Musta tuli sit taas blondi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mistä väristä värjäsit blondiksi?
Suklaanruskeasta missä oli tummanruskeita ja vaaleanruskeita raitoja.
Värinpoistoja siis teit. Eikö se ole aika iso urakka?

Mulla on tällä hetkellä mustanruskea tukka, ja vaaleampi väri himottaisi. Mietin nyt, että alanko pikkuhiljaa raidottamaan tukkaa vai käynkö kampaajalta kysymässä, mimmoinen urakka olisi saada tukka vaaleammaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mistä väristä värjäsit blondiksi?
Suklaanruskeasta missä oli tummanruskeita ja vaaleanruskeita raitoja.
Värinpoistoja siis teit. Eikö se ole aika iso urakka?

Mulla on tällä hetkellä mustanruskea tukka, ja vaaleampi väri himottaisi. Mietin nyt, että alanko pikkuhiljaa raidottamaan tukkaa vai käynkö kampaajalta kysymässä, mimmoinen urakka olisi saada tukka vaaleammaksi.
mä värjäsin viimekesänä mustasta blondiksi: eka värinpoisto, sitten raitoja muutaman kerran(tais olla 2kertaa). ja päälle vielä kunnon blondausväri :D toi värinpoisto ei ollu kyl yhtään niin tehokas kun nuo raita-aineet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Mistä väristä värjäsit blondiksi?
Suklaanruskeasta missä oli tummanruskeita ja vaaleanruskeita raitoja.
Värinpoistoja siis teit. Eikö se ole aika iso urakka?

Mulla on tällä hetkellä mustanruskea tukka, ja vaaleampi väri himottaisi. Mietin nyt, että alanko pikkuhiljaa raidottamaan tukkaa vai käynkö kampaajalta kysymässä, mimmoinen urakka olisi saada tukka vaaleammaksi.
Kannattaa tosiaan raidoittamalla vaalentaa :D Mut mulla ei oo koskaan riittänyt siihen kärsivällisyys :D
Mut laitoin yhden värinpoiston, yhden vaalennuksen poistamaan keltaisuutta ja sitten tuhkaan taittavan tummanvaalean mut tää on kyl enemmänkin kirkkaanvaalean ja keskivaalean väliltä. Sivuilla on hieman tummanvaaleaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Heruisko jotain vinkkejä, että jos mä nyt alan raidoittamaan mun tukkaa, niin millä värillä sen teen. Jos on antaa ihan värin nimi, niin olis jees. :)
mulla on parhaiten toiminu garnierin raita-aineet, muut ei tehny mun hiuksille mitään...toi vaalensi tosi hyvin.,
 
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Heruisko jotain vinkkejä, että jos mä nyt alan raidoittamaan mun tukkaa, niin millä värillä sen teen. Jos on antaa ihan värin nimi, niin olis jees. :)
mulla on parhaiten toiminu garnierin raita-aineet, muut ei tehny mun hiuksille mitään...toi vaalensi tosi hyvin.,
Toi on tosi hyvä, samoin Poly Blondella (vissiin nykyään pelkkä Blonde) on hyvä raita-aine, mut voi olla ettei se oo enää niin hyvä kuin ennen koska se koko sarja on uudistunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Heruisko jotain vinkkejä, että jos mä nyt alan raidoittamaan mun tukkaa, niin millä värillä sen teen. Jos on antaa ihan värin nimi, niin olis jees. :)
mulla on parhaiten toiminu garnierin raita-aineet, muut ei tehny mun hiuksille mitään...toi vaalensi tosi hyvin.,
Toi on tosi hyvä, samoin Poly Blondella (vissiin nykyään pelkkä Blonde) on hyvä raita-aine, mut voi olla ettei se oo enää niin hyvä kuin ennen koska se koko sarja on uudistunut.
Okei, kiitosta molemmille. Täytyypi katsella, kunhan kauppaan asti pääsen.
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
kuva, kuva :p :p ai kun olen kade |O kun minusta ei tullut :D
No en mä laita kuvaa ennen kuin mulla on meikkiä ja tukka laitettu :xmas: Mut ei mulla oo mitään syytä laittautua :D
Pitäis varmaan lähtee tänään ulos B)
Eli et uskalla laittaa luonnontilaista kuvaa vaan piilotat luonnollisen kauneuden keinotekoisilla pakkeleilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Heruisko jotain vinkkejä, että jos mä nyt alan raidoittamaan mun tukkaa, niin millä värillä sen teen. Jos on antaa ihan värin nimi, niin olis jees. :)
mulla on parhaiten toiminu garnierin raita-aineet, muut ei tehny mun hiuksille mitään...toi vaalensi tosi hyvin.,
Toi on tosi hyvä, samoin Poly Blondella (vissiin nykyään pelkkä Blonde) on hyvä raita-aine, mut voi olla ettei se oo enää niin hyvä kuin ennen koska se koko sarja on uudistunut.
Okei, kiitosta molemmille. Täytyypi katsella, kunhan kauppaan asti pääsen.
Kannattaa kattoa paketin kyljestä et monta asketta vaalentaa, sulla on kuitenkin tosi tumma tukka et tarttet aika tujun aineen. Ja sit tietty hopeashampoo kannattaa hommata jopa raidoille, koska eihän keltaiset raidatkaan ole kivat :D Tai sit hommaat esim Cybershopista (tai jostain samantyylisestä paikasta) hopeaisen shokkivärin ja sitä sekoitat pikkiriikkisen shampoon joukkoon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
kuva, kuva :p :p ai kun olen kade |O kun minusta ei tullut :D
No en mä laita kuvaa ennen kuin mulla on meikkiä ja tukka laitettu :xmas: Mut ei mulla oo mitään syytä laittautua :D
Pitäis varmaan lähtee tänään ulos B)
Eli et uskalla laittaa luonnontilaista kuvaa vaan piilotat luonnollisen kauneuden keinotekoisilla pakkeleilla.
No eipä tässä lärvissä oo mitään luonnollista kauneutta, huono iho täynnä näppyjä ja finnejä ja niin mustat silmänaluset et näytän siltä kuin mua olis hakattu monta tuntia saunan takana :D
 

Yhteistyössä