Mulla on uus tatska :P

DG
Ihan jees tuo tatuointisi on. Ja jos itse siitä tykkäät niin mitä muiden mielipiteillä on väliä.
Itse en naamaan enkä muualle näkyvälle laittaisi, mutta se on minun valinta.
Mutta hyvä ihminen, älä nyt sitä pakkelia laita sen tatskan päälle vielä. Jos se on just tehty niin se tarvitsee ilmaa ja puhdistusta vedellä. Niin oma kesäinen tatska parani alle parissa viikossa, joka on kuitenkin kämmennen kokoinen.
 
Kuvan laatu vaikuttaa kanssa- esim tohon linkin kuviin on oikein kunnolla otettu kuva parantuneesta tatuoinnista.

Nanja/ninja/aloittaja (en muista nikkiä) laittoi 'pehmeärajaisen' kuvan vielä parantumisvaiheessa olevasta tatskasta.

Mun mielestä vain teilataan aina joka tatuointi joka tänne näytille tuodaan. Se mua vain ärsyttää.

Toki moni muukin asia :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22475920:
Kuvan laatu vaikuttaa kanssa- esim tohon linkin kuviin on oikein kunnolla otettu kuva parantuneesta tatuoinnista.

Nanja/ninja/aloittaja (en muista nikkiä) laittoi 'pehmeärajaisen' kuvan vielä parantumisvaiheessa olevasta tatskasta.

Mun mielestä vain teilataan aina joka tatuointi joka tänne näytille tuodaan. Se mua vain ärsyttää.

Toki moni muukin asia :D
Anteeksi, mun tarkoitus ei ollut teilata, töksäytin kyllä tyhmästi. Mutta mua vaan harmittaa, kun monet ihmiset menee ottamaan tatskoja sinne, missä halvimmalla saa ja minne pääsee nopeimmin, kun kuvittelevat, että kuka tahansa tatskoja työkseen tekevä osaa hommansa. Ja sitten ne kuvat on ihan tökeröjä. En siis tarkoita, että aloittaja olisi välttämättä näin toiminut, mutta tiedän useampia tällaisia tapauksia. Tärkeintä on tietty, että tatskastaan tykkää itse, mutta usein ennemmin tai myöhemmin sen tatskan laatu alkaa pistää silmään ja sitten niitä korjaillaan ja peitellään isolla rahalla ja vaivalla.
 
[QUOTE="vieras";22475955]Anteeksi, mun tarkoitus ei ollut teilata, töksäytin kyllä tyhmästi. Mutta mua vaan harmittaa, kun monet ihmiset menee ottamaan tatskoja sinne, missä halvimmalla saa ja minne pääsee nopeimmin, kun kuvittelevat, että kuka tahansa tatskoja työkseen tekevä osaa hommansa. Ja sitten ne kuvat on ihan tökeröjä. En siis tarkoita, että aloittaja olisi välttämättä näin toiminut, mutta tiedän useampia tällaisia tapauksia. Tärkeintä on tietty, että tatskastaan tykkää itse, mutta usein ennemmin tai myöhemmin sen tatskan laatu alkaa pistää silmään ja sitten niitä korjaillaan ja peitellään isolla rahalla ja vaivalla.[/QUOTE]

No nyt ymmärtää. Mutta kyllä te nyt mun tiedätte jo- karvat nousee äkkiä pystyyn....





Mä en ilmeisesti pidä itseäni niin ainutlaatuisena ja 'tärkeänä' (en nyt osaa muotoilla paremmin) että en ole etsinyt tosiammattilaista paitsi ekaan kuvaani. Mä olen luovuttanut ihoni 'harjoitusnahaksi'.....
Ja kuvat elää ihon mukana- ne ammattilaistyötkin. Ja ihon reagoiminen on niin yksilöllistä.
Mä en uskaltais alkaa tehdä kuvia kenellekään. Mutta toivon että systeri jonain päivänä nostetaan tähän ammattilaissarjaan :D Hänen vakiotekijänsä antoi tehdä jo omaan nahkaansakin, että kai se hyvää vauhtia on ammattilaistasoon nousemassa!
 
No toivottavasti suunta ei ikinä mene siihen, että kasvojen lävistykset sallitaan hoito- tai ravintola-alalla. Se on ihan hygieniakysymys noissa ammateissa.
Ei ole sen enempää kuin korvalävistyksetkään. Tuo on vaan myytti että ne olis jotenkin epähygieenisempiä. Oon itse sairaalassa harjoittelussa, ja siellä hygieniakouluttaja sanoi että täällä periaatesyistä ei saa olla kasvoissa lävistyksiä, mutta jos hygieniaan vedotaan niin sitten pitäisi kieltää korviksetkin. Sama asia ovat. Ja hoito- ja ravintola-alalla monella on korvikset.
 
ai vitsi, vähän oot kuin Kat Von D :D

sattuiko kuinka kauheasti verrattuna muiden kohtien tatuoimiseen?
Kieltämättä tohon ohimolle jonniinverran juilas :D
Taisin jo aiemmin mainita et sairastan sellasta sairautta, ettei mun kipujen rinnalla oikeestaan paljon tunnu mikään tatuointi :)

Ja niille jotka epäilee et alan katua tota 80-vuotiaana. Jos sellanen ihme tapahtus et mä eläisin vielä edes ajatellaan 20-vuoden kuluttua, niin varmaan näette joka lehden sivulla sit noi roikkuvat tähdet ;) Äiti tosin meinasi et voinhan sit väittää et oon tatuoinut mustekaloja :saint:
 

Yhteistyössä