Musta nainen

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Herkästi kiihottuva nekru, 28.04.2010.

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.
  1. Käytän kesäisin valkoisia Rintaliivejä mua tuijotetaan. Onhan se kivaa mut ei sovelliasta. Kun on valkoinen T-paita Ja ohkanen kiihottaa se muakin en tarkoita sitä miehille. vaikka tykkään valkoisista miehistä.

2. Pystyrinta

Pystyrinta Vieras

Mulla pystyrinta aivan Rintaliivienansiosta Mulla aina mustat rintaliivit ja valkoinen T-paita haluun olla aina näyttävä ja mummon näköinen.

3. ma laita ainna stringit korvin. mä olla tosi seksi

4. mulatti

mulatti Vieras

Mä en käytä rintaliivejä ollenkaan. Päälleni puen tietty mahdollisimman läpinäkyvän teepparin. Wautsi että oon kiihottava näky.

5. hh

hh Vieras

Itse en viitsi käyttää rinuleita koska nännikoruni eivät näy muuten. Käytän mielelläni läpinäkyviä paitoja.

6. Onhan se kivaa mun mies tykkää mun isoista hän imee mua joka ilta on kivaa mulla iso nänni mahtavaa.

7. ihmettelee

ihmettelee Vieras

On kivaa ja mahtavaa, mutta missäs sun pilkut ja pisteet?

8. vieras

vieras Vieras

Minä laitta valkonen mies pata. Minä tykkä hyvä maku. Minu kuva laktritshipötkös.

9. Mulla isot rinnat mut vaaleet nännit 95-D Pystyt ja omasta mielestä kauniit ei sit kauniit. Mulla tukevat mummomallin rintaliivit. Hoidan itseni ja olen siisti.

10. alkuasukas

alkuasukas Vieras

Mulla kasvaa karvoja nännien ympärillä. Mulla on pienet nännit. Joskus ne kovettuu ja ne näyttää rusinoilta.

11. Jätkä

Jätkä Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    25.10.2004
    Saadut tykkäykset:
    7
    Kuule, proxylla on ihan kiva leikkiä mutta nyt valkkasit väärän palstan. =)

Voita itsellesi unohtumaton muodonmuutos ja hemmottelupäivä – hae mukaan!

Viestiketjun status:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri