mummo hulluna lapseeni

olemme asuneet jonkin aikaa mieheni vanhempien luona, koska omassa asunnossa on remontti menossa. mummo on ihan rakastunut poikaani 3v. ja tekee sille kaiken, antaa herkkuja salaa, jakelee hoito-ohjeitaan mulle ja on aina vastaa ajatuksiani.aamulla poika itki kun oli kuumetta.mummo juoksi paikalle kuin ammuttuna ja otti pojan syliin ja vei omaan huoneeseensa. silloin pimahdin ja menin vaan peiton alle ja vollotin kuin pieni lapsi. kun sitten menin hakemaan poikaa, mummo tokaisi heti Et vie! tuntui ihan kauhealta ja sanoin No hoida koko lapsi! raivon vallassa menin huoneeseemme ja potkaisin oven kiinni.tunnen itseni ihan kamalaksi, koska tunnen ihan vihaa mummoa kohtaan ja inhottaa koko sen naama.onko muilla samanlaisia kokemuksia? odotan innolla muuttoa omaan kotiin.
 
heippa!et saa missaan nimessa peraantya lapsesi luota koska mummo niin sanoo.lapsi on sinun ja sina olet aiti ja saat lapsesi luoksesi,jos niin haluat.mummo on kylla vahan turhan aitimainen lapsellesi.olen lukenut joskus juttuja kun mummo on kutsunut lasta omakseen ja se on sairautta.
jos tama jatkuu pelkaan etta mummo kayttaa valtaa sinuun ja lapseesi myohemminkin ja se ei ole hanen oikeutensa.
ota harkaa sarvista kiinni ja puhu ensin miehellesi ja sitten toimintaa.jos kyse on miehen aidista niin hanella on suurempi velvollisuus kertoa aidilleen,etta rajansa on kaikella.
toivottavasti et loukkaantunut viestistani.tama oli tammoinen naaras leijonan tunteenpurkaus!
tsemppia.kirjoittele miten asia edistyy!!
 
Lapsi on sinun, ja sinä tiedät itse mikä on parasta omalle lapsellesi. Sano suoraan mitä ajattelet ja älä välitä mitä mummo ajattelee. Puhu miehellesi tästä asiasta. Jos tilanne ei helpotu niin muuttakaa jonneki muualle!! Ehkä helpommin sanottu kuin tehty.. mutta kuitenkin!!! Voimia!! :)
 

Yhteistyössä