mua estää kokeilemasta, on pelko, että sattuu aivan sairaasti! Kokemuksia?
 
Rättipatteri
No ensnäki ihmistä ei ole tarkoitettu upottamaan mitään esineitä peräaukkoonsa. Ihminen on luotu/kehittynyt sellaiseksi, että seksin harrastamiselle on ihan oma aukko ja uloke.

Eli nämä, jotka harrastavat persseksiä, tulee evoluutio karsimaan nämä yksilöt raa'alla tavalla yhteiskunnasta. He eivät sovi normiin. Odottakaapa vaan 8)
 

Yhteistyössä