Muita mittailijoita?

Tänään alkaa kunnon rääkkitreeniohjelma. Tarkoitus on saada todella nopeasti selviä tuloksia. Vaa'alla en käy vaan käytössä on peili ja mittanauha :D Ajattelin et jos laitetaan tän hetken mitat ja viikottain uudet mitat kunnes ollaan tavoitteessa? :saint:

Jos ei ole muita innokkaita niin voin yksinkin ilmoittaa tuloksia :ashamed: Uskon, että paremmin tulee pysyttyä tiukassa kunto-ohjelmassa kun joutuu näin julkisesti vastaamaan tuloksista ;) :whistle:

Eli mitat tällä hetkellä:

reisi - 53cm
vyötärö (2cm navan yläpuolta) - 73cm
lantio (leveimmästä kohdasta) - 99cm :eek: :ashamed:
hauis - 29cm

Huh huh! :snotty: Töitä on siis tehtävä ja paljon :kieh:
 
Tänään mitatut. Ei pitäisi vielä edes mitata koska tuskin viikossa vielä selviä tuloksia näkyy mutta taidan olla liian utelias :snotty: Tai innokas ;)

reisi - 53cm
vyötärö - 71cm
lantio - 99cm
hauis - 28cm

:eek: Kivasti vyötärö kaventunut! Jes! Jotain edistystä jo näinkin nopeesti :D
 
Liitynpäs joukkoon ( eikö kaks ole jo joukko ? ) Mulla on synnytyksestä 3kk, mutta treeni ja laihdutus alkoivat noin 2 viikkoa sitten. Paino on pudonnut useamman kilon, mutta enemmän mäkin luotan mittanauhaan, peiliin ja omiin vanhoihin vaatteisiin
=)

reisi: 57
vyötärö: 78
lantio: 99
hauis: 30

Normimitat ovat tässä eli siis tavoitemitat

reisi: 53
vyötärö: 64
lantio: 92
hauis: Jaa-a?

Nuo reidet....koska tanssin työkseni, niin en taida niistä koskaan kapoisia saada. Kuten en hauiksestakaan, mutta kunhan kiinteytyvät, niin olen onnellinen.
 
:wave: :D Joku muukin mittailee!! :attn:

En taida jaksaa laittaa noita mittoja koska ovat täsmälleen samat kuin viimeksi :/ :snotty: Paino on tippunut 2kg joten jotain on tapahtunut mutta harmittaa kun muut lukemat ei pienene :kieh:

Voisin laittaa omat tavoitemitat:

reisi: edes sentti pois olisi saavutus! Mulla on sama ongelma kuin sulla Joyride :D Vaikka en ole enää vuosiin tanssinut :whistle:
vyötärö: 65
lantio: 93
hauis: 26

Enemmänkin saa lähteä :D ;)

 
:( En ole ehtinyt käymään salilla niin usein kuin kunto-ohjelman mukaan olisi pitänyt :ashamed: Herkkujakin on tullut syötyä aivan liikaa :headwall:

No tässä on kuitenkin tänään aamulla mitatut mitat. Eivät ehkä näytä ihan oikeaa tilannetta koska nuo muut on aina illalla mitattu :/

reisi - 53cm
vyötärö - 70cm
lantio - 98,5cm kyllä se puolikin senttiä on tärkeä ;)
hauis - 27cm

Vielä on matkaa tavoitteeseen mutta eiköhän se tästä B) Joko Joyride sulla on uusia mittoja? :)
 
:headwall: :headwall: :headwall: |O |O |O

Mä olen niin pettynyt itseeni!!! :'( En ole ehtinyt käymään salilla niin usein kuin pitäisi ja syöminen on "karannut käsistä" :x |O

Tässä tän hetken mitat, tosin juuri söin että se voi vaikuttaa. Toivottavasti ainakin siitä johtuu :/

reisi - 53cm
vyötärö - 72cm :ashamed:
lantio - 98cm
hauis - 27cm

Ottaa niin paljon päähän, että poistun pikaisesti ettei tarvi noita mittoja katsella :whistle:
 
En hyväksy mitään selityksiä Joyride :D ;) Nyt haet vaikka kaupasta uuden mittanauhan, että pääset ilmoittamaan uudet, hienot, paljon pienemmät mitat! Eikö niin? ;) :D

Tällaiset mitat sain tällä viikolla :/
reisi - 52cm :D :D Jouduin mittaamaan useamman kerran ennen kuin uskoin mutta -1cm :D
vyötärö - 70cm
lantio - 98cm
hauis - 28cm mä todella toivon että tuo on lihasta eikä läskiä :snotty:

Tuo vyötärömitta elää ihan omaa elämää :whistle: Täytyisi muistaa mitata se aina samaan aikaan, saman verran ruokaa syöneenä niin se ei ehkä heittäisi noin paljon aina ;)
 
Huomasin vasta, että siitä on jo yli kuukausi kun aloitin tämän treeniohjelman. Ja mitkä ovat muutokset?!

Reisi -1cm, vyötärö -3cm, lantio -1cm, hauis -1cm |O |O |O

Turhauttavan hitaasti nuo lukemat pienenee!!! :kieh:
 
jee, löysin mitan. Uudet mitat ovat seuraavat:

Ei mitään muutosta...en mä ällyy. vanhat vaatteet menevät melkein kaikki päälle, painoa on pudonnu melkein 5 kg, mutta ei mitään muutosta mitoissa. Höh. mittasin kyllä erilaisella mitalla viimeksi, mutta en sitten tiedä. Ärsyttää :/
 
No höh :/ Eipä mullakaan noi mitat enää tunnu muuttuvan :headwall: Jotain on kuitenkin selvästi tapahtunut sulla jos paino on pudonnut ja vaatteet mahtuvat paremmin päälle :D Eli jatka vaan ;)

Mulla on mitat ihan samat kun viime viikolla. En ymmärrä :ashamed: Jos jollain on hyviä ideoita niin niitä otetaan vastaan :wave: Salilla käyn jo 6 kertaa viikossa joten sitä ei ole mahdollista lisätä. Painojakaan en voi, ainakaan vielä, lisätä. Hyvä kun jaksan noilla edes tehdä :snotty: Kai se on ruokailutottumuksia muutettava :kieh:
 
Täytyy tunnustaa, että tämän viikon mitat on saatu aikaan dietin avulla eikä liikunnan :ashamed: Todennäköisesti mitat palaa tuohon missä ne olikin heti kun alan syömään normaalisti :headwall: :kieh:

reisi - 51,5cm
vyötärö - 69cm
lantio - 97cm
hauis - 27cm

Tuntuu jo aika epätoivoiselta. En taida enää koska päästä mun tavoitemittoihin :snotty:
 

Yhteistyössä