Murtunut isä

Hei!
Olen 24v isä ja kaipaisin apua ja neuvoja tilanteeseeni. Olen eronnut poikani äidin kanssa noin 2v. viimeisen kerran ja joka kerta kun olemme eronneet niin olen ajatellut että parempi elämä alkaisi, mutta joka kerta olen palannut hänen luokseen koska rakastan häntä ja halusin olla perheeni kanssa. Vaikka minulla olikin lyhyt suhde eromme aikana toiseen naiseen niin huomasin kuitenkin että en osaa ajatella muuta naista minun ja pojan eläämääni kuin lapsen äidin. Nyt kesällä kun välimme olivat mielestäni lähentyneet kunnolla niin kerroin hänelle että haluan hänet takaisin ja että rakastan häntä ja että kaikki menisi paljon paremmin kuin koskaan ennen. Olen kasvanut ihmisenä ja isänä (sain lapsen kun olin vasta 19) no hän vastasi että katsotaan rauhassa ja sanoi että rakastaisi minuakin. Olin onnellinen ja kerroin kavereilleni että palaisimme ehkä yhteen ja odotin sitä. Sitten yhtäkkiä hänen käytös muuttui ja hän ei pitänytkään yhteyttä ja oli jotenkin etäinen, kun kysyin mikä on niin sanoi vain että ei mikään ja pelkää että lähtisin taas ja että olisi vain riitoja vaikka yritin vakuutella että kaikki olisi paremmin kuin ennen. No n. kuukaisi sitten hän kertoikin että seurusteleekin uuden vanhemman miehen kanssa joka on samanhenkinen kun hän. Tieto musersi minut täysin ja olen edelleen surullinen ja lievästi masentunut jo. En voi olla ajattelematta häntä ja kuinka haluan perheeni vain takaisin koska en osaa ajatella muutakaan. Rakastan häntä niin paljon ja olen aina rakastanut vaikken ole sitä osannut ehkä hyvin näyttääkään mutta olen aina ollut heidän tukenaan, käynyt kaupassa, maksanut laskuja, auttanut koirien kanssa ym. En enään tiedä mitä pitäisi tehdä, olen sairaslomalla masennuksen ja työ uupumuksen takia sairaslomalla. En saa nukutuksi enkä syö. olen koko ajan masentunut ja surullinen. Kuinka tästä eteenpäin enään?
Aika sekavaa tekstiä mutta jos jotain ymmärtää edes... Kiitos kaikille vastauksista etukäteen...
 

Yhteistyössä