Myanmarissa on kypsytty muslimeihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokainen joka ei rakasta islamia on Putinin kätyri. Jokainen joka ei pyyteettömästi ihannoi maahanmuuttoa on venäjän trolli. Niin siis minäkin. Olenhan kommunisti.
En minä rakasta islamia, olenhan ateisti, mutta jokainen saa uskoa mihin haluaa, vaikka lämpöpatteriin ja pukeutua kuinka haluaa, vaikka jätesäkkiin, niin kauan kun jättää minut rauhaan.Minulla on oma elämäni, tervehdin, juttelen ja teen töitäkin heidän kanssa, mutta se riittää.Ja vaikka olen maahanmuuttomyönteinen, terrorismin tuomitsen ehdottomasti.
 
Mikä saa sinut uskomaan, että maapallosta jotain on jäljellä vielä 150 v jälkeen?Älä nyt viitsi! Herätys! Katso ympärillesi.Kolme psykopaattia päättää meidän kaikken elämästä, miksi siis käyttää aikansa muiden häätämiseen.
Eihän Ruotsissakaan tapahtunut katastrofia, vaikka niin peloteltiin, kun suomalaisjuoppoja rahdattiin aikoinaan laivakaupalla pelastamaan Ruotsi työvoimapulalta....
Siis vertaat oikeasti suomalaisten työperäistä maahanmuuttoa ruotsiin ja radikaaleista islamistivaltioista lähtevien tuloa tänne? Etkö todella näe noissa mitään eroa? Siis ihan rehellisesti?

Jos todella uskot, että porukan kuin porukan voi "kotouttaa", niin mitä jos vaikka antaisitte näyttöä ensin niistä mustalaisista. Ne sentään on asuneet täällä satoja vuosia, puhuu kieltä ja tuntevat maan. Kun saatte nostettua heidän työllisyysprosentin edes 50 %:iin ja rikosriskin keskimääräiselle tasolle, niin sitten voidaan alkaa edes puhua vielä paljon erilaisempien kotouttamisesta.

Kun nyt niin fiksu olet, niin kerro, miten aiot toteuttaa tuon kotouttamisen? Mistä lähdetään liikkeelle? Vai onko kantasi sama mustalaisten kuin muslimienkin suhteen: antaa tulla vaan, miljardi euroa, tai pari lisää kuluja ei tunnu missään. "ainahan voidaan nostaa niiden suurituloisten veroja"?
 
Mitä juutalaiset tekivät ennen vainoja? 6 miljoonan ihmisen tappamiseen pitää olla jokin syy.Ei se viha ihan tyhjästä synny.
Juutalaiset olivat liian fiksuja ja pitivät kansanryhmänä toistensa puolta. He taitoivat jo tuolloin rahanteon. Ja siitäkös se kateus ja kauna alkoi kertyä, "kun ne ulkopuoliset tulevat ja vievät meidän rahat".

Vaikka alkuperäisväestö pääsikin nauttimaan juutalaistenkin tuomasta talouden piristysruiskeesta, ei se riittänyt. Kateus voitti. Mitenhän lienee, kun nyt tuleva kansanosa ei edes tuo mitään hyvää tullessaan? Montako sukupolvea niitä jaksetaan katsoa sosiaalituilla loisimassa ja terroria harrastellessa ennen kuin alkaa koston kierre?

Voi meitä eurooppaa, kun pitää tällainen tuho itse kylvää.
 
Onhan ainakin yksi Nymanin suku kotoutunut vuosikymmenien saatossa.Ja minulla on ollut useampi muslimi kollegana täällä muualla.Ihan tavalllisia ihmisiä.Mutta oliko se niin että kaikki yleistetään? Yksilöitä ei lasketa.
Jälleen yksi näistä tyypillisistä vihervasemmistolatteuksista. Tarroristit ovat aina yksittäistapauksia, mutta jos tuntee yhden, tai pari kivaa muslimin, tarkoittaa se, että pakolaisvirta on ihan ok.

Tunnen minäkin useita kivoja muslimeja. Yksi niistä totesi tuossa männä viikolla, että ei jää turun puukotus ainoaksi. Mm. oulun seudulla on sen tason imaamikiihottaja, että häntä hirvittää ja pahasti.

Mutta niin. Yksittäistapaukset...unohdetaan ne. Kun tarkastelemme jotain joukkoa, pitää sitä todellakin tarkastella tilastollisena joukkona. Tästä nykyisestä pakolaisvirrasta varmasti enemmistö on ihan kivaa porukkaa, ei siinä mitään. Varmastikaan enemmistö ei kannata islamistista väkivaltaa (tosin tutkimukset kertovat enemmistön euroopan muslimeista ainakin jollain tasolla hyväksyvän jihadistiset teot). Mutta jos vaikkapa 1 % joukosta tekee itsemurhaiskun, se on jo tilastollisesti kestämätön ongelma. Ongelma itsessään ja aiheuttaa sitten sen koston kierteen. Harvoin ne isot sodat lähtee siitä, että enemmistö tekee tyhmyyksiä. Ensin pienempi joukko, mutta muut pakotetaan mukaan.

Ja niin, siitä "kivastakin joukosta" nyt vaan tulee taloudellisesti sellainen taakka, että sitä on vaikea käsittää. Teidänkin lapsista monet käyvät homekouluissa. Miksi? Valtiolla ei ollut laittaa muutamaa sataa miljoonaa niiden korjaustalkoisiin vaikka joku sitä ehdottikin. Sama summa kuitenkin poltetaan useampaan kertaan joka vuosi maahanmuuton kustannuksiin.
 
En minä rakasta islamia, olenhan ateisti, mutta jokainen saa uskoa mihin haluaa, vaikka lämpöpatteriin ja pukeutua kuinka haluaa, vaikka jätesäkkiin, niin kauan kun jättää minut rauhaan.Minulla on oma elämäni, tervehdin, juttelen ja teen töitäkin heidän kanssa, mutta se riittää.Ja vaikka olen maahanmuuttomyönteinen, terrorismin tuomitsen ehdottomasti.
Lupaatko maksaa minunkin osuuden pakolaisten kustannuksista, jos koet ettei ne vaikuta sinuun?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Lupaatko maksaa minunkin osuuden pakolaisten kustannuksista, jos koet ettei ne vaikuta sinuun?
Talking to me??En asu Suomessa, mutta kuinka tahansa, sehän on vain rahaa ja lupaan, että sitä on, joten aivan sama, ei vaikutusta minun elämääni mitenkään.Valuu siis kuin vesi hanhen selästä.Tänään elän ja hengitän, huomenna voin olla jo manan mailla, joten keep it simple.Mutta lupaan maksaa myös sinulle osuutesi, jollet halua jäädä miehitettyyn Suomeen ja tarvitset turvapaikkaa.Esimerkiksi tästä maasta.Ne ajat kun ovat ihan liipasimella, usko pois.Mutta sieltä "saaresta" ei hevin paeta.Olette saarroksissa.Ainakin etelässä.
 
Talking to me??En asu Suomessa, mutta kuinka tahansa, sehän on vain rahaa ja lupaan, että sitä on, joten aivan sama, ei vaikutusta minun elämääni mitenkään.Valuu siis kuin vesi hanhen selästä.Tänään elän ja hengitän, huomenna voin olla jo manan mailla, joten keep it simple.Mutta lupaan maksaa myös sinulle osuutesi, jollet halua jäädä miehitettyyn Suomeen ja tarvitset turvapaikkaa.Esimerkiksi tästä maasta.Ne ajat kun ovat ihan liipasimella, usko pois.Mutta sieltä "saaresta" ei hevin paeta.Olette saarroksissa.Ainakin etelässä.
Onko nyt pelkkää suunpieksentää, vai tarkoitatko oikeasti?

Laita yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi ja laitan sinne tilinumeroni. Summista voidaan myös keskustella sitten sähköpostilla.

Nyt sitten sanoista tekoihin.
 
vierailija
''Burman itsenäistymisen jälkeen Pohjois-Rakhinessa toimi asejoukkoja, jotka yrittivät perustaa alueelle sharialain alaista autonomista valtiota.''

Ilmeisesti kun historiaa kelaa näitä yhteenottoja on ollut toisen maailman sodan alkukuukausista tähän päivään asti. Välistä enemmän, välistä vähemmän.
 
vierailija
En minä rakasta islamia, olenhan ateisti, mutta jokainen saa uskoa mihin haluaa, vaikka lämpöpatteriin ja pukeutua kuinka haluaa, vaikka jätesäkkiin, niin kauan kun jättää minut rauhaan.Minulla on oma elämäni, tervehdin, juttelen ja teen töitäkin heidän kanssa, mutta se riittää.Ja vaikka olen maahanmuuttomyönteinen, terrorismin tuomitsen ehdottomasti.
Kaikki saa uskoa mihin haluaa, mutta Laura Huhtasaari ei saa uskoa kreationismiin, vai miten se oli?
 
vierailija
Onko nyt pelkkää suunpieksentää, vai tarkoitatko oikeasti?

Laita yksityisviestillä sähköpostiosoitteesi ja laitan sinne tilinumeroni. Summista voidaan myös keskustella sitten sähköpostilla.

Nyt sitten sanoista tekoihin.
Onko luullun arvaamisessa ongelmia? Huomasitko lauseen "jollet halua asua Suomessa". Ethän sinä elä pakolaisstatuksella Suomen ulkopuolella.Vielä.Suomeahan ei ole miehitetty.Vielä.Katsotaan kuinka "Rakettimiehen" ja "häiriintyneen vanhuksen" hiekkalaatikkoleikit vaikuttaa Suomen ja Euroopan tilanteeseen.Saattaahan siihen Putlerkin kakkunsa leipoa.Jospa me kaikki vain nukumme pommiin, loppujen lopuksi.
 
allahu snackbar
Sinähän voit tarttua toimeen ja ryhtyä tappamaan täällä heti naisia ja lapsia kuten Myanmarissa tehdään.
Se on kyllä ollut teille muslimeille normaalia touhua ennen, nyt teille aletaan kostaa eri puolilla maailmaa.

Nuo uhrit kyllä näyttävät viattomilta ihmisiltä, toisin kuin Lähi-Idän jihadistit ja tänne pesiytyneet vihaiset partalapset, kokoajan pahaa suunnittelemassa ja tekemässäkin
 
Onko luullun arvaamisessa ongelmia? Huomasitko lauseen "jollet halua asua Suomessa". Ethän sinä elä pakolaisstatuksella Suomen ulkopuolella.Vielä.Suomeahan ei ole miehitetty.Vielä.Katsotaan kuinka "Rakettimiehen" ja "häiriintyneen vanhuksen" hiekkalaatikkoleikit vaikuttaa Suomen ja Euroopan tilanteeseen.Saattaahan siihen Putlerkin kakkunsa leipoa.Jospa me kaikki vain nukumme pommiin, loppujen lopuksi.
Vai luullun ymmärtämisessä? Onko kirjoitustaidossasi jotain vikaa?

Eli minunko pitäisi muuttaa poiis omasta kotimaastani, jotta minua ei pakoteta maksamaan? Eli maahanmuuttajilla on oikeuksia, alkuperäisasukkailla vain velvollisuuksia.
 
vierailija
''Hassua, että nostat juutalaiset esiin. Tiesitkö, että muslimit vainosivat juutalaisia toisen maailmansodan aikana? Itse asiassa, tiedätkö, että he ovat edelleen juutalaisten suurimpia vainoajia?''

Tiedän, mutta tämän päivän suvaitsevaisuus on sellaista surffalua että asioihin kiinnitetään huomioita vain jos siitä on omalle agendalle hyötyä.
Niinpä sitä yritetään epätoivoisesti vedota johonkin keski-aikaiseen aivan kuin se oikeuttaisi juutalaisvainot tänään Euroopassa.

Ei oikeuta, paitsi jos tahtoo olla samalla puolella holokaustin kieltäjien kanssa.
 
vierailija
No mitäs ne muslimit olivat tehneet, että niitä piti teurastaa?
Tietyn kulttuurin edustajat aloittivat orjakaupan vuoden 700 paikkeilla. Eikä näiden orjien kohtalo ollut,yhtään parempi kuin myöhempien. Ensimmäinen ristiretki tehtiin tähän nähden paljon myöhemmin eli 1095 ja viimeinen 1192.

Vuosien 1530-1780 välillä miljoonakaksisataaviisikymmentätuhatta ihmistä päätyi orjuuteen. Näistä useimmat kuolivat nälkään, sairauksiin ja huonoonkohteluun. Tiedätkö keitä he olivat ja minkä kulttuurin tai uskonnon edustajat heidät veivät. Osa pohjoismaalaista geeneistä vaikuttaa populaatiossa yhä, mistä lie sinne päätyneet.

Entä tämä päivä? Onko orjuus loppunut vai käydäänkö sitä yhä ja mikä mahtaa olla lähi-idän sijoitus ''Human trafficking''-tilastoissa..

Kulttuurin valkopesu ja siinä ohessa koko eurooppalaisuuden demonisointi on massiivista. Siinä ohessa myös epämoraalista, julmaa ja maailmaa pahentavaa. Maailmasta ei tule parempi jos aiheellinen kritiikki tukahdutetaan ja sananvapaus tapetaan. Siitä ei tule parempi jos yhden etnisen ryhmän saapuminen johtaa toisen vainoon.
 
  • Tykkää
Reactions: jiituli

Yhteistyössä