muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

Tämä pino siis tarkoitettu kaikille laihduttajille, kilojen määrästä riippumatta. Meitä löytyy laidasta laitaan, 10-40 kg:n tiputtajia ja jopa raskauden ajan tasapainottelijoita :) . Porukka on sanavalmis, hassunhauska ja tarmokas. Huonoja hetkiäkin löytyy mutta jengi antaa tarvittaessa huutia ;) .

Ainoa sääntö ryhmässä on se, että joka torstai annetaan oma henkilökohtainen rivi, jonka minä Iines siirrän etusivun listaan.
Rivi on siis tultava torstain aikana muodossa:

nikki..........pituus cm/lähtöpaino kg..............paino nyt kg/muutos edelliseen kg............tavoitepaino kg


Jos riviä ei löydy kuluvan viikon torstain viesteistä, se ei tule löytymään listasta. Anomuksia voi esittää ja lahjontaa voi yrittää, jolloin on mahdollista, että rivi tulee listaan myöhemmin
.

Viikon 27 tulokset


anuaanua .......89kg/158cm........ 85.9kg/ +/-0g..........70kg
nöpö80.........89,3kg/158cm...............74,3kg/-1,2kg............60kg
Mandi.................96,5kg/169 cm........95,1kg/+0,5kg.............70kg
martsu76..........158cm/92kg..........85.1/-400........70kg
HattiWatti78.....172cm/117,7kg.......106,5kg/?......tasapainoilu
touhu tevava (=touhis).......94,8kg/163cm...........93kg/-1,8kg.......n68/70kg
 
hw78: Hienoa kun löysit uuden pinon :) . Mä en oikein ymmärrä miksi sinne ei pääse. Mulla vaan tulee vastaan tyhjä valkoinen sivu :/ . Siksi ajattelin, että aloitetaan nyt uus pino meille.

Mulla alkaa taas menkat lähestyä, joten on toi painopuoli vähän nousussa :( . Tänä aamuna kävi 107 kg mutta laski 106,2 kg joten en oikein tiedä kumpi on oikea. Mielellänihän mä ajattelen, että paino olis laskenut tiistain tuloksesta sen 0,2 kg, varsinkin, kun oli noita mässäilyjä välissä.

Tänään olis perjantaikahvit täällä töissä. Yks työkaveri ihan huviksi tarjoaa jätskit, joten pakko kai mennä :whistle: ;) .

Perjantaisissa lomafiiliksissä B) ,

-iines-
 
Melkein iski paniikki ja tunsin jo vieroitusoureita, kun en saanut sivuja auki :D Kävin eilisen illan aikana ainakin kymmenen kertaa kokeilemassa ja sama jatkui aamulla.. Kaikki muut aukeavat, mutta ei se viimeinen :headwall:

Eikö olekin ihanaa, kun on viikonloppu tulossa ja ilmakin on noin loistava!! On oikein ilo olla pihalla, eipä tarvitse palella ja kastua.

Painosta.. Laskee edelleen hyvin hyvin hitaasti. Ja ne halavatun menkat ei ole vieläkään alkaneet. Mitähän sekunda Terolutteja oikein olen ostanut. Vielä tiistaihin on armonaikaa ja sen jälkeen täytyy miettiä mitä tekis.. Pakko kait soitella terveyskeskukseen ja kysyä vinkkiä. Raskaustestejäkin on tullut tehtyä, mutta negaa näyttävät. Omituista..

Tein eilen aivan sairaan hyvää ruokaa, ei tosin ehkä kaikkein kevyintä mutta hyvää..suosittelen.. Kalkkunalasagnea, valmistin aivan kuin tavallisen, mutta kalkkunan paistisuikaleista. Marinaadi tais olla mexico.?

Olen yrittänyt antaa tuolle vesselille leipää käteen, että pääsis vähän itse syömisen tuntumaan.. Näkkäri ei kelpaa ja ruisleivän murustaa kämmenessä.. Annoin eilen ihan vitsillä puolikkaan lihiksen, että tuossa, syö se.. Eikös tämä ala järsiä sitä ihan kiihkoissaan! Kamala huuto kun otin eväät pois :headwall: Tulipahan taas todistettua, että taitoa on, mutta ei viitsi käyttää kun äiti kuitenkin passaa :LOL: On tainnut saada odotusaikana enemmän lihistä kuin noita terveellisiä versioita, maku oli ehkä tutumpi :D

Työn iloa vielä muutamaksi tunniksi ja sitten vapaan viettoon.. Jätski olis kyllä aika ihana... ;)


-Anu-
 
Okei, älkää ihmetelkö miksi oon kirjoittanut vanhaan ketjuun. Laitoin sinne viestin, jossa kerroin uuden pinon aloituksesta. Jännä juttu, viimeistä sivua ei saa auki mutta viestejä pystyy kuitenkin kirjoittamaan. Spooky....
 
Aika yleistä täällä, että pinot alkaa pykimään, kun tekstiä tulee tarpeeksi :kieh: Ärsyttävää!

anuaanua :LOL: Vai veit eväät lapselta :D Suuttusin miekin, jos lihis vietäis käsistä :snotty:
Mie treenautin tänään poikaa (4kk) pitämään lelua kädessä. Vähän sillä on jo ideaa siitä :) Suuhun yritti viedä purulelua, vaikka lelu tipahti kädestä useemmin kun meni suuhun asti.


 
Löysin minäkin tieni tänne,tökkii sivut juu...Ei tainnu mun viiminen sepostus tulla perille...elikkä painoni on tällä hetkellä 124,6...tai toi lukema oli toissa päivänä,nyt en viitsi vaakaan pompata,kun menkat menossa täälläkin päin. Mutta hiukanhan se on pudonnut,ja hyvä niin :)

Ja hei,parempaan päin on olokin menossa,aivan ihanaa :D Mulla keuhkoputkentulehdus ja sain siihen ytyt lääkkeet,ja tuntuvat tehoavan...

Huomenna lähdetään koko perheen voimin lapsimessuille,kivaa! Ainoo vaan,että rahaahan sielläkin palaa,eikä sitä koskaan tunnu tarpeeksi olevan :p

Siman pullotin tänään...makialta tuntui maistuvan,slurps :p

Oikein hyvät viikonloput itsekullekkin mammalle :flower:
 
löysin minäkin tämän :) eilen tuli siskonpoika yö kylää ja pitihän sitä varten sitten lettuja paistaaa tarkotus kyllä oli,että vaan lapset söis niitä,mutta toisin kävi eli mäkin sorruin :ashamed: ja vielä oikein kaksin kappalein vedin,mutta kyllä oli hyviä pitkästä aikaaa :D lauantain jatkoja kaikille :flower:
 
Minäkin löysin uuden pinon. Kurjasti on painonpudotus projekti sujunut. Motivaatio on taas ihan hukassa. Mulla käy aina niin että eka viikon jaksaa ja sitten tulee repsahdus. Motivaatio ei taida olla vielä riittävä. Syitä mulla olis painon pudotukseen kyllä riittävästi. Miten te löydätte motivaation ja vielä pidettyä sen yllä?

Ruokavaliota olen rukannut mutta se ei riitä. Kiputilat rajottavat liikkumista. Täytyy löytää sellainen liikkumisenmuoto, joka ei rasita lonkkaa ja selkää. Vesijuoksua olen ajatellut mutta se on kyllä kallista huvia. Toisaalta jos saisin siten projektiin vauhtia.. Vakavaan harkintaan on toi vesijuoksu kuitenkin laitettava.

Käyn maanantaina puntarissa, joten sitten painosta ilmoittelen.
 
Tänään ollaan oltu ihan hunningolla, kirjaimellisesti :kieh: Aamulla kaupasta mäkkärin kautta kotiin, pihahommia ja janonhan sammuttaa hyvin kylmä cokis. Avattiin myös grillikausi..ja kaikki tämä klo.10-14, pistäkääs paremmaks :saint: Huomenna olen taas ihmisiksi..lupaan ja vannon.

-Anu, jolla on jo rusketusraitoja, ainakin omasta mielestään-
 
No ei me mihinkään lapsimessuille päästy...isommalla pojalla aamulla jalka niin kipeä,ettei käveleen päässy,eikä jalkaa saa suoraksi.Aamupäivä meni sairaalan päivystyksessä ja nyt siteissä,jänne venähtänyt,ei onneksi pahempaa...Epäilen että satuttanut sen eilen kaverinsa luona,kun siellä oli jo trampoliini esissä...Meillä myös kyseinen kapistus on,mutt viel talviteloillaan...hmm..eipä oo ennen siinä mitään käynyt,onneksi.

 
Sunnuntaita kaikille!

Tänään vaaka antoi iloisia uutisia. Paino 106 kg tasan, joten tänään meni täysi kymppi rikki! :D Voi, mä oon niin onnellinen. Jos 6,1 kg sais ennen raskautumista pois, niin oltais kaksinumeroisessa luvussa.

Mandi: Tällä hetkellä mä saan motivaatiota mahdollisesta tulevasta raskaudesta mutta myös onnistumisesta. Olihan tuo motivaatio välillä hakusessa ja vaikeaa oli pitää yllä kun tuntui ettei paino putoa vaikka tekis mitä temppuja tahansa. Musta tuntuu, että mä oon nyt vasta löytänyt itsestäni sen liikunnan kaipajan ja terveellisen ruoan syöjän. Kauan siihen meni :ashamed: .

Söin tänään lounaaksi lohifilettä ja bataatti-perunasosetta. Sose oli ihanaa, lohi menetteli. Mä oon yrittänyt opetella syömään kalaa. Mä oon syönyt koko elämäni aikana alta viis kertaa kalaa. Pienenä sain kovia oksennuskohtauksia kalaa syötyäni, joten en ole sitä syönyt. Olin ajattellut alkaa opetella. Syötyäni tuli pää kipeäksi ja mahaa alkoi kiertämään. Oksettamaankin alkoi, joten taitaa se kala olla mulle sopimatonta ruokaa :/ .

Listan ajattelin tehdä ensi viikolla. Tämän viikon lista jäi nyt tekemättä, kun painot on eri ketjussa enkä jaksa alkaa niitä poimimaan. Otan listan pohjan vanhasta ketjusta ja teen uuden listan kun ilmoittelette painojanne.

Taidan mennä hakemaan kahvia, nostaa jalat ylös ja nautiskella rauhasta, kun poikakin on päiväunilla varmaankin vielä tunnin. Hyvää viikonlopun jatkoa!

Iines
 
Huhuu, missäs kaikki on tänään??

Mulla meni ihan rietasteluksi koko viikonloppu, siis syöminkien merkeissä :saint:

Oikein pelottaa mennä vaakaan huomenna.. Tänään on tosin nesteenpoistopäivä, en kyllä pääse kipeän jalan kans liikuntaa harrastamaan vielä, mutta parempaan päin se on menossa.

Anu, mekin grillattiin viikonloppuna, ja tietty makkaraa... onneks jäi vaan yhteen. Mutta siinä kylkiäisenä homejuustoo, sienisalaattia ym. Ja jäätelöö meni kans enempi kun laki sallii..

Nyt taas sitten ruotuun, tosin tällä viikolla on se onneton vappu, mitenkään ei selviä herkuttelematta :ashamed:

Palaan huomenna tulosten kanssa, ja jos on oikein huono tulos, niin sitten ilmoitan vasta keskiviikkona ja kuihdutan vielä huomisenkin |O

-hw78-
 
Kyllä huomaa, että mieliala vaikuttaa paljon laihdutukseen. Nyt on paljon muuta mietittävää, ei meinaa riittää puhtia syömisen tarkkailuun. Kun nyt sais edes tän painon pidettyä, ettei repsahtais kokonaan..

Mulla on jo ihan kesäfiilikset.. kovasti odotan että kesäkuu alkaa..Miksi..sitä itsekin olen tässä miettinyt :LOL: Samanlaisina nää päivät kuitenkin jatkuu. Jotenkin kaipaan "kunnon rytmiä" näihin päiviin. Meillä syödään ja nukutaan kyllä ihan ajallaan, mutta kun on tottunut pyörittämään 12 lasta on yhden kanssa pikkusen orpo olo. =) Onneks koulut loppuu ja saan kotiin yhden lapsen lisää. Tein yhtenä päivänä piiiitkän listan paikoista, joihin lähdetään heti kun lomakausi alkaa. Mehän matkaillaan harvase viikko Espoon ja Helsingin väliä.. :D Ollaan siis turisteina pääkaupungissa..

Nyt nukkumaan..

-Anu-
 
Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että täällä ollaan mutta syömiset on vähän niin ja näin... Taitaa paino olla plussalla, kun ruokaa on mennyt. Leipää voileipägrillin kautta, kaupan grillattua kanan koipireittä (ihan älyttömän rasvaista: IHANAA :p ), rasvaista fetaa salaatissa... Kaikkee mahdollista. Mä vähän katson huomisen ja keskiviikon välillä, että koska ilmoittelen painoani. Riippuu täysin siitä kumpi päivä antaa paremman tuloksen :whistle: .

Nyt täytyy painua nukkumaan. Aamulla aikainen herätys. Oikein hyvää vappuviikkoa kaikille ja koitetaan hillitä itseämme edes hiukan!

-Iines-
 
Huomenta!

Löysinpä minäkin uuden pinon =)

Ihan vaan pikasesti ilmoitan viikon painon, 78,5kg on se. Parhaimmillaan oli jo 77,8 mutta meni sitten noi viikonlopun syömiset vähän överiksi. Vaan nyt on käytävä käsiksi uuten viikkoon ja toivottavasti parempaa tulosta...
 
alkupaino tammikuussa oli 92kg ja tänä aamuna85.9 eli yhteensä painoa tippunu 6.1kg eli ihan mukavasti,tammikuussa kyl mietin et tänä päivänä ois 10kg lähteny,mutta hyvä tiputus tuo 6kg on :D eli tyytyväinen olen
 
Terve! Olen mukana edelleen,mutta motivaatio katosi ja en edes halunnut tänne tulla (ei siis teistä johdu vaan mielialastani). Elämässä on niin paljon nyt auki asioita,jotka selviää vain ODOTTAMALLA,että ei tosiaan jaksa/ehdi vahtia syömisiään. Olen kuitenkii yllättynyt että tänäänkin oli paino 77,6kg,ja pahimmillaan oli vaatteiden kanssa 80+risat. Tästä on hyvä jatkaa tiukemmal linjalla,kunhan viitsii vaan! Ystävän häät on jo 2,5kk päästä ja siiheksi pitää olla selkeesti hoikempi :kieh:
Motivaationa yritän pitää myös tulevaa vauvahanketta,isäntä jättäis pillerit vaikka heti pois mutta mä vetkuttelen,haluisin vielä laihtua jos tärppääkin heti niin en voi laihduttaa ihan tällä tahdilla ja systeemillä.
Vappuhan se on huomenna niin syömiset menee täysin pipariksi,on sentään työpäivä niin töissä syö kevyesti.
Aurinkoa ja tsemppiä meille kaikille!
 
Lueskelin edellisiä viestejä ja mietin minne motivaatio ja innostus on kadonnut.. Hitsi, meitähän taitaa vaivata vauva-kuume. Itse ainakin tunnustan ja pähkäilen raivon vallassa näitä olemattomia hormooneja.. Ei paljon laihdutus jaksa kiinnostaa. Aion kyllä pitää huolen, että paino ei pääse nousemaan, mutta aktiivisesti en jaksa sitä nyt pudotella. Roikun kuitenkin mukana kun näin kivan sakin löysin.

Hauskaa vappua kaikille ja nauttikaa elämästä :hug:


-Anu-
 
Heips :wave: Tulin kertomaan painon vasta tänään, kun oltiin vielä eilen miun porukoilla, enkä siellä tietenkään voi käydä vaa´alla, kun pitää käydä vaan omalla, ettei tule vääriä lukemia :D Paino oli äsken 124,4kg, pudotusta viime viikkoon -1,2kg :attn: :attn: *tuulettaa* =)

Mietin muuten tuota viime viikon reilua painonnousua, että siihen saumaan sattu just miun menkat. Sekin on saattanu turvottaa.

Motivaationa miullakin toimii tuleva raskaus :heart: En enää halua sairastaa raskausdiabetesta, enkä varsinkaan nostaa enää entisestään riskiä sairastua 2.tyyppiin :/ Muutenkin suvusta tulee, niin äidin kun isänkin puolelta, kovat sukurasitteet diabetekseen :(
 
Löysimpäs minäkin itseni tänne!
Tän viikon lukemat on 104,2kg eli +100g viime viikkoon. Minulla edelleen motivaatio ihan hukassa. Eka viikko meni hyvin ja sain silloin -2kg painoo pois, mut nyt viimeset viikot mennyt mässäillessä. Ehdin tosi harvoin tännekkään kirjoittelemaan, pitävät työ ja lapset sen verran kiireisenä.
Haluan laihtua, mutta olen niin perso makealle et sen jättäminen on vaikeaa. Onko ideoita millä korvata makean nälkä?
Voi kun saisin motivaationi takaisin ja olisin kesällä jo viisi kiloa hoikempi. Mutta niinhän se menee, että vain minä voin tehdä asialle jotain. Kiitti kun sain avautua, nyt jo parempi mieli, kun sai purkaa tuntojaan. Ehkä jonain päivänä löydän vielä motivaationi ja onnistun.
Terkuin Fantti :wave:
 
Iltaa kaikille!

Tänään oli ihana päivä. Oltiin lapsen kanssa ulkona oikein urakalla. Avattiin kesäkausikin, kun poika oli hellehatun kanssa parvekkeella leikkimässä.

Täällä takkuaa oikein urakalla. Motivaatiossa ei ole vikaa mutta oon niin väsähtänyt, että en jaksa miettiä syömisiäni. Ellen tietäisi paremmin, epäilisin olevani raskaana. Mutta tiedän etten voi olla. Mulla on juuri samanlainen herkkuhimo ja täydellinen väsymys. Nukuin 9 tunnin yöunet viime yönä ja tänään päivällä sammuin 1,5 tunnin päiväunille. Nyt alkaa taas oleen niin kova väsymys, että pakko mennä kohta nukkumaan. Niin joo ja hirmuinen jano kiusaa. Saatan vetäistä litran vettä kerralla.

Painon puolesta mennään kohta reilusti plussalla. Tänä aamuna paino oli 106,2 mutta illalla 107,4 kg. Eli siis huomisen tulos on suurempi kuin tänään :/ . No, onpa ainakin -0,2 kg viime viikkoon. Jospa vapun jälkeen pääsis takaisin ruotuun.

Iines
 

Yhteistyössä