muita n. -33kg tiputukseen Vol. 2!!!!

En masennu en en en.... Vaikka vaaka näytti tänään taas 75 tasan. Vissiin nyt sitten muutaman päivän viiveellä tuo paino nousee... Mutta ei auta muu kuin olla sitkeä ja uskoa että kun nyt pysyn ruodussa niin suunta kääntyy alaspäin.

ellapuu Sulla on sitten tosi reipas neiti jos ihan iteksiin jo kouluun lähtee. Meillä on kauhea vääntö kun haluaisin tuon vauvani kouluun saattaa mutta hän taas ei äitiä sinne halua. Tänään sitten sain saattaa puoli matkaan... Niin se on että mun opittava luottamaan että löytää itse kouluun. Matkaa tosiaan alle 500m...
Kiva jos sinä otat tuon listan päivitettäväksi, mä olen niin huono näitten koneitten kanssa ettei multa onnistu... Ja tuo uusi nimikin on oikeen osuva...
 
ellapuu Jos sovittais että se kumpi meistä sattuu perjantaina ensiks koneelle menemään tekee listan, MUTTA ennenkuin aloittaa urakan käy pistämässä viestin palstallle jossa käy ilmi että homma on työn alla. Muuten me molemmat naputellaan yhtäaikaa ihan tohkeissamme listaa :LOL: Miltä kuulostaa?

Pitäiskö se nimi olla jotenkin löllöihin liittyvä vai voisko se olla esim.
-ruodussa taas
-kevyempänä jouluun
-tonttuja odotellessa
-äiti laihduttaa.. nyt taitaa lähteä mopo käsistä.. :LOL:


Sain muuten jokin aika sitten kuulla teorian lölleröistäni 5v:n suusta.

Oltiin suihkussa ja sain hieman tutkivia silmäyksiä


Vaihdetaanko taas vuodenvaihteessa ajankohtaisempaan?? :D Ensiks hän kysyi pysyyks mun tissit näin ja näyttää kädellä suoraan eteenpäin. NO vastasin pokkana että kokeillaan. Joo, ei pysyneet.. Sitten katselu jatkuu ja neitokainen toteaa että oot kyllä aika ihanan pullea. Siihen minä että on tullut syötyä herkkuja liikaa ja maha on poitsun jälkeen vielä ihan lötkö. Tuomio oli keskustelun lopuks seuraava.. Äidit joilla on pieni lapsi ovat ihanan pulleita ja pehmeitä. Tavalliset äidit ovat vaan läskejä :LOL: Tästä vois päätellä jotain hänen äitinsä kiloista, mutta oikeasti äippä on ihan missin mitoissa :D
Oliskohan mun ihanalla pehmeydellä ja sillä että just olin luvannut aloittaa kivat askarteluhommat jotain tekemistä keskenään =)
 
ups, äsken ihan unohdin.. Sähän et saa kadota minnekään, me raahataan sua perässä vaikka väkisin :D Ja kyllä sekin aika koittaa kun vauvveli nauttii kaupan antimia ja sinä voit laihistella jos vielä tunnet tarvetta sille.. Edellisen 5v:n sanoja lainatakseni ÄLYYTKÖ?? Me muut vaan kysytää että tajuatko, mutta nuppunen menee ihan suoraan asian ytimeen :) Sähän kuulut kalustoon..
 
Näinhän se on, mä oon peruskalustoa :LOL: .

Jatketaan "lasten suusta"-linjalla. Meidän ihanainen esikoinen höpöttää koko ajan. Yleensä jutut liittyy autoihin, tosin lauseet on kahden-kolmen sanan mittaisia: isi ajaa pakuautoa, pappa ajaa traktoria, äitin auto on tuolla (okei, neljä sanaa) jne. MUTTA, roikale meni päästämään suustaan yks päivä sanat: "iso äiti" ja samalla tökki mua reiteen, hymyili oikein kauniisti :kieh: :LOL: . Lapsen suusta se totuus tulee... just mammansa ja kummitätinsä selittivät miten jätkä oli heille sanonut viime viikolla "nätti". Äiti on vaan iso... :p

Mikähän mä oon maaliskuun lähellä? Valas, jätti, tosi iso äiti... ;) :whistle:
 
Äänestän Hyvästi vatsamakkara -ehdotusta!!!!!!!

Äänestäkää muutkin,niin aloitetaan uusi pino :)
jos tekee sellaisen listan mitä aina päivittää,niin voiko sitä muuttaa kukaan muu kuin sen tekijä?
Meinaan,että jos ei voi niin sitten ei anu voida vuorotella..
tai sitten pitää joka pe tehdä aina uusi..

mutta ehkä tuo yksi lista on selkeämpi,jos haluat niin mun puolesta saat anu hoitaa sen :D
 
ellapuu: Jos ketjun aloittaja tekee ekaan omaan viestiinsä listan, niin sitä ei voi samaan viestiin muuttaa kukaan muu :/ . Silloin se pitää kopioida omaan viestiin ja muuttaa siihen.

Hyvästi vatsamakkarat on erittäin hyvä :D .

Sit kun vaihdetaan pinoa, niin uuden aloittajan kannattaa varmaan laittaa vanhan pinon vikaks viestiksi uuden pinon nimi ja linkki uuteen pinoon, jotta harvemmin käyvät jäsenet löytää uuteen pinoon.

Toinen vaihtoehto on, että perustetaan kerho. Silloin ei ole pelkoa, että ulkopuoliset näkee juttuja, kun ne on salasanan takana.
 
Voin päivittää..
kerho olis kyllä ihan kiva, vois puhua nimillä ja asiasta.. Mutta mä en osaa sitä virittää :eek:

Kirjoiteltaisko me sitten kokonaan siellä?? Ei edes painolistaa julkisella? Jos näin on niin salasananhan saa kaikki jotka tähänkin asti ovat tänne kirjoitelleet, vaikka olisivat olleetkin harvakseltaan, eikö? Muuten mulle ainakin tulis tunne että "kiva kun lemppasitte porukasta.. " Ja taustallahan voi olla vakkari kävijöitä vaikka eivät olekaan olleet puheissa meidän kanssa =) Oltais avoimin mielin suljettuja :LOL: Mahtuisko uusiakin jatkossa mukaan? Olishan jutut silloinkin vähän pienemmän piirin nähtävillä..

Mulle tais alkaa se paljon puhuttu kyselykausi.. Vastatkaa nyt hyvätihmiset mulle..
 
Mie olen hirveen huono keksimään mitään nimiä :snotty: Minnuu taas viehättäs tuo Hoikempana jouluun :) kun itellä on tavotteena saada siihen mennessä ekat 20kg pois.
Kerhokin on ok, vaikka miusta tänne pinoon on jotenki helpompi kirjotella, ei tarvii kirjautua sisään kerhoon .... laiska :ashamed:
 
Uus nimi ehdotus: Kadotkoon vatsamakkarat jouluksi tai Jouluna/joulu ilman vatsamakkaroita Juhannusta odotellessa taas vähän tuunattais tuota nimeä.

Onks toi kerhoon kirjautuminen jotenkin erilaista kuin tälle palstalle? Kyselee Blondi.. =) Monessa keskustelussa kyllä vilahtelee että porukat eivät pääse kerhoon, jonkin sivujen vian takia..

Mukavaa aamun alkua :hug:

-Anu-

Tutkin äsken tuota kerhoa ja kait mä sellaisen osaan tehdä jos niin päätetään..
 
Miten tänne saa liitettyä kuvan?? Vai tökkikö homma siksi kun tein sen poverpointilla?? Ei ymmärrä.. Virittelin vähän meidän ovilappua :LOL:

Kävin laittamassa kuvan profiiliin..tekstinä oli : Sain edellisen vieraan kiinni keittiössä, kokeillaanko ehditkö sinä jääkaapille asti??

Jos kerho päätetään laittaa kasaan tän vois laittaa kuvaks..tuskin kukaan haluaa laittaa sinne omaa pärstäänsä :LOL: Meidän vainaa vois uhrautua :D
 
Pikaisesti tulin vain käymään. Mulle käy kerho tai tää palsta. Tänne on ollut helppo tulla, joten sen puolesta tää on hyvä. Kerhossa saisi taas vapaammin puhua eikä ulkopuoliset lueskelisi meidän juttuja. Nimestä: toi jouluun viittaava on hyvä. Siinä on tavoite samassa. Hoikempana jouluun taikka kadotkoon vatsamakkarat jouluksi.

Me lähdetään tyttöjen kanssa kerhoon, joten :wave:
 
hmm...mä en osaa päättää..
Kenties tuo Joulu ilman vatsamakkaroita on paras tähän astisista :D
Kerho on hyvä idea myös,voitaisiin ehkä vieläkin avoimemmin jutella kaikenlaisista asioista,vaikka toisaalta aika hyvin tämäkin toimii.Tää palsta on siitä hyvä että voi käydä vaan pikana kurkkaamassa onko tullut lisää kirjoituksia :D

Tänään on meitin 3v hääpäivä :heart: suunnittelin tekeväni jotain extrahyvää illaksi,vain meille kahdelle..vaikka kanasalaattia tms. :p

Eilen kävin siellä labrassa ja sanoin vielä hoitajalle,että ota vasemmasta kädestä ja ole kiltti äläkä pistä läpi (mä en tajua,monesti on jo niin käynyt että hoitaja pistää läpi suonesta,ja siksi pyydän aina vasemmasta,ettei oikea kipeydy) ja hoitaja hieman närkästyneenä siihen että "en tietenkään". Kerroin että mulle on käynyt niin.
No,pisti sitten,ja LÄPI :eek:
Ihmetteli että miten tässä nyt näin kävi ja oho ja...nyt on käsi kuin narkkarilla,suoni turvonnut pistokohdasta ja musta ja verenpurkaumia ympärillä. :/
Ärsyttää vaan,kun mä nimenomaan sanoin asiasta,kaipa se vaan luuli että en luota hänen taitoihinsa. Kuulin vielä kuinka kertoi edelliselle että hän on tehnyt tätä jo 20v,että kokemusta löytyy :kieh:
 
ellapuu Mulla on käsi ollut joskus ihan toimintakyvytön kun ovat pistäneet huonosti. Menee jotenkin ihan tönköks tuosta taipeesta. Poitsulta otettiin verikoe siellä Jorvissa ja voi sitä huutoa. Ei se kipua huutanut vaan sitä kun äiti -paskiainen pitää kättä paikoillaan :LOL: Otti verta ihan vaan sormenpäästä, mutta kun ei opiskelijalla ollut vielä kummempaa kokemusta..sitten se alkoi hermostumaan ja sähläs senkin edestä..Verta oli ihan kamalasti tyynyllä ja mun käsistä valui.. poika huutaa ja labra vaan hokee että "täti yrittää saada näytteen" :LOL: Rauhoittelin siinä sekä poikaa että tätiä :LOL: Joskushan sen on harjoiteltava hommaansa.. Mutta hauskinta oli että haki loppujen lopuks toisen joka otti näytteen salamana.ja lopuks pyysi että käytäis pesulla ennenkuin kävellään odotustilan poikki..Olis voinut kyllä tehdä pikku sävärit odottaville mummeleille.
Multa leikattiin aikoinaan luomi ja kun tikkienpoiston aika tuli niin tietysti paikalla oli opiskelija.. Joo, kyllä mun vatsamakkaralla saa harjoitella.. Siltä tippui pinsetit ja sakset pariinkin otteeseen ja aina minä naputin väliin..otat kyllä uudet etkä noilla likaisilla.. :saint: Lanka oli jäänyt aika pahasti kiinni, kun haava vuoti niin pitkään, ei reppana saanut tai uskaltanut nyppiä kunnolla. Alko jo pikkusen sattumaan kun niin kauan oli räpeltänyt.. Aloitin ihan pokkana että yritä vaan ihan rauhallisesti.. pyörittele ja vedä.. jos susta tuntuu että et saa tai uskalla niin jos toi sun ohjaajas auttaiis tai voin minäkin näyttää.. Sillon alkoi ohjaajakin toimimaan, siihen asti oli täyttänyt huoneen kaappeja.. :LOL: :LOL:

Mä alan kallistua kerhon puolelle..siksi että joudun kokoajan kehittelemään näitä lempinimiä kun en viitsi käyttää läheisistäni oikeita nimiä.

Tehdäänpäs galluppia, jos kaikki vastaavat huomenna kun ilmoittaavat painonsa niin on sitten helppo laskea tulokset

Käykö JOULU ILMAN VATSAMAKKAROITA palsta vai kerho
KADOTKOOT VATSAMAKKARAT JOULUKSI
-Anu-
 
Heissan, mulle käy myös se joulukerho, vaikka todennäköisesti olen jouluna sinivalas (l.a. 14.1.). Kerhon nimellä ei niin väliä.

Näin meilläkin lasten suusta: poika 3,5v katseli, kun olin ostanut uudet äitiyshousut ja kannattelin niitä ilmassa. Hän sanoi "äiti, sulla on aika isot housut". Sit se saattaa kyllä sanoa että äitillä on pienempi peppu kuin isillä, vaikka meikkiksellä on about 4x ukkokullan persaus :LOL:

Ilmoittelen huomenna vielä sitten painoa, kiva että viitsitte touhuta kerhosysteemiä, täytyy vaan opetella sellaista käyttämään :flower:

Hw78 ja pikkukolmonen 18+0 :heart:
 
Nyt oli pakko istahtaa koneelle, kun tie vaa vie tonne jääkaapille koko ajan... Paino aamulla 75,3! Eli tätä vauhtia on 90 kiloa ylitetty ennen joulua... Nyt pari päivää on mennyt ihan kaikkien sääntöjen mukaan, mutta noita kulutettavia herkkuja lienee nyt aika paljon...¨

Ihan kiva idea on tuo kerhokin, vaikka tämä palsta kyllä helpompi ja nopeampi... Mutta lupaan olla samaa mieltä enemmistön kanssa :)

Jaaha, neiti heräsi joten nyt äkkiä potalle, meillä tuo kuivaksi opettelu nyt menoillaan... Ja pyykkikone laulaa...
 
tuo kerho on kyllä kätevä ja aika intiimi :whistle: ,mutta toisaalta kuten nöpö sanoi,niin tämä on kyllä aika helppo ja nopea..
Pitäiskö meidän vaan jatkaa vielä tässä palstalla,ja sitten vaikka myöhemmin vaihtaa kerhoon,kunhan nähdään että kaikki ovat kasassa ;)

Mä muuten valitsin sen ehkäisykapselin :D
Lääkäri suositteli sitä ehdottomasti,sanoi että ei kannata vaihtaa kierukkaan..
Mulla kun ei ole kuukautisia ollenkaan noiden pillereiden takia (avulla ;) ) ja kierukka voidaan asentaa vain kuukautisten aikana,ja mulla niitä todennäköisesti saataisiin odottaa..
kun minipillereiden lopettamisesta voi tulla tiputtelua eikä sit tiedä onko oikeat kuukautiset jne.
Toi 3 vuoden kapseli kuulostaa hyvältä :D
 
ILTAA!

Ei mulla oikeestaan mitään asiaa ole, mutta kun en nyt millään tahtoisi sortua syöminkeihin niin ajattelin viihtyä koneella kunnes voin mennä nukkumaan... Tyttären sain unille tossa vartti sitten ja pojalla on lupa valvoa 20.30 asti... Onneksi keittiöön ei nyt tee mieli edes mennä kun tuo isäntä laskee jotain tulevien työmaiden kuvia ja ärräpäät lentelee. Sikahyvät hermot on...

Vähän on hirvitystä et millainen on huominen punnitustulos, kun nyt ei vaan yli 75kg olisi enää.

ellapuu Tollanen ehkäisykapseli kuulostaa kauheen kivalta, mä olen noita pillereitä syönyt jo vuosikaudet ja olen miettinyt vaihtoehtoja sille. Mut kierukkaa en halua. Täytyypi lääkärin kanssa aiheesta keskustella.
 
anuaanua .......89kg/158cm........ 85.6/ -600g..........70kg

Mun mielipide: joulu ilman vatsamakkaroita/palsta

Jos palstailtais vielä ja jos oikein alkaa ahdistaa niin perustetaan sitten se kerho.

Kerään nämä tän viikon painot uuden nimen alle, joko palstalle tai kerhoon..


-Anu-



 
Huomenta


Täällä ollaan extra-pirteänä töissä. Kerronpa stoorin kohta, eka laitan rivini, koska kerrankin muistin käydä vaa'alla :D :

Iines79........116 kg/169 cm............110kg/+-0kg............tasapainoilee

Jännä juttu mutta neuvolassa maanantaina oli muka tullut 1,3 kg lisää edelliseen nähden. Silloin painoin aamulla täsmälleen saman verran kun tänään mutta jostain kummasta oli maanantaiksi just tullut 1,3 kg lisää :/ . Meidän neuvolassa ollaan vielä aataminaikaisia noissa punnitusasioissa. Siellä nimittäin käytetään edelleen sitä vaakaa missä siirrellään niitä painoja paikasta toiseen. Siis semmonen vaaka minkä mä oon nähnyt viimeksi koulun terkalla 80-luvulla!!! Ei mikään ihme, että paino muuttuu miten sattuu kun se riippuu paljon terkkaristakin ja tällä kertaa oli eri täti.

Niin siihen tarinointiin. Meidän jätkä aloitti tällä viikolla uudessa hoitopaikassa, kun edellinen ilmoitti yhtäkkiä neljän kuukauden jälkeen, että hän lopettaa. Sopivasti kesälomien aikana, joten lapsi meni kylmiltään uuteen hoitopaikkaan
. Nyt sitten aamut ovat olleet itkun täyteisiä ja poika on huutanut, kirkunut ja potkinut, kun on pitänyt jäädä sinne. Nyt sitten viime yö oli järkky, siellä toinen itki sängyssään (näki varmaan painajaisia JA tulee poskihampaita), lopetti kun menin silittämään ja alkoi itkemään, kun lähdin pois. Onneksi tajusin puolen tunnin jälkeen jättää yövalon päälle ja sinne pieni rauhoittui. Annettiin varmuuden vuoksi vielä särkylääkettä, jos ne poskihampaat vaivaa. Tänään sitten, toinen menee hymyssä suin uuteen hoitopaikkaan, huuteli mulle heippa ja jatkoi tädille selityksiään. Arvatkaa olinko että
! Sai sitten vissiin systeemistään pois sen protestin (kiva kiva yöllä) ja hoitopaikka onkin nyt hieno juttu.

Tässä ollaan v-ä-s-y-n-e-e-n-ä töissä, erittäin pahoinvoivana, sillä mun olotila on levosta ja unesta riippuvainen JA päänsärkyisenä. Kävin aamulla kaupassa ostamassa mulle energiajuomaa ja energiapatukoita, toisin sanoa Cokista ja Pätkiksiä. Jos ne loppuu niin lähden ruokiksella lähikauppaan täydentämään varastoja. Mä viis veisaan tänään sokereista ja painosta.

Ai niin, mulle sopii kumpi vaan, palsta tai kerho, nimelläkään ei ole väliä :) .

Aurinkoista torstaita kaikille!

Iines ja Sintti 10+5
 
ellapuu.......92kg/163cm........ 92/ -+-0..........70kg

noniin,nyt ollaan taaaaas kerran samassa kuin aloittaessani :kieh: :headwall:
tää on kyllä käsittämätöntä. Mutta ainakin se kesäkilo on nyt poissa :D
Nöpö: mulla neuvolassa uusi lääkäri,joka kovasti ihmetteli miksei edellinen lääkäri antanut lupaa kapselille (on ilm niinsanottu vanhankansan lääkäri..).
Tää uusi oli ehdottomasti sitä mieltä että kannattaa ottaa vaivaton kapseli. Otin nyt 3 vuoden,josko meillä sitten aletaan harjoittelemaan uutta pikkuista varten :whistle:
niin tai siis sain reseptin,mulla vielä pillereitä 2kk jäljellä.

Mun mielipide: joulu ilman vatsamakkaroita/palsta (ihan vaan copypastella anulta :LOL: :whistle: )

mä taidan kannattaa vielä tätä palstaa,mutta tarvittaessa toki sinne kerhopuolelle. :D
 
HattiWatti78....117,7kg/172cm...107,3kg/-0,6kg....tasapainoilu(ja kevyt pudotuskin)

Ja mulle käy mikä tahansa systeemi, en ole sellaisessa kerhojutussa ollut, mutta ei se kai sen vaikeempaa ole kuin tämäkään.

Hw78 ja pikkukolmonen 18+1
 

Yhteistyössä