Multa vietiin viimeinenkin

Mä ainakin oon! Just yks päivä mietin, miks oon niin tyhmä niin siitähän se tietenkin johtuu, että viimeinenkin vietiin joku aika sit |O

Viimesestä oli kunnon säryt, buranaa vaan, kyllä se siitä. Mulla kesti n. viikon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mulla on alhaalla vielä molemmat viisurit,mut en oo antanu niitä poistaa ku ylä viisureiden poisto oli niin karsee kokemus. :x
Kieltämättä alhaalta se poisto tuntu niinkun ois koko alaleuka lähteny mukana, vaikka hoitsu pitikin leukaperistä kiinni. :kieh:
 
Voi dääm luin uudestaan tuon mun kirjoitukseni ja siis sen verran korjattakoot et ylhäällä on molemmat viisurit vielä tallella,mut alhaalta ne poistettiin leikkaamalla ja oli niin karmee kokemus että.. :x Sori sekoilin totaalisesti äsken.. :D :snotty:
 
ylhäältä lähte helpommin,alhaalta useimmin joudutaan leikkaamaan.

kaik´on poissa :) alhaalta leikkasivat niin joutui jyrsimään leukaluuta oli juuret kierttyneet... pirskatti että oli kipiä turpa sen jälkeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi dääm luin uudestaan tuon mun kirjoitukseni ja siis sen verran korjattakoot et ylhäällä on molemmat viisurit vielä tallella,mut alhaalta ne poistettiin leikkaamalla ja oli niin karmee kokemus että.. :x Sori sekoilin totaalisesti äsken.. :D :snotty:
Hei, sit meet heti poistattaa ne ylähampaat, ne on paljon helpommat, ku alhaalla. Ja aiheuttaa päänsärkyjä ja ties mitä muuta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi dääm luin uudestaan tuon mun kirjoitukseni ja siis sen verran korjattakoot et ylhäällä on molemmat viisurit vielä tallella,mut alhaalta ne poistettiin leikkaamalla ja oli niin karmee kokemus että.. :x Sori sekoilin totaalisesti äsken.. :D :snotty:
Hei, sit meet heti poistattaa ne ylähampaat, ne on paljon helpommat, ku alhaalla. Ja aiheuttaa päänsärkyjä ja ties mitä muuta.
Joo onhan mulle hammaslääkäri ehdottanut et laittaa lähetteen röntgeniin ja viisureiden poistoon,mut en mä oo suostunut. :| Vaikka mä tiedän et ylä viisurit on helpompi juttu kuin ala.

 

Yhteistyössä