myöhäinen plussa

No moikka

Mulla on kaksi ihanaa neitosta. Molemmista tein testejä 2-3vk menkkojen oletetusta alkamispäivästä. Esikoisesta en saanut plussaa apteekin omalla enkä prediktorilla, kävelin rv8 neuvolaan ja tuskailin siellä oloani, siellä plussas sit. Toisesta ihan sama tilanne, pari viikkoo tikutin kunnes plussan sain, pääsin heti ultraan tarkistuttaa, millä viikoilla olin, ku imetyksen jälkee oli vaa kahet menkat ja kierrot siis sekasi..olin rv 7+1 sillo =) .

Nyt on kolmas haaveissa ja dpo16 jo, ei ole menkkoja näkynyt. Negan tein viimeks eile aamuna. JOS tässä nyt onni on käynyt, kuten moni oire siihen viittaisi, niin en minä sitä plussaa kyllä siinä tikussa oleta näkeväni kuin aikasin taan n. viikon päästä menkkojen alkamisajankohdan jälkeen.. Gyne sano sillo, kun ultras toista lasta, että joillakin hcg erittyy vaan todella hitaasti. Olen täällä lukenu, että jotkut plussannu jo ennen menkkojen alakmispäivää.

Tsemppiä sulle, raastavaa on, jos omaa "kehnot" hormoonineritys systeemit :D
 
Samaa kyselen kuin Carmen. Tein tänä aamuna clearbluella negan, nyt kp30, normaalisti kp26-28. Kp24 ja kp25 aamuina vähän aamulla herättyä oli alkkareissa rusehtavaa verta, siis tuhrua, pidin pikkuhousun suojia vielä kp26 kun ajattelin kokoajan että menkat alkaa, ei mitään sen jälkeen. Normaalisti tosi runsaat kivuliaat vuodot, ja nytkin kokoajan mahassa nippailee niinkuin ennen menkkoja. Lämmön mittasin äsken sekin on 37 normaalin 36.4 sijaan. Eli en usko että ne pikku tuhruttelut olivat edes kuukautiset kun eivät lämmöt ole kerran tulleet vielä alas.
 
No täytyy testailla ensi viikolla jos ei vieläkään ala. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olo, ihan menkka fiilikset. Saattaa olla ihan korvienkin välistä kiinni kun jännittää että alkaako vai ei, niin sitten ne tulee vaan myöhässä.
 
Merilin Itsellä menkkajomotukset jatkuivat aina vaan eikä vuotoa kuulunut - ja plussahan sieltä tuli! Tosin se raskaus osoittautui tuulimunaksi, mutta pointtini on, että monella menkkajuilinta on yksi vahvimmista raskausoireista!

Ja sinulla kun vielä on ollut tuhrua niihin aikoihin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja lämmöt jääneet koholle - mitä muita merkkejä enää kaipaat :LOL: Raskaana sinä olet, siskoseni! Nyt heti mars mars testaamaan - ja kerrothan sitten miten kävi :heart:
 
Nostan tällasen kysymyksen ylös, kun itsellä on sellainen tilanne, että menkat on kuudetta päivää myöhässä eikä testiin ole tullut kuin negaa. Menkat on aina ihan kellon tarkat, niin alkaa vähän ihmetyttää.

Onko täällä ketään myöhään plussanneita? Kuinka myöhään voi edes saada plussan?
 
mullakin sama tilanne päällänsä.kaks negaa testannu ja nyt on kp32/29(-31)
menkkavihlasuja ollu mahas jo jonkun aikaa ja kp29 tuli valkkarin seassa sellasta ruskeeta ja luulin et menkat alkais mut ei. ja tosiaan ihan tyylipuhtaita negoja ovat olleet.
 
Meela: Minä testasin ihan tosi myöhäisen plussan (kp 57/28), tätä ennen testasin neljä kertaa joista viimeisen kp 46. Ja aivan selviä negoja oli kaikki testit ei edes pienenpientä haamua, siis ennen tätä viimeistä =)
 

Yhteistyössä