Muslimien mielestä homostelu Euroopassa on synti ja häpeä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oikeastaan mä en käsitä tuota Pride-vastaisuutta.

Ku saisihan sinnä mennä kävelemään vaikka "siveydensipuli" asussa. Tai nunnana. Yhtälailla Jeesuksen morsiamena pidättäytymien on seksuaalisuutta. Tai aseksuaalina olematta lainkaan seksuaalinen.
Mut vaikka mä menisin ties missä nunnan puvussa, en haluaisi tehdä sitä Priden nimissä. Mä vastustan itse Prideä.

En halua että se sulkee kaikki vastahakoisimmatkin lippunsa alle.
 
r0s
Mut vaikka mä menisin ties missä nunnan puvussa, en haluaisi tehdä sitä Priden nimissä. Mä vastustan itse Prideä.

En halua että se sulkee kaikki vastahakoisimmatkin lippunsa alle.

Miten sä näet sen noin pelottavana ja paheksuttavana ja vaikuttavana?

En oo kertaakaan ollut enkä mene. Enkä jaksa kuvitella että sillä olisi mitään vaikutusta yhtikäs mihinkään kuten ei oo millään muullakaan "mielenosoitusmarrsilla".
 
Loi omaksi kuvakseen, mutta syntiinlankeemuksen takia geenistössä on vikoja ja vääristymiä:alkoholismigeeni, adhd...
Jumalan tarkoitus on että me pyristeltäisiin kohti terveyttä ja sitä alkuperäistä Jumalan luomusta kohti.
Jos ajattelemme syntiinlankeemusta käytöksenä, ei se mitenkään voinut vaikuttaa geeneihin.

Onko Jumalalla sukupuolikromosomeina xx vai xy?
 
Helppoa. Kielletään homostelu ja muslimit. Jäljelle jää tavallisia ja järkeviä suomalaisia. (y)
No väistämättä, kun näitä jatkuvia kulkueita ja mielenosoituksia katsoo, tulee mieleen, että heivataan kaikki mielenosoitus-kulkueisiin osallistuvat pellolle :D
Jäljelle jäisi vain keskiluokkaiset tavikset, jotka muutenkin pyörittävät niitä arjen rattaita.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Juuri näin.

Ja esim priden vastustaminen on usein merkki siitä et pridellä on edelleen tarvetta.
Tai sitten tuohon vouhotukseen ja saman asian vouhkaamiseen on ihan vain jo kyllästytty...
Valtaosaa ei kiinnosta pätkän vertaa muiden ihmisten seksielämä. Ei oikeasti jaksa ymmärtää, miten jotkut jaksavat vaahdota siitä jatkuvasti, kovaan ääneen ja kaikkialla.

Siis ymmärtäisin kulkueen esim. jolla kokoonnutaan vaikkapa homojen kannalta epätasa-arvoista verotusta vastaan. Mutta ei näillä kulkueilla mitään oikeaa asiaa siellä takana ole, kunhan pitää päästä tekemään numeroa itsestään.
 
no semmonen pieni ero tässäKIN taas on, et monen mielestä pitää puuttua vain muslimien "ongelmiin" homouden kanssa, ja me vihervassarit taas halutaan puuttua kaikkien ongelmiin ihmisten seksuaalisuuden kanssa. Miksi esim Räsäsen mielipide, joka on uskontoon/raamattuun pohjautuva ei nosta sun mielessä ongelmaa, mut muslimin nostaa?
Mikseivät vihreät, vasemmisto ja etenkin feministinen puolue muuten ole kiinnostuneet musliminaisten seksuaalisuudesta? Heidän, jos kenen, seksuaalisuuttan ja sen näyttämistä rajoitetaan nykymaailmassa kohtuuttomasti.
 

Yhteistyössä