Muita maalismammoja meissä nuorissa?! =)

Vielä pari kuukautta laskettuunaikaan ja olis kiva jos täältä palstalta löytyis muitakin jotka suurinpiirtein samoilla viikoilla? Mulla laskettuaika maaliskuun viiminen päivä, ja nyt viikkoja koossa 31+5. Oon 17-vuotias, syksyllä täytän 18. Esikoista odotan. :)
 
tia-titta
Miulla viikkoja 30+2 ja laskettuaika 10.4 eli aika samoilla viikoilla ollaan. Itse olen 19, maaliskuussa 20 toista lastani odottava äippä.
Esikoisen sain kuukautta ennen 16-vuotis synttäreitä...
Esikoinen on tyttö, 11.2 tulee4-vuotta täyteen.
Miten sulla raskaus mennyt? Onko ollut ongelmia?
Itsellä mennyt ihan kivasti mitä nyt jatkuva närästys jne. kiusaa =)
Millään ei enää malttas odottaa tulokkaan syntymää. Olokin jo alkaa olla aika tukala...onneksi odotusta ei ole enää kauaa ;)
 
Lollo harmaana
Mulla on olo aika normaali suurimman osan ajasta, välillä turvotusta sormissa ja muutenkin tukala olo. Raskaus on mennyt hyvin. Tuntuu vaan että kaikilla muilla on paljon isompi maha, oma kun on tälläinen pikkanen pallo. Neuvolassa kuitenkin sanoivat että taitaa olla iso vauva tulossa. Kunhan vaan ei olisi liian iso...
Mä en tiedä, kumpi meille on tulossa, vähän mä tyttöä toivoisin, mutta eihän sillä oikeasti väliä. :)
 
Norrsu
Minä täällä 19 vuotias odottaja nurmijärveltä:) Mun laskettuaika siirtyi maaliskuulta huhtikuulle, eli on nyt 3.4 mutta odottaisin kovasti vauvaa syntyväksi jo maaliskuulle ;)

Vointi on loistava, lukuunottamatta selkäkipuja:(
 

Yhteistyössä