Muita jotka liikkuu aamuisin (kävely/juoksu/hölkkä tai joku muu?

Minä keksin että parhaitn saan tunnin nipistettyä aamusella kun työt alkaa vasta 10:ltä.

Juoksua harjoittelen..olisin kysynyt teiltä jotka treenaatte aamuisin jotain että onko se sopinut teille miten?

Tänään olin ekan aamun ja olin kyllä pirteä ja energiaaa riitti,vaikken aamulla muuta syönyt kuin puolikkaan banaanin ja join lasin vettä.

Netistä kun olen lukenut niin aika ristiriitaisia tietoja aamulenkeistä yms.Taitaa olla tapauskohtaista miten sopii?

:)
 
mä liikuin kans aamuisin, sillon kun töissä kävin (pari vuotta sitten) . just tuon takia kun työt alko usein 11-2 aikoihin, niin mukava oli aamusella lenkki tehä. hyvin mulle sopi =) kivasti lähti päivä käyntiin.
nykysin myös aamuisin lasten kanssa tehdään kävelylenkki, vanhin polkee pyörällä, mulla 2istuu kärryissä. just aamuisin se lenkki täytyy tehäkki, että jaksaa aloittaa päivän työt!
 
Minä olen aamuihminen. Kun opettajan kesäloma alkaa kahden viikon kuluttua aion juoksennella niinä aamuina, jolloin minulla ei ole iltasella liikunnanohjaajan töitä. Saapa nähä miten se aamulenkkeily sujuu. Esikoisen odotusajasta on kolmisen vuotta aikaa, niin sitä vain unohtaa. Silloin en tainnut kylläkään kovin paljon urheilla aamusella. Olen tottunut tekemään aamuisin puoli-tunnin juoksulenkin ilman aamupalaa, vain vesi lasi ja sitten puurot lenkin jälkeen. Varmaan täytyy nyt ottaa leipä pohjalle ennen lähtöä.
 
Mä liikun aamuisin, silloin on aikaa ja se laittaa päivän ihan erilailla käyntiin.
Töihin menen kahdeksaan, joten mun aamu alkaa kuudelta kun astun uimahalliin,
kaksi kertaa viikossa käyn uimassa, ja kaksi kertaa salilla.
sopii mulle loistavasti :)
 

Yhteistyössä