Mummolan kasvimaalla ja vähän muuallakin

Viestiketju alueella 'Eroottiset tarinat' , aloittaja Eiratar, 21.03.2012.

1. Eiratar

Eiratar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.11.2011
    Saadut tykkäykset:
    25
    Sukulaistytön seikkailut mummolassa ei vaan pääty

Venyttelin raukeana sängyllä alaston vartalo huokuen. Rintojen nännit tykyttäen ja syli kiehuen. Tunnustelin sormin vatsan ja pallean alueella hiljalleen jähmettyvää miehen spermaa. Miksi hän ei ollut lauennut sisääni, vaikka sitä olin pyytänyt? Kylpyhuoneesta kuului kovana suhiseva ääni, joka aina tuntuu olevan miehisyyden merkki miehen seisoessa haara-asennossa wc-pytyn äärellä. Minä en sitä ääntä jumaloi, en lainkaan. En nytkään, hyvä kun ei suihke porautunut posliinin läpi ulos. Mikä mahtoi hänen nimensä olla, tuon suhisevan miehen? Oliko se oikeasti Tarmo? Mutta hyvä hän oli rakastelemaan.

Aiemmin päivällä olin taas kerran palannut maalta, Pirkanmaan perukoilta. Olin ollut auttamassa mummiani juurikasmaalla. Harventanut ja kastellut porkkanoita ja retiisejä, ja muutenkin ollut kasvimaalla ahkerana.

######

Mummi oli saunan lämmityksessä minun kyykkiessä aurinkoisella kasvimaalla. Kävimme joka päivä saunassa.Pienet heinänkorret kutittivat mukavasti pakaroita ja reisien takaosia minun kyykistellessä ja kitkiessä punajuuria. Olin aamulla pukenut päälleni löytämäni tyttöajan minihameen. Minun jo nuorena tyttönä käyttämäni vaate oli huoneeni kaapissa, täällä mummolan kesäkodissani. Hienosti se mahtui päälleni, mutta oli ehkä hieman liian lyhyt, sillä itse olin jonkinverran tuosta ajasta venähtänyt. Alle sujautin kassista pikkuista pienemmät pikkarit ja ylävartalon suojaksi löysän t-paidan. Crocsit suojasivat varpaitani mahdolliselta sammakoiden hyökkäykseltä.

Nautin vierailuista mummolassa, tuntemistani ihmisistä ja ihan kaikesta. Karheat heinänkorret kutittivat ja keinuttelin itseäni antaen pakaroiden koskettaa niitä. Oli ihanaa, kiihottava kutina pakaroiden välissä ja reisien takaosassa. Tunsin pimpin kostuvan. Vilkaisin ympärilleni ja raotin hieman pikkareiden edustaa. Korret tökkivät häpyhuulia ja kiusoittelevasti raapaisivat niiden sisäpintaa antaen tunteen, että nyt haluaisin jotain muutakin. - Mieleeni tuli edellisilta.

#####

[Edellisilta]
    Istuimme mummin kanssa kuistilla kun tieltä alkoi kuulua moottorin ääntä ja pihaan kääntyi Mini. Minun vanha ajopeli ja ratin takana eno. Ovi lensi auki ja eno astui autosta ulos.
    " Katos, kaupunkilaispimu on täällä. Huhuissa oli perää. Terve."
    " Täällä, ja salaisuudet eivät säily. Ilmiantaja joukossamme aivan varmaan."
    " Kaappo näki kun tulit. Et vaan tuntenut vastaantullessa, vaikka aika tuttu pitäisi olla," sanoi eno ja katsoi vino hymy huulilla hiukan viistoon.
    " Ai se rassarin roisto, sen arvaa, se suupaltti."
    " Hyvä olla omastatakaa vakooja olemassa."
    Mummi nousi ylös ja sanoi menevänsä pistämään kahvit tulelle.
    " Miksi sulla on tuo Mini. Eikö veli sitä enää huoli, vaikka niin sitä minulta takaisin halusi?"
    " Se toi sen tänne vaan huollettavaksi. Kaappo kun sen päälle jotain ymmärtääkin. Hakee sen viikolla pois. Eikö se Kaappo ymmärtänyt aika hyvin sinunkin päälle?"
    " Ja pöh, mitä nyt kerrasta. Ai, olisi kyllä taas kiva vähän kokeilla tuota Miniä. Pitkästä aikaa," totesin.
    " Saat kokeilla jos näytät vähän pillua."
    " Haist` home!"
    Nousin ylös ja käännyin menemään sisälle, sillä sisältä kuuluikin jo käsky kahville. En kahtakaan askelta ehtinyt ottamaan kun tunsin käden hameeni alla ja kouran tunkeutuvan reisien välistä etupuolelleni. Pitihän minun se arvata ja oikeastaan se oli mukavaa. Oli aina ollut. En voinut olla enolle vihainen. Tälle, vain runsaan kolmisen vuotta vanhemmalle enolle. Hidastin hiukan menoani ja kiemurtelin hieman. Annoin enon kopeloida.
    " Mennään nyt sisälle," sanoin, "mummilla on jo kaikki pöydässä."

Istuimme taas saman pöydän ääressä niinkuin tuhannesti ennenkin. Mummi kyseli enolta enon vaimon ja pikkuisen tyttären vointia. Ope oli oikeastaan lähettänyt enon tänne pyytämään mummia ja minua vierailulle ylihuomiseksi. Se meille kävi ja ajaisin kylälle sitten mummin kanssa. Itse lähtisin vasta sitä seuraavana päivänä kohti etelää ja omaa kotia, sillä olinhan muutaman päivän lomalla.

Taisi olla jo toiset kahvikupilliset menossa ja murentelin hampain pikku murusia mummin tekemistä pikkuleivistä, kun tunsin vastapäätäni istuvan enon paljaat varpaat reisieni välissä hivuttautumassa kohti syliäni. Tuttu pöydänaluspeli taas menossa. Mustat crocsit olivat oven kynnyksellä niinkuin minunkin. Ei se ensimmäinen kerta ollut kun eno tuikki minua jalallaan pöydän ali. Silmät olivat virneessä ja kahvikuppi tärisi suun edessä hänen pidellessä sitä kaksin käsin siinä ja hillitessään naurua. Niin tuttua, niin odotettua. Oli jo selvää, että tulisimme tekemään vielä jotain muutakin. Vähintään tuntisin enon sormet itsessäni, mutta melkoisella varmuudella muutakin.

" Kiitos mummi, nyt lähden koeajamaan Miniä. Pitkästä aikaa."
    Nousin ja lähdin ovelle. Eno nousi myös salamana ja työnsi jalat crocseihin.
    " Kyllä mä osaan yksinkin sitä Miniä ajaa. Olen sentään sillä ajanut 60 tuhatta kilsaa, ja ihan itse. Pysy sinä pihalla vaan," sanoin enolle.
    " Ei ei, pakko valvoa, vieraan auto," virnisteli kirottu.
    " Uskon olevani parempi Cooperin ratinkääntäjä kuin sinä, -traktorikuski."
    " So so letukka, minulla on kuule semmoinen maasturi, ettei paremmasta väliä."
    " Hei lapset, nyt rauha. Anna nyt Marken vaan mennä yksin," sanoi mummi väliin.
    " En anna, en luovuta vieraan autoa millekkään minihamehempukalle."
    " No hyvä, mennään sitten," sanoin ja arvasin mitä vihjaus minihameeseen tarkoitti.
    " Älkää nyt kovin kauaksi menkö. Marke, pistän saunan lämpiämään, niin mennään sitten saunaan. Voisit sitten laittaa minulle papiljotit jos viitsit."
    " Joo, laitanhan minä mummi mielelläni."

Istuin Miniin ja tuntemus oli kuin takapuoli olisi osunut maahan. Oli se Yaris sentään hieman korkeampi, mutta oli tämä Mini jotenkin seksikkäämpi. Vedin turvavyön pidikkeestään yli rinnan vastapuolen lukkoon. Jouduin asettelemaan vyötä rintojen väliin jolloin ne kauniisti pullahtivat löysän t-paidan alta koholle. Lyhyt hame ja sen helma oli taas jossain korkealla sylissäni polvien ollessa koholla ratin alla. Eno istui viereen ja katseli rintojani. Tuikkasi sormellaan oikeaa rintaa nänninpäähän.
    " Eikö sulla ole rintaliivejä?"
    " On, mutta ei päällä," vastasin napakasti ja huitaisin sormen pois, "et kai niin sokea ole, ettet näe miten riippuvat?"
    " Mitä riippuu. Paskat ne mitään riipu. Pystyt kuin tytöllä."
    " Jus joo. Kyllä ne kuule hieman jo laskeutuu, vanhallapiialla."
    " Mikä vanha, sinähän olet vielä alle kolmenkympin," aprikoi eno.
    " Kyllä, mutta ei paljoa."

Tuttu värinä tuntui reisissä kun käynnistin auton. Ajatuksissa vilahti ne monet pikkutuhmat tapahtumat joita olin ajaessa kokenut. Moottorin äänen ja värinän aiheuttaman pienen kiihkon alapäässäni. Usean kerrat olin itseäni hyväillyt ja sormettanut asvaltin vilistellessä muutamien senttien päässä takamusteni alla. Olin antanut monesti hyvät näköalat viereeni tunkeutuneen ison auton matkustajalle. Ilkikurisesti vihjaillut ja imeskellyt makeaa sormeani. Paljastanut syliäni ja nauranut hämmentyneille kasvoille. Antanut rintojeni näkyä avatusta paidasta. Kaikki tämä pikkuruisessa Minissä. Ja nyt istuin samaisessa menijässä eno vierelläni.

Kaasuttelin menemään kohti naapurikylää. Varhaisillan lämmin ilmavirtaus tuli sisään sivuikkunasta ja antoi vauhtia hiusten hulmahtelulle. Oli ihanaa ajella ja katsella tuttuja seutuja. Tunsin enon käden reidelläni ja sen hitaan etenemisen ylös kohti sykähtelevää syliä. Käsi oli jo häpykummulla ja otin enoa ranteesta kiinni.
    " Älä."
    Eno katseli minua sivusta enkä siirtänyt hänen kättään pois. Hänen sormensa ujuttautui matalan vyötärönauhan alle ja keskisormi eteni alemmas ja halkaisi pilluni. Häpyhuulet aukesivat ja antoivat tien sormelle joka hitaasti sukelsi syvemmälle ja upposi kuumottavaan lihaan. Olin märkä ja kostuin aina vaan enempi.
    " Varo, meidän on mentävä johonkin," sain hengästyneenä sanotuksi.
    " Käänny tuosta," ja eno osoitti kohtalaisen leveää sivutietä joka meni jonnekin metsän kätköön.
    Ei pitkällekään tarvinnut ajaa kun olimme pellon reunalla ja ladon, tai jokin rakennus se oli, edustalla.
    " Jäädään tähän," sanoi eno ja avasi oven astuen ulos.
    " Onko tämä joku lato vai mikä?"
    " Lato tämä joskus on ollut, mutta nyt täällä on maajussien koneita."
    " Mennäänkö me sinne," kyselin.
    " Ei, se on lukossa, ei sinne pääse, mutta tule, tuolla niemekkeen takana on lato. Oikein vanha hirsinen."

Polku katkaisi metsäniemekkeen jota kuljimme. Vanha lato pilkisti puitten takaa ja tovin kuluttua olimme sen ovella. Nariseva ovi aukesi enon sitä vetäessä ja pujahdimme sisään. Se oli tyhjä. Joitain pressuja oli nurkassa ja heinäseipäällinen heiniä. Eno kasasi heinät ja asetteli yhden pressun niille.
    " No niin likka, mitäs tuumit, eiköhän panna?"
    " Sopii, mutta on minulla hieman huono omatunto. Sulla on se ope ja tytär. Ja minun pitäisi ylihuomenna katsoa opea silmiinkin."
    " Senkun katot vaan. Ei mitään propleemaa."
    " Et sä ymmärrä, on siinä tarpeeksi probleemaa. Sinä panet minua joka kerta kun käyn täällä. Et välitä mistään. Nussit hätäisesti ja lähdet kuin hyvän työn tehneenä. Oletko samanlainen vaimollesikin? Sisään ja ulos ja selvän teki."
    " Äläs nyt, kyllä me aamullakin ennenkuin tyttö heräsi ainakin kolmevarttia nussittiin. Se pitää vaan niin kovaa ääntä pannessa, että saa pelätä koko ajan tytön heräävän. Ja illallakin naitiin. Suoraan sanoaen se vaimo on aika peto ja haluaa usein."
    " No se on hyvä, mutta miksi minun on aina sitten sinulle annettava?"
    " Katsos Marke, muistatko kun ensimmäisen kerran tehtiin sitä? Samanlainen lato kuin tämäkin. Olit jotain kolmetoista vai neljätoistako olit, ei kun taisit olla viisitoista? Itse olin syksyllä sotaväkeen menossa. Se kesähän meni melkein joka päivä paneskellessa. Tiedän, että sinä pidit siitä. Ja edelleenkin. Olet niin sanonut. Jopa nopeudestani olet pitänyt, mutta voin kertoa, että olen oppinut nykyään aika aikaavieväksi panijaksi. Kiitos vaimoni, ja nyt hommiin."
    En voinut kuin nauraa enon harvinaisen pitkälle litanialle. Kumarruin hiukan ja vetäisin pikkarit pois. Heitin ne pressulle ja menin enon eteen joka availi vyötään. Housut putosivat alas ja kumarruin vetämään enon boksereita samaan kekoon. Tuttu kalu heilahti ja osui minua leukaan. Nauroin taas ja otin sen käteni puristukseen. Sen kulmikas muoto ihastutti minua niinkuin monesti ennenkin. Terskan loistava pää kiilteli piukkuutta ja verisuoni varren sivulla tykytti. Runkkasin ja katselin kullia. Tutkin sitä ja samalle se näytti kuin aina ennenkin. Toisella kädellä kannattelin kiveksiä jotka liikahtelivat pussissaan ylös ja alas.
    " Oletko sä leikellyt karvoja vähemmäksi," kysyin ihmetellen.
    " Vaimo," vastasi eno.
    " Olihan niitä takkulaisia ehkä runsaan puoleisesti," vastasin ja annoin huulieni koskettaa kuumaa terskaa. Avasin suuta hieman ja hieraisin terskaa hampaisiini. Upotin sen syvemmälle kieleni päälle ja kierrätin sitä nupilla. Hitaasti vedin itseni irti kullilta ja imaisin yhden kiveksen suuhuni. Se muljahteli vuorostaan kielelläni kun toisen käden sormilla leikin toisella kiveksellä. Enon kädet hivelivät hiuksiani ja tunsin hänen hyväilevän minua. Ei koskaan ennen sitä ollut tapahtunut. Enon sormet liikkuivat hiuksissani kohti korvia ja tunsin niiden hellän kosketuksen korvalehdillä. Otin uudestaan tukevan otteen varresta ja ohjasin kalun suuhuni, syvälle nieluun ja runkkasin suullani enoa. Aistin enon kädet poskillani, niiden kevyen kosketuksen ja hyväilyn. Aivan uutta minulle.

" Marke, nouse ylös, mennään tuohon pressulle."
    Liu´utin kullin hitaasti suustani. Puristin sitä huulillani ja annoin hampaitteni kevyesti raapia sen pintaa liu´uttaessani sitä ulos. Terskan mukana valui hieman sylkeä suupieleeni josta pyyhkäisin sen sormeeni. Kulli kiilteli syljestäni ja oli voimakkaan näköinen. Puristin terskan peukalon ja etusormen väliin ja työnsin kieltäni soikeaan aukkoon joka terskan päässä ikäänkuin hengitti. Nousin seisomaan ja eno otti minut halaukseen. Hänen kätensä liukuivat pitkin selkää alemmaksi ja nostivat lyhyen hameen helmaa, ja siitä sitten kädet painoivat minua pakaroista kiinni häneen. Levitin hieman jalkojani ja tunsin miten enon kädet pakaroiden alapuolella painelivat välilihaa. Lantioni oli tulessa.
    " Tule nyt, mennään tuohon," sanoi eno ja osoitti pressua.
    " Mä otan paidan pois," sanoin, "ota sinäkin."
    " Ota sinä tuo hameenkuvakin."
    Riisuimme kumpikin ne vähät mitä enää päällämme oli. Alastomina seisoimme vastakkain kun Eno otti minua käsivarsista ja laski pressulle. Makasin selälläni ja eno hieman kyljittäin katsellen minua. Hän kuljetti kättään pitkin vartaloani, puristi hieman rintojani ja nipisti kevyesti nänneistä. Kämmen hieroi hetken vatsaa ja siitä sitten häpykummun pientä sänkipeitettä. Sormi ojentui ja livahti sisääni ja hetken kuluttua toinenkin. Sormet kiertelivät pillussani ja saivan aikaan mehujeni tulvan. Samalla peukalo paineli välilihaa. Mies oli muuttunut. Kiire oli pois. Kova käsittely ja raastaminen oli hävinnyt. Enon huulet painuivat kuumasti olkapäälleni, siitä hitaasti kohti rintaa ja tykyttävää nänniä. Hampaat purivat kevyesti kovaa rusinaa.

Halusin enon sisääni. Vedin hänet päälleni ja levitin jalat. Eno luiskahti jalkojeni väliin ja nostin polvet koholle. Painoin enoa hartioista ylös, sillä halusin katsoa kun hän meni sisääni. Rintojeni välistä näin miten kulli seikkaili häpyhuulilla, heilahteli kuin auraten reittiä sisään. Nostin lantiotani ja terska solahti aukosta sisään. Jäi siihen hetkeksi tunnustelemaan ja alkoi hitaan etenemisen syvyyksiin. Pillusta kuului pieni ääni ilman paetessa mäntää ja antaen mennesään äänen märkyydelle. Miten ihanalle tuntui enon kalu. Tuttu ja kaunis kulli minussa. Nostelin lantiota ja puristin enoa kovempaa vasten itseäni. Otin enon alahuulen suuhuni ja imin. Siirryin siitä ohimoille ja korvannipukoille. Suutelin ne märäksi ja koko ajan lantiossani seikkaili enon kulli. Se teki elämästäni nautinnon tuskaa. Kivespussi hakkasi pyllyyni antaen kovan tahtiäänen iskiessä ulosvaluneeseen märkyyteen. Enon nenänpielissä välkkyi hiki ja nuolin sen pois.
    " Kovaa, kovaa," kuiskin enon korvaan.
    Eno nosti ylävartaloaan ja nojasi käsin hartiohini. Hän kiihdytti työntöjä. Tunsin miten kulli törmäsi pohjaan aiheuttaen minussa sähköisiä iskuja. Huohotin silmät ummessa ja välillä apposen auki katsellen enon tuttuja kasvoja ja vedin ne lähemmäksi itseäni. Suutelin niitä ja nautin.
    " Käytätkö vielä..."
    " Käytän, tee ihan niinkuin ennenkin," vastasin arvaamaani enon kysymykseen.

Olimme hiestä märkänä kumpikin. Minä lisäksi mehuistani jota oli valunut ulos pakaroille ja siitä pressulle. Siitä sitä levisi laajemmalle alueelle ja koko alustamme alkoi olemaan kohtalaisen kostea. Ainakin takamukseni alla. Olin saanut monet pikkuorkut, tai tuntui, että oli jatkuva orgasmikramppi päällä. Se oli kivuliasta mutta ihanaa. Huomasin enonkin kohta tulevan ja nostin lantiota aina kullia vastaan sen syöksyessä syvyyksiini. Monen lujan työnnön jälkeen eno retkahti päälleni ja tunsin miten kulli sylki lastiaan pilluun. Tunsin kullin nytkähtelyn sisälläni ja sperman leviämisen pillussa, miten sitä valui ulos jo märälle välilihalle ja siitä pakaroiden väliin. Eno makasi päälläni ja antoi kullin hiljakseen löystyä sisälläni. Se luiskahti puolivelttona ulos ja avasi tulpan antaen loppujen spermojen valua pressulle.

Makasimme rinnatusten ja katselimme miten hyönteiset lentelivät hirsien raoista tulevissa valoviiruissa. Olin enon kainalossa hänen käsivartensa pääni alla.
    " Aavistaakohan mummi näitä meidän juttuja?"
    " Ei se, eihän se koskaan ole semmoista edes puhunut," vastasi eno.
    " Ei niin, mutta tuntuu niin kummalliselta, ettei koskaan olla jääty kiinni."
    " Me ollaan oltu niin hyviä," hymähti eno.
    " Ajattele, me ollaan tehty tätä varmaan jo kolmetoista vuotta, joka vuosi. Parikin kertaa päivässä silloin kun sä asuit vielä mummilla ja mä olin teillä lomilla."
    " Nii´in, me ollaan vaan niin hyviä," jatkoi eno edelleen.
    " Siksikö sä olet aina ollut semmoinen hätäilijä ja aina pitänyt nopeasti saada kaikki tehtyä?"
    " Siksi kai, mutta nyt ei hätäilty."
    " No ei niin," vastasin ja kohottauduin sekä suutelin sänkistä leukaa ja jatkoin, "se olisi paha juttu jos ope saisi tietää."
    " Saattaisi se olla."
    " Niin, ihan totta. Kai meidän on lopetettava tämmöinen, ihan oikeesti hei."
    " Ei, ja miksi? Ei tästä haittaa ole, ollaan varovaisia," vastasi eno.
    " En mä nyt kyllä oikein tiedä, tää on niin väärin."
    " Ei ole. Lähdetään."

Nousimme pressulta ja otin pikkarit maasta. Pyllyvakoni ui eritteistä ja oli pimppikin ja sen ympäristö märkä. Kuivasin itseäni pikkareihin ja annoin ne enolle joka pyyhki kullin ja huomasin miten se taas alkoi nostamaan päätään.
    " Sulla alkaa tuo vekkuli taas seisomaan, mutta nyt ei kyllä enää yhtään mitään."
    " Niin alkaa joo, mutta alkakoon. Jatkan sitten kotona harjotuksia."
    Puimme päällemme. Minulla ei ollut kuin se minihame ja t-paita. Pikkarit jätin pois, ne tuntuivat niin läpimäriltä, että olisi ollut epämiellyttävää niiden kanssa liikkua. Lähdimme ladosta ja kävelimme autolle. Roikotin pikkareita kädessäni ja ihmettelin miten kuljettaisin ne mummille. Ei ollut laukkua eikä taskuja. Autoon en niitä voinut piilottaa veljen löydettäväksi.
    " Mä jätän nämä pikkarit tuohon katajan oksalle."
    " Mitä? Ai noi, joo, jätä vaan. Levitä oikein nätisti. Kyllä ne joku löytää ja saahan sitten jotain nuuskittavaa."
    Punaiset pikkarit jäivät katajan oksalle loistamaan kun jatkoimme autolle.
    " Sulla on ihanasti turvonnut tuo alahuuli," sanoin ja katselin enon suuta.
    " Kyllä kai, kukahan mahtoi sitä imeä?"
    Naurahdin ja painin sormen huulelle josta eno imaisi sen suuhunsa.
    " Mene nyt ratin taakse, niin saan katsella miten sun ajeltu pillu liikahtelee kaasutellessa ja jarrutellessa reisien välissä. Se on muuten siistin näköinen. Muistatko, kun viimeksi sanoin, että aion leikellä samanlaisen vaimollekin, ja niin yhdessä tehtiinkin. Ja vaimo tykkää."
    Minua nauratti, sillä muistin hyvin keväisen hetkemme mummin yläkerran huoneessa, jolloin eno oli tutkinut uutta muotoiluani ja luvannut tehdä opelle samanlaisen.

Kotimatka meni hujauksessa ja tietenkin enon käsi seikkaili koko matkan paljaalla sylilläni. Sormi aurasi häpyhuulten väliä ja kävi syvemmälläkin, eikä minulla sitä vastaan mitään ollut. Pihaan tullessamme mummi tuli saunalta.
    " Se alkaa olemaan kohta valmis," mummi totesi, "kohta mennään saunomaan Marke."
    " Kiva, mennään vaan."
    " No hyvä, menkää te vaan, minä lähdenkin tästä kirkolle. Tulkaa sitten ylihuomenna."
    " Tullaan tullaan," vastasi mummi ja meni sisään.
    Minä seisoin Minin vierellä ja venytin helmoja alemmaksi. Eno ohitti minut ja sanoi matalla äänellä:
    " Käyn matkan varrella uimassa tuolla lammella. Pesen sun hajut pois. Morjens, nähdään."
    " Nähdään," vastasin ja menin sisälle.

#######

Ajelin tyytyväisenä kotia kohden ja aprikoin, vieläkö ne tulipunaiset pikkarit siellä katajanoksalla olivat. Hiukan harmitti, että jätin ne sinne. Ensimmäistä kertaa ne olivat olleet käytössä ja nyt sitten jo kärpästen ja muiden elävien lepopaikkana. Uudet ihanat hipsterit. Maisemat vilisivät ohitseni muistellessa eilistä ja mukavaa visiittiä enon ja open kotona. Pikkutytär oli kasvanut keväästä paljon ja äiti oli onnellisen näköinen. Hän oli muuttunut. Hän oli naurava ja iloinen, ehkä riehakaskin. Ei katsonut minua vihaisesti. En tuntenut häntä ennen yllättävää kihlausta enon kanssa, ja saattoi olla, että hän silloinkin oli iloinen ja mukava, mutta minusta ei. Pikkuhiljaa hän oli muuttunut. Nyt ei ollut ylpeydestä ja koppavuudesta jälkeäkään. Minusta hän oli hyvä vaimo enolle.

Rokki soi Yariksessa kun tapani mukaan istuin rennosti ohjauspyörän takana ja annoin ilmavirtausten hyväillä paljaita sääriäni, reisiäni ja... -sekä paljasta pimppiäni. Olin jättänyt pikkarit pois, niinkuin usein kesäisin tein. Ja mitä sillä oli merkitystä omassa autossa. Hame oli helmaltaan hieman pidempi kuin se, mitä mummin kasvimaalla käytin. Pikkareitakin minulla oli kassissa, joten ei niistä puutetta ollut, mutta rakastin olemista ilman. Tampere alkoi lähestyä ja päätin ajaa Pälkäneen kautta, pitkästä aikaa, jättää tällä kertaa moottoritien mielenkiinnottomuus väliin. Hyvä tie Pälkäneelle ja sieltä Hämeenlinnaan vei. Yaris hyrisi sallittuja nopeuksia ja minä lauleskelin soittimen säestyksellä kansaivälisiä hittejä. Lauloin artistien päälle niin, että auto kaikui, ja satavarmasti paremmin kuin itse levytähdet. Paljas reisi läiskyi kun löin tahtia. Välillä käsi livahti 8mm sängelle jota aina tilaisuuden tullen hivelin. Niin kotona kuin missä nyt vaan pystyin.

Aloin lähestyä Pälkänettä ja muistin, että hieman ennen keskustaa on iso huoltoasema. Siinä oli kauppa ja ravintola ja mitä kaikkea olikin. Kurvasin oikealle ja ajoin ylös ohi mittareiden parkkipaikalle. Vilkaisin itseäni taustapeilistä ja avasin oven. Silittelin hamettani ja napitin yhden napin, mutta jätin kuitenkin aika avonaiseksi valkoisen paitani. Rintaliivit olin jättänyt niinikään kassiin. Nännit kuulsivat hitusen kankaan läpi, mutta en välittänyt siitä. Sitten oli hame ohuehkosta kankaasta ja pohjäväriltään kuin taivaan sini jossa kesäiset kukkaset. Pikkareitahan ei ollut, enkä niitä nyt alkanut päälleni voimistelemaan. Jalassa oli kauniit korkosandaalit. Lähdin kohti ovea ja piippasin Yariksen ovet lukkoon.

Astelin sisään ja katselin ympärilleni kaupassa johon olin tullut. Lehtitelineitä ja kylmäkaappeja. Pikkuleipähyllyjä ja olutlaukkuja. Sitä mielikuvituksetonta rekvisiittaa joka Suomea hallitsee. Kävelin käytävää kohti naistenhuonetta, siis vessaa. Hajusta sen jo tunsi. Käytävällä horjui vastaan pahalle haiseva maalaispoika lippis vinossa.
    " Kato, annakko pillua," örvelsi jannu käsi kohti haarojani.
    Tönäisin jätkän sivuun niin, että hän kumahti levyseinään.
    " Perkeleen huora!"
    Livahdin vessaan ja otin pussukasta harjan ja harjasin hiukseni. Parantelin myös ripsiäni sekä huuliani. Kävin vielä kopissa, mutta en istunut, vaan taiteilin sen pienen pissan mikä tuli melkein seisten.

Tulin uudestaan kaupan puolelle ja näin miten joku iso jässikkä retuutti pahalle haisevaa ulos. Itse menin isosta oviaukosta ravintolan puolelle ja otin tarjottimen nipusta. Liu'utin sitä tiskillä ja katselin vitriinistä jotain kivaa naposteltavaa. Vitriinissä oli vaan inhottavan näköisiä sämpylöitä, hodareita ja muuta mättöä. Hyi helvetti! Eikö edes vaikka vanhanajan kunnon voipullaa löytynyt? Otin lopuksi tiskin päädystä löytyvän dallaspullan. Ei mikään huippuihanuus sekään. Kyllä oli mennyt huonoksi systeemit. Teessä oli sitten kyllä valinnanvaraa, siis pusseissa. Maksoin ja menin alatasanteelle lähelle ikkunaa. Ikkunan takana oli terassi ja siellä miehiä kahvikupit edessään ja niitä mättöjä. Ilmiselviä rahtareita kun ei kalja maistunut. Nyt skarppina, ajattelin.

Asettauduin pöytään ja olin kuin mitään ihmeellistä ei edessäni olisi ollut, ei muuta kuin seinä, vaikka lasin takaa tapitti viisi, kuusi miestä. Istuin pöydän sivulle polvet kohti ikkunaa ja olin huomaavinani jotain outoa sandaaleissani. Kumarruin kopeloimaan vasenta nilkkaa siinä olevaa remmiä. Ei siinä mitään vikaa ollut, mutta varmuuden vuoksi paneuduin sen korjaamiseen enempi kuin kymmeneksi sekunniksi. Paitani kaula-aukosta loisti rinnat, sileät rintojen sivut painuivat toisiaan vasten ja toivoin, että olisi edes puolikas nännipiha pilkistänyt. Sitten havahduin kuin huomatakseni kaula-aukkoni avaruuden ja hieman korjasin sitä ja kumarruin uudestaan korjaamaan myös oikean jalan sandaalia. Silmäkulmasta näin miesten seuraavan tarkkaavaisesti toimiani. Toisilla mättö menossa suuhun ja toisilla kahvikuppi puolitiessä. Yksi retkotti ja katseli röyhkeästi vaan. Kohottauduin ja korjasin taas kaula-aukkoa, nostin polven toisen päälle ja annoin liukkaan hameenhelman valua ylös. Tunsin miten toinen reisi loisti paljaana lähelle lantiota. Heiluttelin päällimmäistä säärtä ja pitelin teekuppia huulillani. Altakulmain seurasin ikkunantakaista elämää. Retkottava rahtari näkyi jotakin selittävän ja viittoilevan. Vilkuili minuun ja oli kiinostuneen näköinen. Muut olivat rauhallisia ja katselivat kun kerran oli jotain katsottavaa. Minua alkoi kiimottamaan.

#######

Olin istunut jo lähes puolisen tuntia ja aloin keräämään tarvikkeitani pois. Nousin ja vein tarjottimen rullakkoon. Huomasin retkottavankin nousseen ja tulevan terassin ovesta sisään.
    " Tere öhtust," kuului takaani.
    " Öhtust öhtust," vastasin ja käännyin ja näin taivaansiniset silmät.
    " Mihin on neitin matka," kyseli ilmiselvä virolainen.
    " Kotiin on matka," vastasin, "mihinkä Raivo sitten?"
    Minusta kaikki virolaismiehet on nimeltään Raivo.
    " Tarmo vaan," kuului vastaus, "homme lähen ajamaan Turkuun."
    Homme, siis huomenna. Aikoiko rahtari olla kahvilan motellissa yötä? Tullessa olin nähnyt useammankin rekan parkissa pitkän motellirakennuksen päässä.
    " Vai niin, ja nyt sitten huilaaminen täällä."
    " Täällä kyllä. Pitää huilaa."
    " Minä tässä aion vielä ajella Helsinkiin."
    " Yksin olet," uteli virolainen.
    " Olen minä."
    " Kuule, ole minun naine tänään."
    Mitä helvettiä tuo tarkoittaa, ajattelin. Yrittää iskeä ihan noin vaan.
    " Sun naises, mitä vittua sä tarkoitat," olin raivoavanani häirittynä suomalaisnaisena.
    " Tule tuonne motelliin, teen hyvää kahvia sulle."
    Mies oli kyllä komea ja puhtaan näköinen. Suihkun käynyt ja siistit vaatteet.
    " Oletko ihan tosissasi? Luuletko että olen jokin huora, vaikka ehkä pillu saattoi ikkunan takaa teille näkyäkin. Eiköhän teillä niitä huoria ole omasta takaa."
    " Ei ei mikään huora. Hieno nainen. Minä haluaan vaan puhua ja olla jonkun kanssa."
    Mies puhui ihan ymmärrettävää suomea, mukavasti vaan murtaen.
    " Näinköhän vaan," vastasin.
    " Puhutaan vaan. Minä en tunne täällä ketään, vaan noita muita kuskeja. Ja homme taas Turkuun ja Ruotsiin. Siellä ei kukaan ole tuttu. Ja sinä olet kaunis."
    Olin hieman imarreltu ja kun nyt olen mikä olen, niin ajattelin, että mikäpä tässä. Muutama tunti sinne toinen tänne. Mitä väliä.
    " No jos nyt juteltaisiin pienen aikaa. Tarkoitatko, että tulisin sinne sinun huoneeseen?"
    "Joo, sinne, mutta voidaan me olla siinä ulkona, siinä ulkona takana."
    " Ai siellä on semmoinen takapihakin?"
    " Niin, takapiha ja siin tuolit."
    " Ok, mennään," sanoin rohkeana.
    Nousimme ylös ylätasanteelle ja sieltä ulos. Kävelin autolleni ja sanoin ottavani sen mukaan, että pääsisin sitten karkuun kun muu raiskaajajoukko hyökkää.
    " Hyppää Tarmo kyytiin, niin ajetaan asunnollesi."
    " Joo, sata metri."

Parkkeerasin Yariksen rivitalon päätyyn ja kävelimme lähimmälle asunnolle. Tarmo avasi oven ja pyysi astumaan sisään. Yleisöä ei näkynyt missään. Ei tainnut vironpojan seikkailut muita kiinnostaa. Tuulikaapin jälkeen oli heti huone. Siinä sänky, pöytä, pari tuolia ja telkkari katonrajassa. Kylpyhuone, tai suihkuhuone ja vessa oli heti tuulikaapista tullessa vasemmalla.
    " Istu, palun. Ole hyvä."
    " Kiitos, missä sinä sitä kahvia keität," ihmettelin.
    " Otota otota."
    Tarmo meni takaseinän ovelle joka tosiaan aukesi takapihalle, missä pieni pöytä ja tuolit olivat. Ulkopuolella oven vieressä oli retkikeitin ja kahvipannu, jotka Tarmo nosti sisäpuolelle.
    " Katso tässä minu köök. Aina mukana."
    En voinut muuta kuin nauraa.
    " Annetaan nyt olla ja jutellaan vaan, " sanoin.
    " Ei ei, kyllä minä valmistan kahvi."
    " Ei, ihan totta. Juurihan join kaksi isoa kupillista teetä ja sinä hörpit kahvia siellä terassilla."
    " No ei sitten," hymyili sinisilmä ja katsoi minua tarkkaan, "kaunis nainen," jatkoi Tarmo ja kantoi keittiönsä takaisin ulos.
    Mitä tuo mies aikoo, ajattelin taas. Olin hiukan pistoksissa ja huomasin vieneeni käden paitani sisäpuolelle ja hiveleväni rintaa. Sormi lipui yli kovettuneen nännin. Hitto, minä annan tuolle. Jos ei ymmärrä ottaa, niin minä sen teen, ajattelin.

Istuin ja kuuntelin mukavaa puhetta ja seurasin miten Tarmo vilkuili kaula-aukkoani ja paljaita sääriäni. Pieni hiki kiilteli hänen otsallaan jota hän aina välillä pyyhkäisi servetillä pois. Sisällä olikin kuuma, olihan hellepäivä.
    " Tarmo, haluatko, että olen sinun nainen nyt?"
    Nousin ja menin Tarmon eteen joka oli noussut tuoliltaan.
    " Haluatko?"
    " Haluan," vastasi paksu ääni.
    Tartuin Tarmoon ja odotin hänen halaavan minua. Sen hän tekikin ja tunsin voimakkaan puristuksen. Hänen hengityksensä kuului korvassani suun vaellellessa hiuksillani. Kädet tunnustelivat selkääni ja laskeutuvat takamukselleni. Vahvat kädet puristi pakaroita kun suutelimme. Kielemme leikitteli toistemme huulilla ja välillä puikkelehtiessä sisään hampaiden antaessa niille tilaa. Kädet pakaroillani keräsivät nyrkkiin hamettani. Helma nousi ja paljasti aina enempi ja enempi takareisiäni. Tunsin kullin vatsallani, kovana ja hyökkäävänä. Tarmon kädet paljastivat pakarani ja tunnusteli niitten pyöreyttä. Hapuileva käsi haki vyötärönauhaa sitä löytämättä. Toinenkin käsi alkoi tunnustelemaan ja minua hymyilytti kasvot vasten Tarmon olkapäätä. Tarmo erkani hiukan minusta ja katsoi silmiini.
    " Sinä olet paljas täältä," hän sanoi ja puristi varovasti pakaroitani.
    " Olen," vastasin, "näin suvella."
    " Kaunis nainen."
    Tarmo ohjasi minua kohti sänkyä.

Olimme riisuneet toinen toisemme ja tunnustelleet toistemme vartaloita. Käteni olivat kannatelleet raskasta kivespussia ja hamuilleet liukkaita palloja. Puristin kädet rinnakkain kullin varrelle. Terska ei peittynyt käsien piiloon vaan kiilteli vaativana peukalohangasta. Tarmo leipoi rintojani ja puristeli vartaloani joka puolelta. Sormet harhailivat pillullani ja puristivat häpyhuulia yhteen pullauttaen klitoriksen vaosta koholle. Kaaduimme vuoteelle, Tarmo alle ja minä päälle. Istuin hajareisin Tarmon reisillä runkaten virolaiskyrpää. Se oli kova ja miehekäs. Esinahka vetäytyneenä kauas taakse koko terska säkenöi paljaana. Painoin kullia vasten vatsaa ja ihailin sen alapuolista kohoumaa, suonia siinä ja kivespussin kiinnityskohtaa. Kivekset pullottivat tilassaan ja kaikki oli kaunista.

Siirryin ylemmäs ja istuin kullille. Se halkaisi taas pilluni ja häpyhuulet levittäytyivät sen kahta puolen. Liikutin itseäni kullilla eteen ja taakse nojaten käsilläniTarmon olkapäihin. Pillu kostui aina vaan enempi ja oli liukas kullin luistaa. Terska vilahteli välillä kiiltävänä mehuistani ja Tarmo puristi minua lantiosta ja kiihdytti keinumistani. Silmät suljettuina Tarmo nautti siinä kun minäkin.

Tarmo kaappasi minut kokonaan syleilyynsä ja käänsi minut alleen. Levitin jalkani ja kohotin polvet koukkuun antaen suoran väylän sisääni. Tarmo riiputti päätään ja katsoi miten kulli hitaasti soljui häpyhuulien välistä sisään. Pillu kihelmöi kiimasta ja lantio teki pientä pyörimisliikettä. Tunsin miten kulli tunkeutui syvyyksiin. Usein oli sama tunne vallannut minut, mutta en koskaan siihen kyllästy. Odotin sitä ihanaa töytäisyä ja säkenöivää tunnetta välilihassa kun kulli etsi reittiä aina vaan syvemmälle. Kulli oli pohjassa ja alkoi hitaan kohoamisen taas jyrähtääkseen uudestaan alas rikkomaan lähteensilmän rauhaa. Tarmo pani kuin vaan mies voi. Minä altavastasin ja kohotin jalat kohti korkeuksia. Levitin niitä ääriasentoon ja nautin. Ihanaa, täydellistä. Sänky hieman notkui, mutta mitä siitä, minä sain taas sitä mitä rakastin.

"Tarmo, ei sun tarvitse sitten olla varovainen."
    Tarmo vastasi vaan nyökkäyksellä. Ymmärsikö hän? Haluan kaiken sisääni! Olimme kumpikin hiestä märkinä, oli kuuma. Salama välähti ikkunan takaa ja hetken kuluttua kuului vaimeaa jyrinää. Nyt oli kesä, helle ja minä miehen kanssa rakastelemassa. Täydellistä.

Ulkona alkoi sade ja kierimme Tarmon kanssa sängyllä. Välillä olin nelinkontin pylly pystyssä Tarmon porautuessa takaa sisääni. Hän levitti pakaroitani ja paineli sormella pyllyreikääni.
    " Älä Tarmo mene sinne," kielsin eikä Tarmo mennyt.
    Vahvat kädet puristivat lanteitani ja veti niitä kohden kivikovaa kullia. Se jaksoi aina vaan paukuttaa pilluni pohjaa. Käännyimme taas siihen minä alla asentoon ja jatkoimme. Tarmo painoi minua polvista niin, että ne koskettivat sängyn pintaa olkapäitteni vieressä. Pylly nousi koholle ja tunne oli kuin kulli olisi jo vatsassa. Tarmo tikkasi ja minä inisin. Inisin hyvänolon tunteesta ja tunsin jo väsyväni pitkästä panosta. Tarmo kiihdytti ja sulki silmänsä ja tempaisi kullin ulos. Miksi? Olisi nyt antanut pilluni täyttyä spermasta. Sperma roiskui pitkin vartaloani aina rinnoille asti. Ensimmäinen laukaus oli osunut leukaani. Spermaa levisi vatslleni ja siitä sitä valui kupeitani myöden sängylle. Tarmo katseli minua nojaten käsillään olkapäihini. Kumartui ja antoi suudelman suulleni.
    " Kaunis nainen."

######

Tarmon vessäkäynnin jälkeen nousin ja menin vuorostani suihkuun. Pesin itseni huolella, joka paikan. Pimppi sykki ja häpyhuulet olivat turvoksissa. Klitorista koskettaessa kulki värähdys ylitseni. Se pullotti turpeana häpyhuulten raosta. Kuivasin itseni ja tulin kylppäristä pois alastomana, ujostelematta. Menin ikkunaan ja katselin miten sade löi maahaan. Tarmo tuli kylpypyyhe vyötäröllään vierreeni.
    " Kova vihma."
    " Mikä? Niin sade. Niin on."
    Käännyin ja aloin etsimään vaatteitani. Eihän niitä montaa kappaletta ollut ja olin nopeasti pukeutunut.
    " Tarmo, lähden nyt niin olen kotona ennen puoltayötä."
    " Miksi et jää minun luo? Huono ilm."
    " Pieni sade ei haittaa. Kyllä minä nyt lähden."

Tarmo tuli kanssani ulos pyyhe vyötäröllä. Hän oli heittänyt hartioilleni suojaksi suuren nahkatakin. Piippasin ovet auki ja sujahdin kuivaan Yarikseen. Tarmo kumartui alas ja suutelimme pitkään. Kylpypyyhkeen rakosesta vilkkui puolikova kalu. Olisin halunnut koskettaa sitä, mutta maltoin sulkea oven ja kaasuttelin pois kohti Hämeenlinnaa ja Helsingin moottoritietä.

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
    Viimeksi muokattu: 16.08.2012
  2. Diggaaja

Diggaaja Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.04.2012
    Saadut tykkäykset:
    53
    On nämä Eirattaren hahmot estottomia naisia, varsinkin tämä Marke. Pitänee kaivaa esiin tuolta syvemmältä muutkin tarinat. Suoraa puhetta suoralta naiselta, tältä Markelta. Ujostelematonta.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen