Muita ketkä tehneet lapsen tarkoituksella ennen kun on oltu kauvan yhdessä?

Tulipa nyt pitkä ja monimutkanen otsikko... :LOL: Eli ideanan oli jakaa kokemuksia siitä kun löytää sen oikean, ja alkaa samantien perustaa perhettä...millaisia kommentteja saitte muilta, reaktioita ym... =)

Meillä tarina menee niin että tavattiin, rakastuttiin, mutta yhteen päädyttiin vasta noin puolen vuoden päästä siitä hetkestä...molemmat urheilijoita, ja lähdimme heti tavattuamme molemmat leireilemään eripuolille maailmaa (mies etelä-afrikka, minä USA)...sitten kun loppujen lopuksi päädyttiin yhteen , niin kuukausi siitä olin onnellisesti ja suunnitellusti raskaana... :D Sukulaisten ja tuttavien reaktiot oli vaihtelevia, ystäväni ottivat asian jotenkin kaikkein "raskaiten"...vaikka kukaan ei kylläkään sanonut pahasti, taikka moittinut tai muuta...onneksi... :) Taisivat nähdä päällepäin että tässä se nyt on, ja kuinka onnellinen olin... :heart:

Eli kokemuksia kuinka muilla... ;)
 
Me oltiin n.3kk yhdessä kun muutettiin yhteen, n. 5kk seurustelun jälkeen kihloihin, n.6kk seurustelun jälkeen päätettiin että lapsi saisi tulla. Reilut 10kk meni ennen kun sitten tulin raskaaksi ja yli 2 vuotta kerittiin kaksistaan olemaan ennen lapsen syntymää. Nyt ollaan oltu yhdessä yli kolme vuotta ja naimisiin menossa.
 
me muutettiin yhteen 4kk seurustelun jälkeen ja kuukauden päästä muutosta olin raskaana. mä olin nuori, meillä oli (ja on vieläki) iso ikäero joten seurustelu oli kaikille aika järkytys, saati sitte ku ilmotin olevani onnellisesti raskaana. sain aika törkeitä kommentteja, suunilleen kaikki tutut epäili suhteen kestävyyttä ja mun vanhempien mielestä abortti olis ollu ainoa ratkasu tilanteeseen.
mä sen sijaan oon aina tehny niin ku musta on oikeelta tuntunu vaikkei se oliskaan ollu niin viisasta. joten 5v myöhemmin elän edelleen saman miehen kanssa vakiintuneessa, onnellisessa suhteessa ja lapsiakin on jo kolme. =)
 
Olimme olleet aika tarkalleen vuoden yhdessä kun tulin raskaaksi..puoli vuotta oltiin sitä puhuttu. Onnellisia olemme ja tuntuu muutkin olevan! !Kommentti joka pahasti kavahti korvaan tuli anopiltani, joka kovasti innokkaana ehdotteli että menisimme naimisiin ristiäispäivänä. Siinä toppuuteltiin, ettei nyt hätiköidä. Anoppi että miten niin, hätiköittehän te jo lapsenkin suhteen...Että oikein mukava anoppi mulla! :headwall:
 
Me oltiin tiedetty toisemme jo pitkään, mutta ei koskaan edes juuri juteltu. Seurusteltiin molemmat omilla tahoilla. Sitten molemmat eros ja siitä hetkestä mä asuin miehen luona, vaikka oma osoite olikin käytännössä vielä vanhempien luona. Puoli vuotta asuttiin niin, ja etsittiin koko ajan yhteistä kämppää, kunnes sit löytyi. Lasta yritettiin jo miehen asunnossa, ja kunnolla alettiin yrittää yhteiseen asuntoon muuttaessa. Asunto valittiin vielä niin että kun lapsi tulee mahdutaan hetki siinä asumaan. Miehellä kun oli vain pieni yksiö. Varmaan puoli vuotta suunnilleen lasta yritettiin kunnes tärppäsi. Kukaan ei ole mitään sanonut, vaikka mies on ollut joskus jopa naimisissa. Kun miehen luona asuin tuli mummolta pahaa kommenttia että pitäisi asua kotona eikä ottaa miestä jolla jo kaksi lasta on ennestään.
Yhteisessä asunnossa ollaan asuttu nyt 1,5 vuotta, tyttö 6kk. Onnellisia ollaan. :hug:
 
Tapasin mieheni netissä yli kuusi vuotta sitten.Vaihdoimme sen jälkeen viestejä jopa vuoden verran ennen kuin soiteltiin ja alettiin tapailemaan.pian sen jälkeen aloimme seurustelemaan.kauko suhde jatkui reilu kaksi vuotta ennen kuin muutimme yhteen.olemme asuneet nyt yhdessä reilu kolme vuotta ja vuosi kihloissa.nyt ekalla yrittämällä olen onnellisesti raskaana :heart:
 
No meillä ei ihan noin nopeeta kuin joillakin, mutta: Tavattiin ja heti tiedettiin sen toisen olevan se oikea. 4kk päästä kihloihin ja 2kk tästä muutettiin yhteen asumaan. Itsellä oli silloin opiskelut kesken ja sovittiin vauvan yrityksen alkavan kun olen työpaikan saanut valmistumisen jäkeen ja siellä hetken ollut. No 1,5v oltin yhdessä oltu kun vauva ilmoitti tulostaan. Naimisiinkin mentiin vielä ennen vauvan syntymää. Parin viikon päästä tulee 5v yhdessä oloa täyteen, viikon päästä on 3v hääpäivä ja lapsia on kaksi.

Muut ovat oleet onnellisia, mutta anopilta tuli alussa paljon sanomista.
 
Netti tuttavuus tääläkin. Kirjoteltiin ja soiteltiin pari viikkoa ja sit tavattiin uutena vuotena ja raskaaksi tulin maaliskuulla.Molempien toive saada perhettä. Odotimme heti kaksosia. Muutin miehen kans yhteen huhtikuulla eri paikkakunnalle ja oma talo ostettiin toukokuulla. Elokuulla kihloihin ja myöhemmin vasta naimisiin ku kaksoset oli reilun vuoden. Eselleen menee hyvin ja meillä kolaskin lapsi. :heart:
 
Puol vuotta tapaamisen jälkeen mentiin kihloihin ja olin silloin jo raskaana pari kk ja asuttu yhdessä. Toukokuussa kun tuli kaks vuotta mentiin naimisiin, eikä ole tarvinnut katua tippaakaan =) Nyt tyttö siis 1v ja toinen vielä tulossa tänä vuonna. Miehen veli teki vie nopeemmin, puolen vuoden seurustelun jälkeen naimisiin ja lapsi tulossa. Nyt 8v naimisissa ja kaksi lasta =)
 
Me oltiin ehditty seurustelemaan muutama kuukausi ennen kun annettiin esikolle lupa tulla. Molemmat sitä tahdottiin ja toivottiin. Tosin tästä meni 2.v ennen kun tärppäsi. Lähipiirille ei yrityksestä juurikaan puhuttu ennen hoitojen alkua.. Silloin oltiin yhdessä oltu jo se aikaa, että kukaan ei kritisoinut "nopeaa" toimintaa. Nyt poika 6kk :heart:

Niin joo ja naimisissa oltu nyt muutama kk.
 
Me tavattiin eka kerran kesäkuussa ja tammikuussa alettiin esikoista yrittämään ja hän syntyikin sitten jo saman vuoden marraskuussa,ennen sitä mentiin naimisiin.ja nyt meillä on 3 tyttöä,esikoinen täyttää tänä vuonna 5v.
 
kavereit oltiin 3kk, sit alettiin seurustelee.. yhdes oltiin 2vko ja muutettiin yhteen( tai no mä ne omat tavarat kannoin pikkuhíljaa miehen asuntoon) 3kk seurustelua ni aloin odottaa esikoista.Kihlajaispäivä oli sattumalta päivä josta sai alkunsa. seuraavana helatorstaina naimisiin. sillä tiellä ollaan ja pysytään.
 
Me oltiin oltu yhdessä 8kk, kun esikoinen ilmoitti tulostaan. Tavattiin lokakuussa -02, kihlauduttiin huhtikuussa -03, muutettiin yhteen kesäkuussa -03 ja naimisiin mentiin marraskuussa -03 ja nyt odotan kolmatta lastamme syntyväksi 28.12 :heart:
 
Reilu puol vuotta oltii yhdessä oltu ku raskaaks ekan kerran tulin, se oli aika "pitkä" aika ottaen huomioon ettei ehkäsyä missään vaiheessa käytetty (varmat päivät) :whistle:
Eli selvää oli alusta asti, että yhdessä ollaan ja vauva saa tulla jos tulee. :heart:
Kohta tulee 4v tapaamisesta ja lapsia on nyt 2, avioelämää on takana nyt n.1½v :heart:
 
Me tavattiin 2006 helmikuussa,2006 toukokuussa mentiin kihloihin, huhtikuussa 2007 ensimmäinen raskaus joka päättyi km:n 5 viikolla, ja siitä samantien tulin uudelleen raskaaksi. Nyt ollaan oltu naimisissa 1½kk ja viikkoja 13+5
Aluksi kyllä kuultiin, että miksi noin nopeasti jne..mutta kun tietää että toinen on se oikea. Se vain napsahtaa silloin. Nyt innolla odotetaan tammikuuta jolloin meitä on 4 ( miehellä on siis ennestään poika) :heart:
Elämä on ihanaa :heart:
 
eli mailin sain 02 lokakuussa marraskuussa nähtiin joulukuussa muutin tänne (forssasta eli n.500km)03 mentiin kihloihin 03 maaliskuussa raskauduin meni 03 heinäkuussa kesken 03 syyskuussa plussasin 04 kesäkuussa tuli poika 04 elokuussa plussasin 05 toukokuussa syntyi poika joka kuoli 05 syyskuussa 06 kesäkuussa naimisiin 07 maaliskuussa plussasin ja nyt siis toivotaan että marraskuussa tulee nyytti.

tässä lyhyesti
 
satu86
me alettiin seurustelee samana päivänä kun nähtiin (vuonna 2003). 10kk niin muutettiin yhteen ja mentiin kihloihin. ensimmäinen lapsi sai alkunsa kun oltiin oltu vuos 2kk yhdessä (valitettavasti esikoinen kuoli 20.4.05 "rv20" ) toinen lapsi sai alkunsa puolitoista kuukautta myöhemmin tuosta tapahtumasta. Tyttäremme syntyi 3.3.06 ja terveenä :heart: menimme naimisiin 22.4.06 ja samalla tyttäremme kastettiin janna annikaksi :heart: syyskuussa olemme olleet yhdessä 4 vuotta =)
 

Yhteistyössä