Mun deitti suuttui, kun kuuli et harrastin eilen seksiä yhen toisen kanssa :(

"Vieras"
Haista sinä kukkanen!! Minäkö en muka olis vaimo matskua? Kuule mun exäkin sano, et sen pitää varmaan alkaa syödä mun luona koska sen avokki ei osaa tehdä niin hyvää karppiruokaa kuin mä!!!
Vähän itsetuntoa peliin. Mitä se kertoo sulle jos eksäsi käy sinua panemassa ja syömässä sun safkat, mutta mieluummin seurustelee toisen kanssa. Itse en ainakaan katsoisi sekuntiakaan tuollaista hommaa.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="Hanna";25742029]Saanko kysyä, että jos olet noin hyvissä ja läheisissä väleissä, niin miksi erosit silloin eksästäsi. Kuinka pitkä suhde teillä oli.

Oliko ne eron syyt sellaisia, jotka voisi korjata ja haluatteko molemmat palata yhteen.
Silloin voisitte olla aina yhdessä ja eksäsi avovaimon ei tarvitsisi kärsiä pettävän puolison kanssa, vaan voisi etsiä itselleen uskollisen miehen.[/QUOTE]

Miks mä vastaisin sulle, kun sä ajattelet vaan mun exän nyksää? Mun mielestä on ihan oikein, että mun exä pettää sen nyksää...mun tai kenen kanssa vaan
 
  • Tykkää
Reactions: niukinnaukin
"Hanna"
Mulla ei oo vaan mitään hyvää sanottavaa siitä naisesta...yrittää olla koko ajan pomottamassa mua ja mun exän elämää ja työntää sorkkansa joka paikkaan. Aina soittelemassa exän perään yms. pas*aa
Mutta kummalla teillä sinulla vai eksäsi avopuolisolla on suurempi oikeus tähän mieheen ?

Tämä avopuoliso on raukka pieni rakastunut veikkoon, joka uittaa vehjettään jokaisen vastaantulevan naisen jalkovälissä, näitä miehiä on ja nyt sitten tämä nainen yrittää vielä pelastaa suhteensa ja muuttaa tämän miehen tavat.

No petturi miehet on petturimiehiä. Ehkä sinunkin kannattaisi heittää se mies ulos elämästäsi tai pitää siihen viileet välit, sillä jos te joskus palaatte yhteen, niin sinä olet sitten se nainen, jokai soittaa tämän miehen perään ja murehtii illat kun mies on jotain toista naista lämmittelemässä.

Tällaiset miehet ei muutu koskaan.
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka

Yhteistyössä