muuttaisitteko jotain elämässänne?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia pukkaa
  • Ensimmäinen viesti
galluppia pukkaa
no en ehkä muuttaisi suoranaisesti, mutta tekisin toisin joitakin asoita. vai onko se sama asia....
kävisin koulun paremmin ja eri alan, olisin halunnut jäädä kotipaikkakunnalleni asumaan joten jos voisin sen asian muuttaa niin muuttaisin......?en ole ehkä niin onnellinen kuin voisin olla, mistä lie johtuu...
 
en muuttaisi.. tai no jotkut teini-iän töppäilyt mitä saan maksaA VIELÄKIN JA MISTÄ ON MAINE MENNYT, PAHAT SANAT MITKÄ OLEN SANONUT PASILLE VOISIN KANSSA DELETOIDA.. MUUTA EN KADU, KOSKA ei voi katua kaikkea tekemäänsä... se kuuluu elämään ja kohtaloon...
 
äitskäläinen
joitain asioita ehkä muuttasin....ja kadun syvästi useita asioita. onnellinenko? hmm, en tiedä...sitä milloin ihminen on onnellinen on vaikea määrittää, ainahan voi tapahtua jotain josta voi tulla vielä onnellisemmaksi.tai sitten ei.
 
jos voisin muuttaa jotain tai pyyhkiä pois, olis yks ilta ja vanhempana pai vuotta. tosin kumpikaan näistä jutuista ei tavallaan oo sellasia mihin mä olisin varsinaisesti syyllinen, tunsinpahan vaan vääränlaisia ihmisiä. eli joku "pilasi" mun elämän. olisin kyllä toisessa asiassa voinut valita mut eipähän sitä silloin ajatellut ihan niin, rakastunut kun olin :/
 

Yhteistyössä